90%

Komentáře a recenze 92

mil0
mil0
445 bodů
9
Spider-Man: Napříč paralelními světy je film, který vás vtáhne do fascinujícího multiverza, kde se setkáte s různými verzemi pavoučího hrdiny. Film je plný akce, humoru, emocí a vizuálních efektů, které vám vezmou dech. Nenechte si to ujít!
  • Zajímavý a originální příběh
  • Sympatické a rozmanité postavy
  • Napínavé a zábavné akční scény
  • Humor, který je vtipný, ale nevtíravý
  • Vizuální efekty, které jsou působivé a stylové, a vytvářejí jedinečnou atmosféru filmu
  • Některé scény mohou být pro někoho příliš rychlé nebo chaotické
  • Cliffhangerový konec
osel6
379 bodů
10
Nejlepší film letošní roku. Nejlepší kino zážitek od Duny
ondrejxsima
ondrejxsima
374 bodů
9
Moc do kina nechodím. Většinou je to proto, že mi lístky přijdou nesmyslně předražené a kino zážitek z nich se dle mě nevyplácí. Tento a minulý rok jsem však na pár počinech byl a byl jsem zklamán. Nejsem si zcela jist, jakéžto prokletí mě posedlo, ale zkrátka každý film, který jsem v kině viděl, byl průměrný, nebo vyloženě špatný. I z téhož důvodu jsem před dnešní návštěvou kina měl jisté obavy. Proč jsem tedy odešel z kina s pocitem, který jsem ve spojení s kinem už přes rok neměl? Tento spider man totiž absolutně překonal jakákoliv moje očekávání. Hodně lidí miluje jedničku, kterou já však dodnes beru pouze jako lehce nadprůměrné dílo s úžasným visuálem, ale za to tak trochu dětinským a přímočarým příběhem. V tom se právě tyto dva počiny liší. Dvojka totiž přinesla ne jen o něco lepší a nápaditější visuál, ale také mnohem realističtější, osobitější a minimálně pro mě zajímavější příběh. Minimálně v první polovině filmu jsem nemohl uvěřit, jak moc dobrý tento film je. Pro mě to tahal zejména extrémně zajímavý vztah mezi Gwen a Milesem. Protože po celou dobu toho jejich počátečního "Románku" jsem cítil pocit, jakoby zkrátka bylo něco špatně a bylo to celé ze strany Gwen falešné. I přestože jsem na jednu stranu cítil romantické napětí (z něhož byste u mě za normálních podmínek zpozorovali vyhrnutí výsledku mého trávícího traktu), při němž jste čekali každou chvílí na to, až to ti dva spolu vymyslí, jste zároveň měli v koutě hlavy neodbytný pocit, že se to celé pořádně podělá, což se nakonec i stalo. Celý atmosférický film byl prokládán skvělou hudbou, která vás opravdu v tu chvíli ještě více zaryla do jednotlivých scén. Taktéž jsem byl rád, že se i v průběhu filmu nezapomínalo na již zmíněnou osobitost. Jak už finálního rozhovoru Gwen s jejím tátou, či u Milesovy otázky "Záchrana jednoho blízkého, nebo celého multiversu?", jste stále měli pocit, že i přes neuvěřitelné akční scény, jsou postavy ve filmu stále lidi, a nejen nějaké prázdné stránky. Mnohem nápaditějším se stal, nutno říci, taktéž celý multiverse, z něhož máto opravdu pocit chaosu a velkoleposti. Celkově barvy a styl celé animace ve všech scénách posunuli tvůrci na úplně jinou úroveň. Do toho celého přisypte ještě pořádné herecké výkony a máte téměř dokonalý film. A proč téměř dokonalý? Abych nebyl čistě pozitivní, bylo by taktéž k dobru zmínit, že film má i nějaká ta negativa. Jedním z nich jsou třeba obecně záporáci, alespoň minimálně "Flek". Přesně nedokážu říct proč, ale pořád mi nesedí to, že by se z céčkového záporáka s minimem respektu měl najednou stát nejobávanější záporná postava, které se bojí každý jeden spider man. Nevidím problém tak úplně ve vývinu té postavy samotné, jako spíše v jejím charakteru, který se pro takovýto typ záporáka vůbec nehodí. Jako negativum bych taky úplně nemusel vynechat vtipnou sekvenci, kde jdou proti Milesovi (jednomu spidermanovi) všichni spider mani se stejnými schopnostmi, a přesto jim Miles unikne. Co neberu jako až tak velkou "filmovou chybu", jakožto spíše chybu v marktetingu, je to, že se na pomyslném "konci ukázalo", že je celý film vlastně jenom "Part 1". Tím pádem vidíme jenom polovinu příběhu, což by nebyl až tak velký problém, kdyby se ten film neprezentoval jako celek. Co říci na závěr? Film je jednoznačně úplně jinde, než jednička. Ve filmu se nachází opravdu spousta skvělých scén. Mohl bych tady do nekonečna skvělé z nich vyjmenovávat, na to však nemám ani paměť, ani čas, proto postačí, když řeknu, že film mohu všem pouze a jenom doporučit. Krásných 9/10.
sammikk_
sammikk_
351 bodů
10
Audiovizuální granát, který patří k tomu nejlepšímu za poslední léta. Pokračování bezchybné jedničky dokáže nabídnout silný emoční příběh, audiovizuální porno, a nebo dojení samotné Spider-Man značky na maximum. Snímek nabídne pestrou paletu barev, a samotnou experimentaci animačního provedení. Bravo tvůrcům
Jura01
Jura01
344 bodů
9
Spider-Man: Napříč paralelními světy Spider-Man: Across the Spider-Verse. Přesto že jsem po Spider-Man: Paralelní světy nečekal nějaký výrazný grafický či příběhový posun, tak jsem byl příjemně překvapen. Každá verze Spider-Mana nám dodala jinou animaci což bylo osvěžující a občas trošičku matoucí. Padouch se zdá být celou dobu upozaděn oproti příběhu. Ale jeho růst či gradace chcete li, byla perfektní. A ač se tak ze začátku nezdá je perfektní(skrytou) hnací silou příběhu. Film je plný perfektních narážek na jiné Spider-filmy a komiksy. Vše je uděláno většinou jemně a chytře. Tedy až na jedno propojení které mně osobně přišlo trochu moc na sílu. Ale jinak je to perfektní fungující svět.. ehmm .. tedy světy. Film jsem viděl stejně jako předchozího Spider-Man: paralelní světy v kině a opět mi zážitek kazily rodiče kteří si řekli: Hm je to kreslené! Je to kreslený Spider-Man! Tak to bude ideální pro mé 5-8 leté dítě. A celý film potom posloucháte otázky malých dětí které jsou samozřejmě zmatené protože nechápou děj. A když neposloucháte děti tak slyšíte jak si rodiče stěžují že dělají zbytečně složité pohádky pro děti. Dávám 9/10. Dal bych 10/10 ale díky tomu serialovému Cliffhangeru to prostě nejde.
Halbik
Halbik
331 bodů
10
Naprosto úžasná animace spojená se skvělým příběhem. Navíc plusový body za tu hudbu, která je stejně jako v 1. díle dokonalá a perfektně sedí ke scénám. Už 1. díl mě zaskočil svojí propracovaností a zde zašli autoři snad ještě o kus dále. V podstatě jsme tu dostali to, co jsme všichni očekávali už ve druhém Doctoru Strangeovi. Emoce které film předává jsou silné a jasně nám to ukazuje, že poutavý pavoučí příběh se nemusí točit jen kolem Petera Parkera... No, už teď se nemůžu dočkat na 2. část
  • Animace
  • Děj
  • Postavy
  • Hudba
  • Kreativita
  • Musím čekat rok na další část :-(
Leefko
Leefko
322 bodů
10
Dal jsem desítku jedničce, dám jí i dvojce. Neuvěřitelně kreativní vizuální, vypravěčský i zábavný kolos, který se dvě a půl hodiny nezastaví, jen na vás háže jednu krásu za druhou. Trojka bude pecka, to vám říkám!
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
9
Po prvním Spider-Man: Paralelní světy jsem se na tohle opravdu těšil. Poprvé když jsem to viděl jsem měl smíšené pocity, po rekapitulaci a opakovaném zhlédnutí mohu říci, že tohle je další animovaná bomba. Svižný, zábavný a extrémně kreativní Spider-Man, u kterého si užíváte každou sekundu. Narážka na snad nejznámější Spider-Man meme, tolik Spider-Manů pohromadě jsem snad v životě neviděl a Spider-kočka nebo Spider-dinosaurus, no o tom se mi mohlo tak maximálně zdát ve snu. Miluji chaos scény, a pojďme narovinu říct že Moralesuv útěk před Spider-Many by jsme museli vidět tak stokrát aby jsme se v něm viznali. Miluji to i přes ten otevřený konec, který mě teda ale jako fakt hodně nasral, pokusím se udržet a nezkritizovat dílo jen kvůli konci. S nedočkavostí na třetí díl nevydržím. <3
Petron
Petron
279 bodů
9
kingmentis
kingmentis
241 bodů
10
Za mě je to aktuálně film roku. Po vizuální stránce je to ještě daleko šílenější než jednička. V jádru samotného filmu máme vztah mezi Miles jeho matkou a jeho otcem, jsem rád že na tohle nezapomněli, protože tohle je to co Spider Mana dělá Spider Manem. Upřímně mě hodně překvapilo jak to bylo vážný oproti jedničce. Ze začátku tam je hodně toho humoru, ale potom se to dostane do více vážné noty. Jsem taky rád, že nám pořádně představili i svět Gwen, který je naprosto neskutečný. Gwen tu má celkově více prostoru než by jste čekali, ale to je dobře. Naopak Peter, kterého jsme viděli v jedničce tak tu toho prostoru zas tolik nemá. A co se týče záporáka Spota, tak se mi na něm hodně líbila ta proměna z toho horšího kolikrát až komického záporáka na jednoho z nejobávanějších záporáků co kdy Spider Man měl. No a nesmím samožřejmě zapomenout ani na Spider Mana 2099, který jednoduše je topovej to je vše co k němu řeknu, více není třeba. A ještě tady zmíním Punka, který mě až překvapil jak skvěle byl udělanej. Není divu když na něm animátoři dělali 3 roky. No samozřejmě můžu zmínit třeba i indickýho Spider Mana, který se taky naprosto povedl. Můžu zmínit i spoustu dalších, který jsme viděli třeba jenom na chvilku. A ještě co se týče toho Spider Society tak tam mě odletěly oči z důlků. Naprosto krásně zpracovaný ten svět. Líbí se mi, že na to kolik tam je Spider Manů, tak tam jsou všichni naprosto odlišní nenajdete tam nikoho ani podobného tomu druhému, všichni mají své vlastní animace svůj vlastní styl. Prostě 10/10
  • Design
  • Příběh
  • Hlavní postavy