Komentáře a recenze 108

9
Filmu, který otevírá Creep a končí Dog Days Are Over nemůžu dát nízké hodnocení. Ale seriózně, je to fakt dobrý. Jakože hodně hodně moc.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7
Gunnovo rozloučení se Strážci Galaxie je víceméně kvalitně zpracované, ale jsou tu momenty, které dle mého názoru táhnou film dolů. Po stránce efektů, střihu, práce s kamerou nebo emocí je určitě snímek na vyšší úrovni než většina filmů, které Marvel v posledních letech vypustil. Humor mi tentokrát navíc přišel i daleko lépe dávkovaný a příliš nekazil dramatické momenty jako tomu bylo v minulých filmech... to jenom občas. Gunna ale začalo možná až příliš bavit pracovat se scénami, kdy jsou hrdinové zpomaleně směrem ke kameře... těch uvidíte hned několik a tohle opakování vás nebude bavit, protože jednou to cool možná je, ale vícekrát ne. Hrdinové navíc mnohdy provádí úplně hloupé úkony, jen aby je mohl padouch zajmout nebo je dostal do nebezpečí a film tak mohl být delší... kdyby si s tím vyhrál a vytvořil uvěřitelnější momenty, určitě by to bylo lepší. Bizarnost a záporák jsou ale určitě něčím, za co mohu snímek pochválit, jelikož s tím si Gunn neskutečně vyhrál. Větší množství postav je jinak na škodu, někteří mají prostoru dostatek, jiní působí zase navíc. Nepomáhá tomu, že se Gunn bojí zabíjet, takže už k tak ohromnému počtu hrdinů přibyli další, kteří tak nyní bohužel asi nezemřou v dramatických momentech, ale nechají si je pro Kanga, aby je sejmul jako malé mouchy. Hodnocení: 70 %
  • Vizuál
  • Práce s bizárem
  • Záporák
  • Emoce
  • Myšlenky
  • Kostýmy a ufouni
  • Akční scény
  • Slabší výběr hudby
  • Stejné scény pořád dokola
  • Nadbytek postav, které neubývají
  • Zápletka je okoukaná
2 481 bodů
10
10/10
Barbarrossa698
Barbarrossa698
2 322 bodů
7
Čekal jsem to lepší je to chvilkami trapné
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
5
Bohužel.bohuzel se z toho filmu ztratilo to,co mě já strážcích galaxie bavilo,a to je humor.lidi humor tak žádný tam není.ano pan gunn si asi řekl že když je to finále,že musí z diváků vymačkat všechen sentiment conjen jde.rocketova linka byla smutná ano,ale to bylo očekávané,když je to zvíře na kterém dělali pokusy aby ho modifikovali.film je téměř bez humoru,za to je tam dost sprostých výrazů,které strážci nikdy nepotřebovali ke sve vtipnosti.takto je to jen další zakončovací film MCU který ničím nevyniká.bohuzel
JaraSlama
JaraSlama
1 971 bodů
9
Famózní James Gunn se vydává na svoji poslední jízdu se Strážci a dokonce i s Marvelem samotným. Film nasazuje velice tragickou notu s porovnáním s minulými díly a předkládá všemi milovaného Rocketa jako tentokrát hlavní postavu. Záporák filmu funguje, každý Strážce splňuje přesně to co byste od něj očekávali a celkově nové postavy vám přinejhorším nebudou vadit. Hudba je opět jak už je zvykem famózní, kde je tentokrát výběr z několika dekád. Jediné co by se dalo vytknout jsou slabší vtipy oproti minulým dílům a rozřešení děje, se kterým nemusí každý být spokojen.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
7
Úctyhodné pokračování, které je po posledních MCU filmech osvěžením a zároveň velmi osobitým filmem, jak už od Gunna očekáváme. Tentokrát ale podáním, na které nejsme u těchto oblíbených až komediálních postav zvyklí a už od úvodních titulků je jasné, že se pojede více na vážnější a emocionální vlnu, která má za úkol se poctivě rozloučit s původní partou a s Jamesem Gunnem coby jedním z matadorů posledních let v rámci celého MCU. Velký kus filmu je věnován především Rocketovi a celá dějová zápletka je vlastně paralelou k tomu, abychom konečně probádali jeho minulost, která je bez pochyb tím nejlepším, co snímek nabídne. Brečel jsem, emocionálně mě to ždímalo a patří to nejspíš k nejsilnějším a nejsmutnějším zážitkům ze všech filmů od Marvelu. (Nejsem si vlastně ani jistý, jestli tuhle zdrcující ždímačku Gunnovi někdy odpustím) Film tedy zvládl rozebrat postavu Rocketa opravdu svědomitě, ale utrpěly tím všechny ostatní postavy a jejich neúplné motivy, prázdné charakterové vývoje a jejich příběhové oblouky k řádnému rozloučení nebyly vůbec zajímavé, ani poutavé. Jakoby Gunn zapomněl vyřešit všechny ty oblouky z minulosti a nepostavil si k tomu ani ideální oslí můstek. Takže příběh Gamory a Quilla byl i přes snahu to nějak obhájit naprosto bez emocí. Draxx ani Nebula nenabídnou nového vůbec nic a jediný opravdu obohacující a přednostní vývoj má Mantis, která si to pro sebe absolutně ukradla a jde vidět, že si to Pom Klementieff opravdu užívá a je to pro mě velkým překvapením. Nicméně pokud mělo jít o jakési vyvrcholení všech hlavních hrdinů, tak podle mě tady film hodně selhal a nesoustředil se na postavy zkrátka rovnocenně a konkrétně zhruba druhý akt filmu tím opravdu hodně utrpěl, protože se lítá jen na různé lokace a film nabízí tisíckrát recyklované vtipy, které už nejsou bohužel tolik zábavné. Nicméně přes to bych přešel opět k pozitivním přednostnem filmu a to sice k vizuální stránce, která je ze všech 3 dílů nejdospělejší, zralá a opravdu hezky namíchaná. Připisuji to již větší zkušenosti Gunnovo velkoprodukci a opravdu je to nejhezčí vizuál od Endgame. Součástí Guardians je nepochybně i líbivý soundtrack, který je sám o sobě zdůrazněn již v názvech filmů a tady se Gunn nechal inspirovat více v 90. letech a vážnější náladě příběhu to rozhodně prospívá a mix je opět opravdu kvalitní, ten člověk má zkratka absolutní sluch a hudební vkus. Shrnutím bych tedy řekl, že se to i tentokrát povedlo a nemuselo to být utržené úplně z řetězu, obešlo se to bez výraznějších pop kulturních odkazů a jako STAND ALONE filmové pokračování je to opravdu kvalitní, jen mě zklamal ten příběhový oblouk postav, který se podle mě nerozloučil náležitě a třeba se jen pletu a ještě přijde nějaké potenciální pokračování v budoucnu a tohle vše byl jen jakysi záměr. PS: akce v tomhle filmu jedna z nejlepších celého MCU a hrátky s kamerou také
  • vizuál
  • soundtrack
  • rocket origin
  • nezakončené příběhové oblouky
  • spoustu zbytečných scén či postav
Duffman97
Duffman97
1 613 bodů
8
Jestli se Disney mohlo v poslední době spolehnout na jediný film, byli to právě Guardian's of the Galaxy volume 3. Po ( za mě suprových ale divácky né tak přístupných ) The Eternals, lehce nadprůměrném Multiverse of Madness a odpadních záležitostech jako Thor: Love and Thunder a She-Hulk nám James Gunn nadělil snad nejlepší Marvelovku od Endgame. Nejsem velký fanoušek Jamese Gunna a jeho The Suicide Squad mi vyšumněl po 2 hodinách z hlavy. Nicméně Guardian's jsou jeho srdcovka a je to znát. První dva filmy jsou super.......trojka ale dokázala skvěle manipulovat s emocemi. Film dokáže být vtipný i dojemný zároveň. James Gunn dokázal že umí pracovat i s jinými emocemi než s humorem a rozptýlil mé obavy z režie Superman: Legacy. Také si cením že konečně nejde o záchranu světa ( která tam sice je ale na druhé koleji ) ale o záchranu Rocketa, kterého dostihla jeho minulost. Pokud bych měl film za něco kritizovat je to prvních 15 minut, které jakoby nevěděli kam zapadnout. Taky mě mrzí že si tvůrci v určitých scénách nestáli za svým. Adam Warloock taky neměl moc prostoru......... nicméně tady byl hostem a jistě se s ním ještě setkáme. Ve finále třetí Guardian's považuji za jednu velkou emocionální jízdu a jednu z nejlepších Marvelovek. James Gunn se rozloučil se ctí. 8/10
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Důstojné zakončení vesmírné trilogie o bandě vyvrhelů. Po silném úvodu přijde slabší prostředek, který se přehoupne do emocionálně nabitého finále. James Gunn nešetří nápady a opět se jedná o silně autorský počin. Film má hned několik audiovizuálně nápaditých scén, jenž jsou podkresleny opět nadupaným soundtrackem. Jediným větším problémem je slabší scénář a příběh, což je nejvíce patřičné ve druhém aktu snímku. To se projevuje i na některých postavách, které se nahodile objevují na plátně, aby vykonaly svoje, pak na čas zmizí a následně se znovu spontánně objeví. Kromě toho, i když byl High Evolutionary dobrým antagonistou, tak nebyl plně využit a zbytečně rychle poražen. Gunn umí pracovat s postavami, nejvíce mu to však svědčí v dialogových a emočně silných scénách, protože v humor je poněkud opotřebovaný a často se recykluje. Třetí Strážci obsahují hned několik emocionálně silných scén, větší emocionální zakončení, které bylo u předešlých dvou filmů, ale bohužel chybí.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Třetí strážci až orgasmicky tlačí na divákovi emoce, ale dělají to s láskou, elegancí a stylem. Vím, jsem asi přecitlivělý, ale slza několikrát ukápla a mé emoce byly prostě vyždímány na maximum. Kromě konce Endgame jsou Strážci jedinou sérií, která mě vždycky emocionálně uhranula, ale třetí díl jde v tomto ještě mnohem dál a na konci filmu jsem jen seděl s připitoměle šťastným úsměvem na rtech, slzou u oka a pocitem, že toto je rozhodně nejlepší Marvelkovka Fáze 4 a jedna z pro mě nejlepších vůbec. Samozřejmě se můžeme bavit o humoru, který byl někdy lehce přestřelený, ale to je snad jediná chybka, kterou bych na filmu našel. Jinak vše šlapalo na plné obrátky. Emoce už zmiňovat nemusím, ale i akční pasáže byly skvělé, nápaditě natočené a jak se patří přepálené. Hudba geniální, o tom se nemusíme bavit. Tahle parta mě prostě nepřestane bavit nikdy a trojka jí dala důstojný a nádherný konec (alespoň prozatím). 10/10, that's it. Jsem toho teď plný a možná se na to budu s odstupem dívat střízlivěji, ale momentálně nemůžu jinak.