86%

Komentáře a recenze 108

ondy9
ondy9
1 452 bodů
10
Životní zážitek, který mi změnil život. Naši Strážci se naposledy vracejí, aby společně dovršili svou dlouholetou cestu, v jednom z nejkrásnějších filmů všech dob. Nikdy bych si nemyslel, že někdy od Marvelu uvidím emoční film, na úrovni Spider-Mana 3 od Sama Raimiho. Přesto se stalo, a dokázali to jedině Strážci. Stejně jako Spidey, skvěle kombinují komedii a emoce, čímž tvoří neuvěřitelnou kombinaci těchto dvou, na první pohled absolutně neslučitelných prvků. Brutální akce, do toho geniálně vybrané písničky. Tento film je klenotem Marvelu, za jehož existenci ze srdce děkuji Jamesi Gunnovi, jehož absence bude tomuto filmovému vesmíru opravdu chybět 🚀 100%
Michudy
Michudy
1 291 bodů
10
Konec jak má být. Dojemný a zábavný zároveň. Škoda těch zadních vrátek, pro budoucí díly a projekty Marvelu. Protože nové postavy prostě nejsou to co ty staré. Je dobře, že James Gunn nejen režíroval, ale i napsal. Po tomhle jsem zvědav jak nakopne DC vesmír. A je to o dost lepší než Vánoční speciál. A to se tu hraje na stejné city.
Spiridon
1 234 bodů
9
Třetí strážci galaxie jsou vizuálním mistrovským dílem Jamese Gunna, kde nám servíruje jednu krásnější a pompéznější scénu za druhou. Snímek chrlí nepřetržitě na diváka hromadu kreativních a zajímavých nápadů, které je radost sledovat. Musím pochválit hromadu různorodých praktických masek, jenž se vyskytují napříč celým filmem. Hudební mix je opět naprosto fantastický. Příběh balancuje mezi bláznivým odlehčeným dobrodružstvím a překvapivě dobře fungujícími vážnějšími sekvencemi. Máme tady nováčka v podobě Adama Warlocka (Will Poulter), který je velice povedený a zábavný má rozhodně potenciál do budoucna. Akorát mě mrzí, že tahá za kratší konec provazu a nedostává více prostoru, jenž si rozhodně zaslouží. Hlavní zloduch tohoto příběhu High Evolutionary (Chukwudi Iwuji) je naprosto ďábelský a jeho přítomnost v jednotlivých scénách vzbuzuje strach. Může se klidně zařadit mezi ty nejlepší záporáky z MCU. Strážci překvapivě ukázali jednu z nejlépe provedenou jednorázovou akční sekvencí v celém MCU, kterou jen tak z hlavy nedostanu. Jedná se podle mě jednoznačně o nejkonzistentnější filmovou trilogii, kterou nám zatím Marvel za ty roky představil. Jde vidět každou scénou, že se jedná o velké Gunnovo rozloučení s touto sympatickou partou vyvrhelů. Emocemi se zde vůbec nešetří a možná občas trošku, až přehání, ale to mi ve výsledku vůbec nevadí. Protože se mi za ty roky tito vesmírní outsideři zaryli hluboko pod kůži a bylo velmi těžké se s nimi rozloučit.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
8
Třetí strážci galaxie jedou v zajetém tempu, opět oplývají skvělým soundtrackem, důrazem na všechny naše již známé odpadlíky. Příběh se hodně ohlíží za originem Rocketa a ten je doslova kulervoucí a emotivní každým coulem. Komedii střídá tragédie, chvíli si užíváte vtipné momenty a pak vás zdrtí jeden ze srdcervoucích momentů. A tak si vlastně říkám, jestli Gunnovi strážci nejsou ta poslední pořádná věc, kterou v MCU uvidíme. Film má i své zápory, hlavní záporák by si podle mě zasloužil více prostoru na plátně, přijde mi že v současném ději je trochu mimo. Občas jsou vtipy takové hehe, ale vlastně nejsou vtipné, možná si film obecně zasloužil jet na vážnější notě, než střídat vtipy se smutnými momenty.
Svany
Svany
946 bodů
9
Vyjímka potrvzuje pravidlo, a přesně to platí o těchto Strážcích. Od No Way Home je tohle nejlepší marvelovka, a jedna z nejlepších marvelovek v celém MCU. Od začátku až do konce je to skvělá audiovizuální, emoční a hlavně vtipná jízda která ne a ne zpomalit. High Evolutionary coby záporák je po tolika zpackaných pokusech doslova zjevení, a vždy když se na plátně objevil měl jsem takový nepopsatelný pocit nervozity. Vztah s postavami, který se buduje od prvního dílu se zde prohlubuje až na dno, a vy jenom trnete jak se jejich příběh uzavře. Hlavní postavou je po celou dobu Rocket a jeho záchrana, co je ale na jeho příběhu nejzajímavější je jeho backstory. Pro mě je zde ale hlavni postava Quill který ukázal důvod proč po takovou dobu vládnul galaxii, ale hlavně proč dokázal držet partu tak dlouho pohormadě. Vrcholem filmu je pak Quillův návrat domů na planetu zemi, který byl skvělím zakončením jak jeho příběhu, tak příběhu Strážců. Skvěla rozlučka Jamese Gunna
filmovy.guru
filmovy.guru
903 bodů
10
Pokud vás poslední MCU filmy zklamaly, běžte do kina na 3. Strážce Galaxie, protože vám zaručeně chuť navrátí a to vám garantuju, tohle je Marvel! Strážci Galaxie Vol. 3 se stali perfektním a pro mě bezchybným zakončením trilogie a příběhu naší milované bandy vyvrhelů. 3. Strážci fungují na všech rovinách - akce byla svižná, záživná a skvěle zakomponovaná do příběhu. Humor, se kterým MCU filmy někdy mívají problémy, byl tady doopravdy snad nejvíce vybalancovaný, adekvátní k situacím a snad ani jeden vtípek nepůsobil mimo mísu nebo trapně. Celé kino se fakt skoro neustále smálo a jsem rád, že i vedlejší postavy dostaly pořádně prostor pro rozvoj a nebyly přehlíženy, což platí i pro zbrusu nové postavy, ke kterým si člověk postupně najde cestu. Záporák High Evolutionary vzbuzoval respekt a byl skvěle napsaný, se skvělou motivací a charakterem. Dojemný příběh s obrovským srdcem a velkými sázkami, vás po celou dobu udrží na okraji sedačky a několikrát zcela dojme a i ta slza ukápne. Řadím Strážci Galaxie Vol. 3 do TOP 5 v MCU a jsou opravdu pro každého fanouška Marvelu, ale i pro všechny, kteří si chtějí odnést skvělý zážitek a pořádně se pobavit.
Ricmont
Ricmont
815 bodů
10
Jak říkal Yondu. "Svůj šíp neovládám hlavou ale srdcem." Tak bych mohl říct že James Gunn nenatáčí svoje filmy hlavou ale srdcem. Třetí Strážci Galaxie jsou toho důkazem. Gunn točí protože chce vyprávět příběhy které by možná nikdo jiný vyprávět nechce. Gunn byl a bude vždy svůj a to je ten důvod proč jeho styl byl a bude vždy jedineční. On vlastně nenatáčí aby vydělal peníze on natáčí protože chce vyprávět. Třetí Strážci jsou o to větší událost protože z Marvelovské šedi kterou započala čtvrtá fáze je tato rozlučka s partou vyvrhelů působí jako zjevení. Jsou totiž vším co jsme si vždy od MCU filmu přáli. Tam kde Thor 4, Ant-man 3 či Doctor Strange 2 nenaplnily svůj potenciál. Tam ho třetí Strážci překonávají bez problémů a dávají tomu mnohém víc než by kdokoliv čekal. Marvel přichází od člověka s obrovským srdcem a tvůrčí vizí jen svojí vlastní chybou. A vlastně dobře jim tak. Protože nikdo jako je James Gunn už nenajdou.
N333meziiiz
N333meziiiz
662 bodů
9
Příspěvek obsahuje spoiler!
David Ženíšek
David Ženíšek
655 bodů
10
Skvělé dojemné zakončení trilogie. Měl jsem obavy protože Marvel poslední dobou kazí vše co se dá ale hned po 1 minutě filmu jsem ty obavy ztratil . Během filmu jsem byl několikrát dojat. skvělí záporák , herecké výkony a docela fajn CGI , které není dokonalé ale oproti 4 Thorovi nebo 3 antmanovi je to dobré
ZaS
ZaS
632 bodů
3
Pro mě velké zklamání. Že je kvalita sestupná je logické a očekával jsem to, ale že to půjde tak moc dolů mě překvapilo. Žádné zapamatovatelné, natožpak vtipné hlášky. Playlist už je zdá se taky vyčerpaný a o ději raději nemluvím.