Strážci Galaxie: Volume 3

86%

Komentáře a recenze 108

Tom.kom
574 bodů
8
Nejnovější Strážci rozhodně nejsou dokonalý po všech stránkách. Humor už pro mě není to, co býval a místy se film zastaví u zbytečných scén. Ale jinak se jedná o úžasnou rozlučku s našimi milovanými postavy. Každá z nich tu dojde do zdárného konce a uzavření svého příběhu. Především jsem ale nesmírně rád, že prostor dostává právě Rocket. Tragická a mnou vždy milovaná postava s ještě tragičtější minulostí. A už první scéna mluví za vše. Gunn jakožto režisér se též posouvá a filmu chvílemi dodává až hororový nádech. A znovu zde dokazuje, že jako tvůrce se svou osobitou vizí je úplně někde jinde. Miluje své postavy a ani jedna z nich zde nemusela zemřít a přitom mi tekly slzy proudem.
Kocka_11
Kocka_11
497 bodů
9
Geniálna rozlúčka s geniálnou partičkou hrdinov a ešte s geniálnejším režisérom. James Gunn za svoje 10-ročné pôsobenie v MCU ani raz nesklamal a tobôž nie pri tomto filme. Naozaj vynikajúci film a ešte o to lepší, keď sa pozrieme na to čo nám Marvel v poslednej dobe predstavuje. Ako v každých Strážcoch Galaxie vynikajúca hudba, CGI na veľmi dobrej úrovni a príbeh ešte o to lepší. Som veľmi rád že v tomto filme dostal Rocket oveľa viac priestoru ako v tých predchádzajúcich, keďže si to naozaj zaslúži. Samozrejme, že tu stále môžeme vidieť aj ostatné nám známe postavy, ktoré sú rovnako výborne ako v predchádzajúcich filmoch. Podľa môjho názoru suverénne najlepší Marvel film za poslednú dobu.
Rain_365
Rain_365
422 bodů
9
Guardians of the Galaxy, byl jeden z mých nejočekávanějších filmů, roku 2023 a povedlo se to! Čekání na 3.5 bylo nekonečný, ale vyplatilo se to. Tentokrát to není nejvíc o Star-lordovi, ale o Rocketovi, kde se nám odhaluje jeho minulost. Každá scéna z rocketovo minulosti patří do nejlepších scén z celého filmu. Ale nebojte, mají tam prostor i jiné postavy. Ne jenom ty hlavní, ale i vedlejší. Jako Kraglin, nebo Cosmo. Akce je zajímavá a napínavá. Hudba jako vždy skvělá, hned na začátku je prostě super. Komedie tam je taky, (jak nečekané) a asi tam není joke, u kterého bych se nezasmál. A tenhle film slavnostně pasuju, na nejlepší film multiverse ságy.
MCeky
MCeky
414 bodů
10
Rozlúčka ako sa patrí
Arpol
Arpol
386 bodů
9
Příspěvek obsahuje spoiler!
Metaron
Metaron
371 bodů
8
Jsem příjemně překvapen, po posledních projektech Marvelu zde máme opět něco, co má duši. Cesta, kterou si postavy musí projít je opravdu krutá a záporák také není žádný ubožáček. Film sice při rozjezdu lehce zakulhal a Adam Warlock není ta postava, kterou jsem již od druhého dílu čekal že bude, ale i tak si třetí strážci rychle najdou pevnou půdu pod nohama a bombardují diváky skvělou akcí i emočně silnými momenty od začátku až do samotného konce. Musím říct, že jsem opět potěšen prací Jamese Gunna i zúčastněných herců a filmu mohu s radostí dát hodnocení 9/10 a prohlásit ho jedním z tematicky nejlepšího, co nám MCU za svou dlouhou existenci nadělilo.
Kubys Fencl
329 bodů
9
Po dlouhé době jedno z bombových filmů od marvelu. I přes třetí díl série film vůbec neubírá na zábavě a spádu ba naopak. Dozvídáme se mnoho o doposud neznámém Rocketovi a tím nám tak snímek dodává i slušný, ale ne přehnaný počet emocí.
sammikk_
sammikk_
323 bodů
9
"one last ride." Třetí Strážci Galaxie jsou OBROVSKÝM emocionálním zakončením jedné nádherné trilogie, v každé chvíli máte slzy na krajíčku. K vzhledem situaci co se děje poslední dobou s Marvelem je tohle ta nejlepší věc od Endgame, postavy se hádají, brečí, bojují, smějí se. Je tam vyloženě každé jedno téma na které si vzpomenete a ono to neskutečně dobře funguje! Je to extrémně nadupaný a dobře sepsaný příběh. Postavy jsou čím dál víc vyspělejší a každá postava má svůj krásný konec. Gunnovi se to neskutečně povedlo, a moc mu to přeju. DĚKUJEME TI GUNNE.
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
9
Poslední díl trilogie Strážců Galaxie jsem si brutálně užil, a na to že to je od Marvelu po Endgamu, což moc dobrých filmů po Endgame nebylo od Marvelu, tento se jim povedl. Mohl za to skvělý režisér James Gunn, který věděl jak udělat dobré strážce, stejně jako první a druhý díl se mu povedl i tento a na každé postavě mu prostě záleželo. Vybrat zrovna postavu Rocketa, o kterém bude vlastně celý film, byl výborný nápad. Minulost Rocketa mě v určitých situacích dovedla až k slzám a nezmizí mi to jen tak z paměti jako celý film. Humor, akční stránka a smutné momenty, má to zkrátka všechno potřebné. Když jsem viděl že film má 150 minut, bál jsem se že se v kině budu nudit a rozhodně nenudil, topovka a podle mě jeden z nejlepších filmů z Marvelu, James Gunn mi v něm bude chybět. <3
Leefko
Leefko
292 bodů
8
Na kvalitu jedničky to nedostane, ale vedle dvojky stojí zakončení pyšně a sebevědomě. James Gunn si natočil zakončení své "ságy", a povedlo se mu to výborně. Skvělá kombinace komedie a dramatu, vypiplaná akce, velkolepost(od Far From Home asi nejlepší kvalita efektů) a hlavně, tolik potřebné srdíčko, které posledním marvelovským produktům toliko chybělo. Největší vadou asi zůstává pár dosti zbytečných dějových odboček(zbytečný Warlock, trochu krkolomné zapojení posádky Kdovíkde) a mírně přetahováný konec, jinak ale složitě co vytýkat. James Gunn to zvládl třikrát v řadě a už se můžeme natěšeně dívat, co udělá s DCEU. Tak jako tak držím palce.