79%

Komentáře a recenze 56

CarnTheSlayer
CarnTheSlayer
877 bodů
10
Na to jaký byl původní Sebevražedný Oddíl sračka, tak tenhle nový je opravdu skvělý. James Gunn se tu na tom vyřádil a je to fakt vidět. Tenhle film je humorný i vážný a příjemný i morbidní. Asi nemám k tomu moc co dodat, protože by asi opravdu stačilo napsat, že se jedná o výborný film.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
5
Rozhodně je dvojka lepší jak první díl, který byl takový prazvláštní a ona i ta dvojka je úplně jiná než ostatní filmy hlavně svým "nahodilým" (jiným než jsme zvyklí) vypravováním. Jako musím uznat že více nepředvídatelný film jsem dlouho neviděl, ale je to správně že divák nemá skoro vůbec přehled nad situací, někdy se to hodí ale nevím jestli u komedie. Občas jsou tu světlé momenty, ale potom přijdou ty zbytečné dialogy a k tomu ještě humor, který mi vůbec nesedne. To je takové to dílo, které sedne polovině divákům a druhé polovině divákům to přijde jako nekonečná jízda vlakem, který jezdí sem a tam. Proto také dávám zlatý střed.
mil0
mil0
439 bodů
7
Suicide Squad je lepší než první díl. James Gunn vytvořil akční a vtipný film s originálními postavami a záporákem.Film má zajímavější postavy, vtipnější dialogy a kvalitního záporáka. Suicide Squad je film, který vás pobaví a překvapí.
  • Akce, humor a šílenost filmu
  • Originální a sympatické postavy
  • Vtipné a ostré dialogy
  • Nezapomenutelný záporák ve tvaru hvězdičky
  • Nějaké scény jsou přehnané
  • Film dokáže být občas násilný
  • Některé postavy jsou zbytečné
Komar55
Komar55
414 bodů
9
Gunn se zase překonal a po řekněme o něco slabší dvojce Strážců Galaxie pod Marvelem je znovu na koni a pro mě tímto snímkem překonal svou veškerou předchozí tvorbu a koncept party vyvrhelů, kteří spolu musí v dané situaci chtě nechtě spolupracovat zde funguje na jedničku. To samé můžu říct i o skvělém obsazení, ve kterém se mi zdál slabší pouze John Cena (který se u mě ovšem později vykoupil v seriálu Peacmaker) a scénáři, který umí překvapit dojmout a vzápětí vyděsit (viz. scéna s King Sharkem). Hudba byla opět také zvolena velice dobře a humor ani nemohl být lepší.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
3.5
No zklamání. V prvním díle to táhli 3 postavy a to Joker, Harley Quinn a Deadshot. V druhém to táhne jen Harley Quinn a King Shark. Taky úžasné, jak Gunn sliboval, že se v příštím díle zaměří víc na Jokera a že litoval toho, že se na něj nezaměřil víc už v prvním díle. Jo, jasně, Pan J tu nebyl vůbec. Ani v solovce Harley Quinn. Tím, že to táhly jen dvě postavy, snímek dost strádal, chybělo tam toho opravdu hodně. Jak už to většinou bývá, dvojka nepřekonala jedničku. Přeplácané a o ničem. Snímek ani nedoporučuji.
W0ltericek
W0ltericek
337 bodů
8
Jakože nečekal jsem že to bude takováhle zábava. Každá postava je užasná a rychle jsem si je oblíbil. Narozdíl od jedničky to bylo celý skvělý. 8,5/10
Smudlla
Smudlla
321 bodů
9
JO! Konečně film, který letos vyšel a líbí se mi! Hallelujah!!! Pusťte toho Gunna k jakémukoliv Superhrdinskému (Superpadoušskému) projektu, který bude chtít a bude to zaručeně pecka. Tady nemá cenu se rozplývat, protože bych musel spoilerovat a to se mi nechce. Je to prostě Gunnovina, která mi hodně sedla. Hlavně ty různé nápady s kamerou a v akci byly boží. Postavy jsou správní magoři, kdy mně se nejvíc líbila Harley a Bloodsport. Dokonce i Rick Flag, který je spolu s Bloodsportem srdcem celého týmu se mi líbil a to mě v původním Ayerovu Suicide Squad spíš prudil. Krásných 9/10, protože k dokonalosti tomu tu a tam ještě něco chybělo (třeba větší prokreslenost postav), ale jinak naprostá spokojenost. Soundtrack je taky výborný. Aspoň takhle výrazný měl být v Mortal Kombat filmu. Shame on them!
what is in the box
what is in the box
251 bodů