79%

Komentáře a recenze 56

Martrix
Martrix
2 449 bodů
7.5
Jasně že je nový Sebevražedný oddíl lepší, než jeho nedopečený předchůdce. Ale že by to bylo o třídu? Že by to byla tentokrát pecka, pecka? To zase ne. Chodící okurky z jedničky nahradily parazitické hvězdice, Bloodshota zaskočil lépe napsaný Bloodsport a přibylo několik zajímavých postav. Žralok super, Piecemaker a Krysařka dobrý, Puntíkomet nevyužitý...nesympatická Wallerová zůstala. No a pak staří známí. Bez držkování Bloodshota vlastně neměl Kinnaman jak Flaga uchopit, takže to byl jen takový spojník mezi oběma filmy, ale díky spoustě jiných postav to nevadilo. Nejvíc jsem se ale těšil na Harley, která je v současnosti nejvýraznější a nejzábavnější DC postava. Gunn její potenciál naštěstí využil, takže její a Žraločákovi vstupy byly nejlepší. On vlastně splnil vše co sliboval. S postavami se nepáral...pokud se něco jmenuje Sebevražedný oddíl, tak trochu se očekává, že se všichni domů nevrátí. Ayer si asi postavy šetřil na pokračování. Čekal jsem ale trochu víc verbálního humoru. Vlastně ani nemůžu říct, že bych se vysloveně bavil. Krvavé akční orgie beru spíš jako nutné zlo a ne zdroj zábavy. Ale nepochybuji o tom, že pro jistou cílovku je to cool nářez. Bohužel to je taky všechno, co tento film nabízí. Oproti předchozím DC průšvihům to není málo, ale od Gunna jsem čekal ještě něco navíc. PS: Díky tomuto filmu jsem si ujasnil své osobní preference. Spíš než barevnou zběsilou akční komedymiksárnu víc ocením i slabší, ale temnější a syrovější zpracování. A tím nutně nemyslím filmy s ratingem R. Protože chlejstance krve a fuckování ze slaboduchého scénáře komiksový film pro dospělé neudělají.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
9
Tak tohle pro mě byla pecka,i když sem našel pár věcí,které mi ne úplně sedli.Hned musím výzvednout režisérské umění Jamesa Gunna,jeho osobitý styl byl viděl hned v první minutě filmu,a ten styl se mi zamlouval.Pro mě tam byla vidět podobnost se strážci galaxie,jen tady bylo víc krve, utržených hlav a děr v tělech.Vsechny postavy se mi líbili(jen Deadsport mi přišel jako okopírována verze deadshota,i komplikovaný vztah s dcerou)nicmene Deadsport mi sedl o dost víc než Bloodshot..Postavy super,Herci si padli vzájemně dost dobře do noty.. Audiovizuální stránka byla na výbornou,King Shark vypadá úžasně v každé scéně.A humor,Ten byl opravdu skvělý,i když asi nesedne každému,já se řezal smíchy a manželka na mě koukala,jako kdybych utekl z psychiatrické léčebny.Kazdopadne věcí dobře koukatelny do u kterého ty 2 hodinky utečou jako voda
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Autorský projekt Jamese Gunna, jenž se značně liší od Sebevražedného oddílu z roku 2016. R-raiting se k dané látce nesmírně hodí, a to že se brutalitou vážně nešetří. Dynamika mezi hlavními postavami funguje docela dobře. Ostatní postavy fungují jako „křoví“. První třetina filmu lehce přestřelená a v enormně zběsilém tempu. Naštěstí v polovině film zpomalí a dá prostor postavám. Ale přesto jsem si nedokázal oblíbit více než jednu postavu, a to Bloodspota. Což bylo především díky Idrisovi, který byl vážně super a herecky vyčníval. Margotka je taky fajn, ale nepředvádí nic nového (přesto jsem měl pocit, že z ní Gunn vytřískal jen to nejlepší). Překvapením po herecké stránce byl pro mě John Cena od nějž jsem absolutně nic nečekal. Hudba je dobrá, ale není to přes ní tolik tlačeno, jak tomu bylo např. ve Strážcích Galaxie. Stopáž mi přišla trošku přestřelená s ohledem na to, že je příběh dost přímočarý a celý film sledujeme pouze jednu misi.
naineko
naineko
1 538 bodů
9
Tohle byla špica. Takhle mohl vypadat třeba Deadpool, ale na to Marvel prostě nemá. Obsazení i výkony excelentní, chemie mezi postavami využitá na max, hlášky skvělé, hlavní padouch (resp. všichni padouši na všech stranách) naprosto boží, situační humor za plný počet. V podstatě chyběly všechny neduhy z MCU (patos, rádobypsychika postav, ničení světa), takže plus navíc.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
8
Skvělý a zároven nejzábavnější blockbuster letošního léta.Úvodní pasáž na pláži je tlačena až moc na sílu a scéna s Harley moc vtipná nebyla,ale jinač postavy tu fungují skvěle,zvláště pak Ratcatcher II,Bloodsport,Polka Dot-Man a samozřejmě King Shark jsou prostě parádní.8/10
orionn
orionn
1 289 bodů
10
Nejzábavnější, nejoriginálnější, nejvtipnější, nejopulentnější DC blockbuster posledních let. Gunn prostě umí. 9/10
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Naprostá šílenost. Takhle to mělo vypadat už napoprvý. 5*
Vidly10
Vidly10
996 bodů
10
Od té doby co se ohlásilo, že James Gunn se ujme nového Sebevražedného oddílu jsem věděl že je film v dobrých rukou a jsem nyní rád, že jsem se nepletl. Film je od začátku do konce zábavnou, akční a dobře vypadající jízdou obohacenou o krvavé erkové hodnocení, které dalo Gunnovi neskutečnou svobodu tvorby a práce s tímto snímkem. Samozřejmě je třeba také vyzdvihnout postavy kdy na mě nejlépe fungovali konkrétně tři. Daniela Melchior v roli Ratcatcher II byla úžasným srdcem týmu a skvělým vyvážením do postavy Bloodsporta. Polka-Dot Man, kterého úžasně zahrál David Dastmalchian byl komicky tragickou postavou, kterou nejde nemilovat a i když jeho postava působí na první dobrou absurdně tak si vás svým výkonem získá. A posledním do trojice je Joel Kinnaman alias Rick Flag, který byl oproti minulému filmu absolutně dokonalou postavou.
Marcos22
Marcos22
994 bodů
6
James Gunn novou verzí Sebevražedného oddílu přináší akcí nabité eRko, které však svou přepálenou stopáží a jednotvárným stylem humoru začíná diváka s přibývajícími minutami spíše nudit. Sebevraždený oddíl má svým zpracováním nejblíže maskulinním Postradatelným, bohužel i nekvalitou hlavních záporáků. James si s vymýšlením originálních nápadů příliš hlavu nelámal a použil osvědčené prvky ze světoznámých filmových fláků, ať již se jedná o facehuggera z Vetřelce či bullet time z Matrixu. Právě při hlubším zamyšlení si pozorný divák začne uvědomovat, že valnou většinu scén již viděl v nějakém jiném filmu a Sebevražedný oddíl tak trochu působí jako draze vypadající sportovní auto, pod jehož kapotou naleznete motor z veterána. Z veterána, který byl spolehlivý, ale bez nového kabátku by jen stěží v dnešní době obstál. Významnou úlohu hraje ve snímku eRkový rating, který však absolutně nevyužil svůj potenciál, a valná většina scén je vyloženě nechutná a zcela zbytečná, tak jako ta úvodní s ptáčkem. S tím jde ruku v ruce nezvládnuté prolnutí citové vazby diváka k ústředním postavám, až na osud Lasičky Vám je naprosto lhostejné, kdo se objeví v dalším záběru a pro koho již cesta za úspěšným splněním mise nečekaným úmrtím skončí. Vyjma výše uvedeného má Sebevražedný oddíl i několik světlých stránek, vedle hudebního podkresu, disco „mama“ scény s Polka-Dot Manem, originální barevné bojové scény Harley Quinn, je to především samotná Harley Quinn, která dává filmu grády a bez níž si fakticky Sebevražedný oddíl ani žádné případné pokračování neumím představit. The Suicide Squad je typická tří/čtyř hvězda, u níž se přikláním k nižšímu hodnocení, poněvadž v něm není opravdu nic, co by Vás motivovalo k opakované projekci. 🙂 (04.08.2021)
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
10
„This is Sebastian. Say hello, Sebastian.“ ... „I'm not shaking the rat's hand.“ Čekal jsem všechno možný. Už od prvních ukázek na DC Fandom se to zdálo jako slušná šílenost. James Gunn má na to prostě patent a už jenom GotG dokázal, že je skvělý na práce v komiksovém prostředí. The Suicide Squad jsem si královsky užil. Skvělé postavy, máte o ně strach, mají výborné interakce mezi sebou… prostě chci tuhle bandu (tedy to co z nich zbylo) vidět i v dalších filmech. I na hercích samotných bylo vidět, že si to skvěle užívají. Celkově to má i mnohem blíže ke komiksům a promíchání stylizace úplných začátků Skwadry v komiksech s moderní érou tomu opravdu sedlo. Rovněž musím uznat i perfektní CGI efekty, které byly celkově i na celé DC movies snad jedno z vůbec nejlepších co jsem viděl. Dávám pět blesků z pěti. ⚡⚡⚡⚡⚡