74%

Komentáře a recenze 68

ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
10
S načtenými komiksy či se shlédnutými animáky k tomuto filmu nejvíc rovnající se JL: Throne of Atlantis, jsem od filmového Aquamana čekal mnohem méně. Ale co jsem od filmu dostal, to rozdýchávám ještě teď! Výborný film představující postavu Arthura Curryho alias Aquamana nemohl vypadat lépe. Na Origin je obsahově bohatší jak Wonder Woman. Skvělý příběh, který byl místy „mírně“ klišoidní, byl doprovázen výborným (digitálním) vypodobněním Sedmi království, skvělým ozvučením a skvělými efekty. Fantazie tvůrců si nekladla meze a plně nám ukázala lidstvu neznámá nejhlubší místa naší planety a co v nich může žít. Postavy též skvělé, uvěřitelné včetně té chemie mezi nimi. Po celou stopáž nám film nedal šanci se nudit – od skvělých klidných scén, přes ukázky nádherných lokací až po skvěle zvládnuté akční scény. Místy by se film dal hodně připodobnit k sérii Uncharted. I se základním Ratingem PG13, tvůrci opravdu věděli jaké scény použít nebo jaká slova použít. Řeči jako „Nejlepší film Marvelu od DC“ jsou v tomto případě zbytečné, protože takhle má Aquaman vypadat! DC není jen 'temné' jak si asi každý myslí. *Produced by: Deborah Snyder & Zack Snyder*
sugi
752 bodů
7
DC se snaží dohnat Marvel ... snažili se hodně , brali inspiraci ze všech stran - od Propasti až po Iron mana , avšak moc jim to nesedlo , možná tím , že se zkoušeli vyrovnat Marvelu , tak to přehnali s rychlostí děje . Ale při přes to vše se na film dá dívat ... velice zdařilé efekty
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
5
V jednu dobu DC svýma filmama mělo více příběhu než Marvel díky protáhlým nudným filmům jako je tento. I jako samostatný film to má dlouhý děj a hodně vedlejších příběhových linek. Velké pozitivitum je vizuál, který hezky prezentuje Atlanskou rasu a jejich kulturu. Kdyby Aquaman měl jednoho záporáka místo tří a bylo to jenom o tom jak navrátit krále na trůn tak je to super, ale plete se tu nějaký najemný lovec potom strašlivá příšera, která ti dá op trojzubec, jako WTF. Moc překombinovaný, nevíš čeho se máš bát jako první. Hlavní postavy jsou neoriginální nemají žádnou mojí sympatii.
Vildolf
Vildolf
567 bodů
7.5
Aqua man mě rozzářil čekal jsem že to bude úplná pitomost ale nakonec jsem byl velice překvapen a to radostně.
dancemusic2012
466 bodů
8.5
Po Wonder Woman další akční kousek od DC. Jsem.moc rád, že jsem na filmu byl v kině, stejně tak jsem ho už dvakrát viděl doma. Akční scény, humor a hlavně krásná grafika (triky) pod hladinou. Ve 3d nádherné. Věřím že i díky tomu že film byl v kinech úspěšný bude stejně tak jako Wonder Woman následovat druhý díl, jelikož by to byla škoda. A musím říct, že už je tak nějak řadím mezi marvelovky
Komar55
Komar55
414 bodů
8
To snad ani není možné. Každý další film od vzniku Muže z oceli pro mě byl lepší, než jeho předchůdce. To samé samozřejmě platí i pro tento snímek, který vypráví origin story Aquamana a zároveň rozvíjí příběh Artura po událostech JL. S naprostým klidem mohu říct, že se jedná o nejlepší block-baster daného roku a o nejlepší DC sólovku v hlavní roli s Jasonem Momoa, který Aquamana ztvárnil naprosto špičkově. Sice zde občas jdou poznat CGI efekty, ale co chcete od filmu, který se z 60% odehrává ve skrytém podvodním království. Bylo zde také pozměněno několik věcí okolo dýchání pod vodou a celkově zde byla Atlantida vykreslena trochu jinak než v JL. Pro účely snímku to ovšem funguje stokrát lépe a tak jsem za tyto drobné změny vesměs docela rád a jen mě trochu štve, že to spětně boří něco, co už bylo dávno vystavěno. Díky kvalitám filmů jsem však ochoten to přehlédnout.
Memento
175 bodů
9
V sobotu jsem k filmu nesedla s velkým očekáváním, ale mýlila jsem se! Sympatická akční řežba, kulervoucí Atlantida, poutavý příběh, nádherné vizuály a Jason Momoa mi zase přivodil... zajímavé sny. Tento filmový kousek pozitivně změnil můj pohled na tohohle blonďáka. :D
Asata
130 bodů
9.5
Všechno slíbené a ještě něco navíc. Star wars pod mořem je asi nejjednodušší srovnání, ale i tak nepřesné. Aquaman je svižný, barevný (nejen na efekt, ale i účelně), vtipný a stále je v něm určitá DC temnota. Poprvé v DC filmech je však vše popsané správně namixováno a film funguje i v delší stopáží skvěle. Dokonce ani konec nesráží výsledek a já zase po delší době dávám plné hodnocení. Takhle zábavná a epická podmořská pohádka tu dlouho nebyla a hádám, ani dlouho nebude.
snek
95 bodů
7.5
Od DC jsem nic světoborného nečekala, ale trailer se mi líbil a hrál v tom Mamoa a má oblíbená Nicole Kidman....A rozhodně nelituji peněz, které jsem utratila za lístky do kina. Výborný humor, dobré efekty, hezký příběh a hlavně žádná slepá místa- to je důvod, proč bych to doporučila každému, ať už fanoškovi komisů, nebo čehokoliv jiného.
libro-lojin
77 bodů
4.5