Komentáře a recenze 68

8
8/10 Pravděpodobně nejvíc sexy superhrdinovka současné doby a nejlepší DC od Man of Steel. Je to hloupý ale zatraceně působivý. Wan je bůh. Více: https://www.youtube.com/watch?v=VDgsdZMEuLw
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Každý očekával, že příběh o světě Atlantídy bude CGI všude kde se podíváme, jenže ono to vypadá sakra dobře. Fakt si s tím James Wan vyhrál a po horrorech musím uznat že i toto se mu povedlo. Kdo by čekal že zrovna Aquaman, který se zdál jako drsňák bez vtipu, bude zároveň nejzábavnější film co DC zatím přinesl. Momoa je mega sympaťak, Amber Heard je taky skvělá. Patrick Wilson obstojný záporák. Všechno mi tady mega funguje, jen to šlo až moc rychle, uteklo to doslova jak voda a potřebuju pokračování.
Floridsky
4 376 bodů
8
Od tohohle filmu jsem sice čekal mnoho, ale že bude až takhle skvělej, jsem nečekal. Jasně, scénář je občas klišé, ale moc mi nevadí. Film jsem si užil naplno, hlavně kvůli vizuální stránce, akci a velkoleposti jakou tento film nabízí. Jen ten konec je přepálenej.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6
Trochu James Bond (honičky po střechách a technologie v rukou lidí), trochu romantiky jako v Mamma mia (pobřežní kouzelná vesnička), trochu Piráti z Karibiku (lodička na moři útok potvor), trochu Spider Man (Dafoe mi nějak moc připomínal roli Green Goblin / Norman Osborn ), trochu DC a taky trochu Marvel ( bratrský svár Loki a Thor:) ). Jako by DC rozebralo vše, co lidí baví a namíchalo to celkem šikovně dohromady, i když podle stále stejného receptu. Kočička s Pejskem ten dort uvařili celkem obstojně v rámci žánru a komiksových pravidel.
  • výpravné, Dolph Lundgren:), zapojení bájné Atlantidy, nový rozměr: podmořský svět
  • stále stejné a dokolečka, jako všechny komiksové filmy
leafroller
leafroller
3 023 bodů
6
Hledáte poutavý příběh, který bude dávat aspoň trochu smysl a vyvaruje se velkých nesmyslů? Potom jste tu špatně. Příběh tohoto filmu je slátanina. Hledáte akční trikový blockbuster s pohledným hlavním hrdinou? Potom jste tu dobře. Ale pomněte, že víc tento film opravdu nenabízí. A přeci, je tu jedno zamyšlení: Ve filmu se objeví velká spousta herců, které byste jinak v akčních filmech tohto druhu hladali asi marně. O čem to vypovídá? Nejspíš o velké krizi filmového průmyslu, který přestává nabízet jiné role než jsou tyto. Ale ať nám i ty holywoodské hvězdy jednou poznají, že je chleba o dvou kůrkách, ne?
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
8
Podmořský svět je vychytávkou sám o sobě a vítaným doplňkem příběhu, rozvíjejícího se klasickým příběhem vyvoleného krále, který by nejraději dělal cokoliv jiného než kralovat. Cením si dialogů, které jsou ve správných místech odlehčené a kompenzované vhodně časovaným patosem. Vše zabaleného do romantického hávu proleženého slušnou akcí a podbarvené solidní hudbou.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8.5
Aquaman je ukázkový popcornový blockbuster. DC Comics se oficiálně drží Marvelem osvědčených praktik, které stále fungují. Převést svět Aquamana z komiksového světa na filmové plátna je ta největší výzva a James Wan to zvládl bravurně. Uvidíme, jak bude pokračovat DC universe, které mě začalo pořádně zajímat až po tomto filmu.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7.5
DC konečně do světa vypustil sólovku Supermořce a musím říct, že je to opravdu skvělá podívaná. Jednotlivé záběry vypadají kvůli propracovaným efektům skvěle a i design kostýmů se až na výjimky povedl. Stejně jako konkurence navíc Warner krásně využil omlazovací technologii, kvůli které mám hned chuť kouknout na nějaký Star Wars film s omlazeným Temuerou. Co však táhne Seamana dolů je příběh, který je tuctový, překombinovaný a vše se v něm vyřeší moc rychle. Začátek je krásně pohádkový, pak tu máme takový chaotický prostředek a slabý až skoro přeslazený závěr. Oproti jiným DC filmům jinak Fishman vede v akci, která má skvělou choreografii i práci s kamerou. Na druhou stranu je ve filmu akčních scén tolik, že i tady najdeme pár slabých chvilek, jako například finální souboj. Co se týče postav, oblíbil jsem si především záporáky, kteří byli skvěle zahraní, jen je škoda, že Mantu ve filmu vyřešili tak rychle, zasloužil by si více prostoru. Vulko i Mera jako postavy nefungují špatně, ale něco jim prostě chybí. Vidlácký Arthur mi byl ale sympatičtější než v Lize, akorát jsem každou chvíli čekal, co zase řekne za blbost. Takhle vypatlaného hrdinu jsme tu ještě neměli. Jinak musím ještě pochválit soudtrack využívající synthwave, což k cyberpunkové Atlantidě sedělo. Rozhodně lepší než ostatní DC filmy z poslední doby, ale i když jsou tu efekty a hudba opravdu na úrovni, film pořád krapet zaostává za Marvelem, který už má krásně rozjeté tempo a ví co na diváky platí. 75%
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
10
Pěkný výpravný film, vše nakresleno na počítači, ale pořád líbivé. Hlavní role zvolena dobře, Nicole Kidman byla k nepoznání. Dojemný příběh, napínavé drama, komediální i romantické prvky. Na tak velké množství filmů o superhrdinech je tento z těch kvalitnějších.