Rychle a zběsile 8

69%

Komentáře a recenze 56

9 035 bodů
8
A je to zpátky, dva roky utekly jako voda a máme tu další díl a jak už trailery napovídají, jde o totální úlet, jako nikdy. Neříkám, že auta skákající z baráku do baráku není přes čáru už dost, ale tady máme ponorku. V této sérii platí jednoduché pravidlo Hodně peněz=Velká zábava. Zde to tvůrci využili dostatečně a je to vidět. Tvůrci se nebáli vymýšlet čím dál větší a větší šílenosti. Naštěstí nás poslední díly naučily, že je nemáme brát vážně a pokud to nebudete řešit, tak se při nejlepším pousmějete nad nějakou pěknou bouračkou. Navíc je Vinova motivace opravdu zajímavá a musím uznat, že i nečekaná. Tvůrci se nebáli a výsledek je k nezaplacení.
8 627 bodů
4
F&F mám rád, protože to od šestky bývá těžce směšné. Vzbuzuje to ve mě pobavení, smích, ale vzbuzuje ho to jaksi omylem. Kdykoliv, když se tvůrci snaží být vtipní úmyslně, tak mě jímá cringe. Naopak se směju při přepálené akci a vážnému Vinu Dieselovi, jehož Torreto zosobňuje Dieselův ideál mužství. Zde se mi však úmyslného vtipkování dostalo víc, než bych rád. Proto jsem byl z tohoto dílu poněkud otrávený. Statham se s Rockem kočkují jak teplouši. Je to umělé. Též nejsem fanoušek upřednostňování "humoru" na úkor akce. Když Statham zachraňuje Torretovo syna z letadla, je to pojato spíše jako humorná pasáž nežli akční. Pěstní souboje však tvůrcům moc nešly, jak je vidno z vězeňské pasáže. Zmatené, rychlé střihy i rozviklaná kamera ničí veškerou plynulost (ve F9 zvládli fist fighty podstatně lépe). Přepálené akční pasáže s auty jsou však stejně dobré jako minule. Závod na Kubě, snaha udržet Diesela na lanech v New Yorku a finále s ponorkou to zachraňují. Speciálně jsem si oblíbily momenty, kdy Diesel zpřelomí zrzkovi vaz a jak začnou hořet pneumatiky, když se snažili to Dieselovo auto s 5000 koni udržet. Zbytek jsou ale klasicky sračky.
p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
8.5
Takže rychlost a zběsilost u filmů z této série asi už nikoho nepřekvapí. Takže zde nastolíme alespoň chaos v zásadní otázce: Kdo je tady padouch a kdo hrdina? Ale ono o to vlastně už ani nejde. Chce to vypnout mozek a jít se bavit. Theronová je sice dobrá a ostatní členky obsazení se taky snaží, ale zdejší hoši je roznesli na kopytech. A teď už nemyslím Diesela. Ten bude mít za chvíli starosti aby mu jeho sérii neuzmuli pro sebe Johnson a Statham. F. Gary Gray zase jednou ukázal, že akční filmy mu jdou.
  • Johnson, Statham, Evans, Hivju
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
8
Zábava především. Mít to o chlup lepší střih, méně šablonovitého záporáka a svižnější tempo v první polovině, klidně bych hodil plnou palbu. Takhle "jen" za 80 s tím, že jde o nejlepší díl od pětky. Zásluhu na tom má především akční finále, které tentokrát dokonale šlape, má tempo, nápady, vtip, zkrátka nic nechybí ani nepřebývá. A to nejlepší? Film se vůbec nebere vážně, chce hlavně potěšit fanoušky a nebojí se kvůli tomu sestřelit sebe sama (málokdy jsou tak vtipně využité kličky soap oper). Tvůrci mají obrovské peníze a hrají si ve stylu "dej tam tohle, a ještě tohle, a pro prdel i tohle". Když se k tomu připočte extrémně sympatické obsazení, kde postavy baví nezávisle na tom, za který tým kopou, je o hitu rozhodnuto. Zábavnější týmovka než Avengers a v akci bondovštější než samotný Bond. A takové malé osobní postesknutí - filmaři měli ideální příležitost navázat na legendární hudební balet Johna Woo z Tváří v tvář a nevyužili to. Škoda, velká škoda!
Matli
Matli
8 300 bodů
10
O maličko slabší než sedmička, v podstatě i méně šílenější, což je na druhou stranu i dobře, každopádně F&F si drží to své tempo, které se vyplatí vidět v biografu. Pátou hvězdičku ale spíše dávám za Stathama a mimčo, to nemělo chybu :-) A sranda taky byla. 82%
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
"Dome má nejrychlejší káru na ostrově. Víš, co má pod kapotou?" - "Je jedno, co má pod kapotou... Záleží jen na tom, kdo sedí zrovna za volantem." Vin Diesel zpět své nejslavnější roli. Je to o dost slabší než předchozí díly! Dávám to za vinu především nevýrazné zaporačce Charlize Theron, která celkově do filmu nezapadá. Příběh je o tom, jak Toretto zběhne a celý tým se ho poté snaží dostat. Zní to sice pěkně, ale je tam spousta dialogu, hodně málo rvaček i minimum vtipných momentů. Celé to stojí na přehnaných automobilových honičkách a emocích, které se snaží scénář vyvolat. Nejlepší části filmu jsou ty, kde je Dwayne Johnson a Jason Statham. "Řeknu ti, hvězdo, že v jiným životě bychom spolu byli obávanej tým." - "Jo, to máš recht." - "Jo... škoda, že až to skončí musím ti rozmlátit hlavu o kapotu." - "A... no tak při vší úctě, kapitáne. Až tohle skončí, najdem si místo, kde ti zarazím zuby tak hluboko, že si budeš muset strčit kartáček do prdele, aby sis je vyčistil." Panuje mezi nimi rivalita a to jejich vzájemné pošťuchování je i zábavné. To je jediné plus tohoto pokračování. - 60%.
Floridsky
4 376 bodů
8
Nejsem žádný velký fanoušek této série, vlastně ostatní díly se mi ani nějak extra nelíbily, jen takové průměry. Ale tohle, tohle se mi líbilo. Zřejmě to bude tím, že to je první díl, co jsem viděl. Taky tam hraje Kurt Russell a není tam Paul Walker. Nechť je mu země lehká, ale já ho moc nemusím. Akce je ujetá a komická. Takový ten typický blockbuster, u kterého vypnete hlavu.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Co čekat od rychle a zběsile jiného než nelogické scénky plné akce a vtipných dialogů. Myslím, že žádný fanoušek rychle a zběsile si nesmí nechat tenhle osmý díl ujít (já osobně byl na premiéře). Jedná se prakticky o to samé jako předchozí díly, ale je to nářez a stojí to za to. Jediné co mi mírně vadilo byla ta scénka s miminem v letadle.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8.5
Snaha scenáristy, který přes všechny ty šílenosti dokáže udržet příběh v jasně daných kolejích, o invenci je obdivuhodná. Rock a Statham vynikají jak v hláškách tak přátelském pošťuchování. Diesel jede klasiku. Točí film pro radost a ještě vydělává.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8
Má to šmrnc, má to spád, má to soundtrack. Má to o 20 minut navíc, má to malé děti a plno citečků, má to 3 ošklivé chyby. Prostě je to takové odpočinkové sci-fíčko pro nedělní podvečer. Je to přesně to, co jste od toho čekali. Nezapamatovatelné, což je vlastně velká výhoda. Já jsem byl spokojen. A teď jdu shánět tu navigaci, která umí točit volantem:-)