Rychle a zběsile 8

69%

Komentáře a recenze 56

bLaCk0uT
327 bodů
8
Prakticky celou dobu jsem si říkal: Proč takhle sakra nevypadají bondovky?! Osmý díl Rychle a zběsile je monumentálním akčním nářezem, ve kterém se kupodivu neztrácí sympatické postavy, úderné hlášky ani příběh, který je možná pitomý a děravý, ale hrne se kupředu s takovou razancí, že to začnete řešit až po závěrečných titulcích. Dieselova parta tak plní prakticky všechno, co si předsevzala, a navíc přihrála Jasonu Stathamovi jednu z nejlepších rolí jeho kariéry. Že byl Deckard Shaw dva díly zpátky chladnokrevným zabijákem? No, to je pravda. Ve světě Rychle a zběsile se ale takové drobnosti odpouštějí, aby se mohl namíchat epický výbušný popcorn s nohou konstantně na plynu. Rozhodně neříkám, že bude tahle ujetost bavit všechny. Pokud ale na Dieselovu hru přistoupíte, čeká vás další vytuněný odvaz, který šlechtí i minimální nakročení do devítky. (8/10)
dana-hrozkova
318 bodů
8
V rámci téhle série se tento díl řadí k nadprůměru, má výborné akční scény, spoustu vtipů a vynikající obsazení. Obsazení Charlize Theron byl zásah do černého, role jí úžasně sedla. Taky Kurt Russell si svojí roli vyloženě užíval. Vynikající bylo kočkování mezi Stathemem a The Rockem, kdo by to po minulém dílu čekal. Film si na nic nehraje, chce pobavit, a to se mu daří na jedničku. Jsem zvědavá co příště, závody ve vesmíru?
mkubalikova
mkubalikova
313 bodů
8
Jo, jo, já tuhle partu kluků (a holek) s rychlými autíčky (náklaďáky, transportéry, tanky...) mám prostě ráda. Plus Jason Statham, který by se měl definitivně vykašlat na vážné role a točit jenom komedie. Krade si všechny scény pro sebe. Oddechovka, popcorn, vytuněná zábava s nohou nonstop na plynu. A pusa od ucha k uchu celý film. I tohle člověk občas potřebuje!
Pepazdepa
269 bodů
8
Tenhle film je jako kočka. Má snad osm životů. Pořád si říkáte, tohle je poslední díl, několikrát nad touhle sérií zlomíte hůl a přijde další jaro, nebo rok a tahle stará číča je zase zpátky. S nablýskaným kožíškem, novými zuby a drápy, předvádí něco, na co bych, po předposledním, velmi chabém díle nedokázal ani pomyslet. Ale je to tak a neříkám to vůbec jen proto, že je v ní i moje maličkost. Rychle a zběsile 8 má možná sice drobné mouchy, ale v kině je Vám tohle úplně šumák. Tempo je totiž přímo vražedné, akce skoro perfektní a finálová scéna přímo spektakulární. Takže až bude pokračování číslo 9,10,11 nebo 12, budu určitě zase u toho. Mňau.
Kajinkamajinka
151 bodů
8
To teda byla zase nálož! Dwayn a Vin jsou prostě boží, takže jsem to zvládla v pohodě. Akce byla opřt moooc přepálená, ale to už k Rychle a zbsile patří. Brian chyběl, ale hezky ho z toho vynechali. Co ale budou dělat příště, to si nedovedu představit. Asi vesmír?
TheRock1629
TheRock1629
110 bodů
7
LUXUSNÍ ! Skvělá popcornovka :-) akční jízda od začátku až do konce !! :-) a konečně i pořádná dávka humoru hlavně co se týče handrkování mezi Dwaynem Johnsonem a Jasonem Stathamem :-) oba pobavili :-D skvělý herci, skvělý obsazení, bezvadnej soundtrack :-) a konečně i odbočení od klasickýho děje který se od pátého dílu nehnul až do teď :-) víc už neprozradím
starskyxaj
starskyxaj
108 bodů
8.5
parádní soundtrack , parádní vtipné scénky ( u kterých jsem se v kině opravdu pobavil ) osmička patří mezi nejlepší rychle a zběsile samozřejmě po prvních třech dílech ! , ale určitě bych doporučil zajít si na to do kina film je bomba (Y) jen bych si přál trošku více aut , přišlo mi že scénky s autama tam byly celkem málo !
F.N.
F.N.
63 bodů