75%

Komentáře a recenze 63

Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
5
Čekala jsem něco jiného. Film je konicpován jako fantasy a opravdu chvílemi připomíná hobita nebo pána prstenů. Ale kamera byla špatná a příběh tedy také nic moc, resp. nebyl dotažený. Hlavní hrdina byl vybrán dobře. Zřejmě se jedná celkově o nějaký nový styl natáčení, který mě ale neoslovil.
Kuca25
2 132 bodů
8
Docela parádní odechovka. Legenda o meči je známý příběh všem. Je to poutavý a mě se tyhle příběhy z historie líbí. Moderní pojetí filmu ne No vůbec na škodu právě naopak. Hlavní herec je skvělý a artuše zahrál perfektně. Je to takový nový příběh rytíře. Škoda že film neuspej i finančně líbil by se mi nový unverzum z tohoto světa. P.S. Docela mě zmátl david beckham ve filmu. Zajímalo jestli to mělo hlubší význam který jsem nepochopil nebo tam byl jen tak.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Myslím, že zkoušet překonat Boormanův Excalibur je asi stejný, jako jít za deště ven a zkoušet se vyhýbat kapkám. Pokus snímku King Arthur však vydal celkem obstojný výkon. Kdo zná filmy Guye Ritchieho, moc dobře ví, že to je chlapík, co dost miluje divoký, rychlý a "cool" styl režie. Král Artuš není žádnou výjimkou. Z velké části mu tu ale funguje docela dobře. Efektní podívaná, netradiční střih a vynikající bojové sekvence divákovo oko uspokojivě zabaví. A nejen oko, i uši budou blažené, protože soundtrack je tu naprosto BOŽÍ!! (Už ho mám staženej btw). Škoda, že druhá třetina filmu je tak překvapivě nezáživná a dějově nijak moc neposouvající. Plus Ritchie možná umí supr efektní podívanou, ale s charaktery to fakt moc neumí (Viz Artušovo parťáci a některé dialogy). In the end, díky rodičům, kteří mi představili jedinečné kouzlo Excaliburu, koukám na každé artušovké zpracování přísně. Tohle ale ušlo. Vopravdu jo.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
9.5
Očekávání byla minimální a výsledek? Největší překvapení letošního roku. Ritchie opět jede na své vlastní vlně a tentokrát perfektně kombinuje artušovskou legendu s temnou fantasy britských končin. Na pohled delikátní záležitost, kterou navíc skvěle podtrhuje Pembertonův soundtrack vycházející z britské kultury a testosteronem nabité dynamiky celého filmu (The Devil and Huntsman - lahůdka). Hunnam je i přes svůj věk vycházející sympaťák (vousy mu svědčí) a Law pokračuje ve svém zažitém mistrovství. Příběh potěší všechny milovníky středověké fantastiky a rozhodně neurazí - nevím na čem ti amíci jedou, ale jejich hodnocení považuji za ztrátu zdravého rozumu... Logan je z mé strany překvapivě překonán a já pocítil takovou radost, jakou jsem měl naposledy u Kingsmanů, nebo Civil War.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Kdo čekal rozmáchlý historický epos, musel být zklamán. Ovšem kdo čekal akční fantasy rubačku říznutou trochou té historie, přišel si na své. Velmi zajímavý způsob, jak ztvárnit jednu z největších evropských legend a mě osobně se velmi líbil, jsem spokojen :)
fido68
fido68
1 453 bodů
5.5
Pro někoho možná dobrý,ale v půlce filmu jsem chtěl odejít,ale zvědavost mi nedovolila-byl jsem zvědav jestli druhá půlka bude stejně tak slabá jako první..Zbytečně moc akce a určitě bych zpomalil..No a s těmi monstroznímy zvířaty to pomalu s příběhem Krále Artuše nemělo nic společného.Zlatej Excalibur.
ondy9
ondy9
1 452 bodů
8
Příspěvek obsahuje spoiler!
wiecej
1 452 bodů
8
Od Ritchieho jsem viděl snad všechny filmy az na jeho úlet s Madonnou. Vždy se mi líbilo tempo jeho filmu a hrátky s kamerou, napr.v Sherlockovi. Legendu o Artušovi mam rad, takze se mi uplne nelíbili nektere upravené části, ale nakonec jsem ocenil originalitu snímků, což se v Americe nestane a my bohužel pokračování neuvidíme.
Linhi
Linhi
1 324 bodů
2
Hrozná spatlanina, chvílema se člověk v těch věčnejch flashbacích úplně ztrácí.... těsně před koncem sem v kině usnul.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Král Artuš v provedení Guye Ritchieho měl něco do sebe, ač film spíše zaváněl dětskou fantasmagorií. Vypravěčské scénky byly rukopisně čitelné a Guy z nich přímo, jak Excalibur z šutru, vyvěral. Jude Law je skvělý herec a zde jeho nekladná role byla výtečná, možná bych jí přidal i několik minut navíc a věřím, že by to filmu nikterak neublížilo. I Eric Bana by si zasloužil prodloužit životadárné filmové vteřiny. King Arthur je zábavný film u kterého si divák může s vypnutým mozkem odpočinout a já si odpočinul parádně.