75%

Komentáře a recenze 63

blazma
blazma
4 928 bodů
10
Příběhů o Excalibru, Artušovi, Merlinovi je tolik a já fakt nečekal, že se mi po takové době bude příběh s tímto tématem takto líbit. Nejspíš za to může výborné obsazení. Celkově ten průběh filmu byl tak jiný než jsem s tímto příběhem zvyklí sledovat a o to víc jsem si takový film užil. Všechno mi tu fungovalo a atmosféra se buduje až k samotnému finále a nijak nepolevuje.
Floridsky
4 376 bodů
0
Pět minut stačilo k tomu, abych měl bolesti hlavy. Už zprznil Sherlocka teď zprznil i Artuše. Hlavně ta kamera je příšerná.
8
Stylová pecka, která baví.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9
Film naplnil mé očekávání. Né jen, že měl skvělý příběh a skvěle zapadající herce do rolí, ale on byl skvělý i z ze stránky efektů a k tomu všemu úžasný soundtrack, který dodával filmu tu středověkou atmosféru. Jediné co by se dalo filmu snad vytknout je přehnaná moc kouzelníka na začátku filmu, která mu vlastně je úplně k ničemu.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
6
Král Artuš by měl být po všech stránkách kulervoucím bijákem! Neuvěřitelný soundtrack, který si pouštím do dnes, extrémně sympatické obsazení, velkolepost připomínající Pána prstenů a hlavně extrémně skvělý režisér, se svým specifickým božím stylem filmařiny, akce a vyprávění. Jenže ten styl vyprávění občas až moc škodí. Leckdo by nedokázal narvat takovýto scénář do dvou hodin a potřeboval by aspoň o hodinu nebo půl hodinu navíc, jenže na to film i trpí. Nemá prostor dýchat a vším celou dobu sprintuje až dokonce a člověk se prostě nedokáže zabrat do toho příběhu, jeho postav a emocionálních momentů a to je za mě největší kámen úraz a důvod, proč už se na film asi nikdy nepodívám. Protože ve mě nic nevyvolává mimo úžas z režie a to mě prostě nudí. Stačilo by jen některé prosprintované sekce vystřihnout (které stejně nemá žadný dopad na příběh) a jiným dát větší prostor. 6/10! Více zde!
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
4
had ex machina.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8.5
Film mi dal naštěstí hned v první minutě jasně najevo, co bude zač. Dal najevo, že se tentokrát nebudeme zabývat nějakými reáliemi, ale že půjde čistě o podívanou. A musím říct, že v tomto ohledu se dílo nadmíru vydařilo. Jen se nedokážu ubránit pocitu, že šlo o pilot k nějakému seriálu. A pokud šlo, tak haleluja, jelikož to bude jízda. Po první shlédnutí jsem schopen vážně napsat jenom tohle. Fakt jsem nebyl připraven. Už se těším na druhé kolo.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
6.5
Moc jsem si od toho neslibovala, a to se vyplatilo. Digi bordel – infikující rovněž souboje – by omráčil snad i slepého. Zbytek už se dá, oceňuji absenci slaďáren a rychlý sled událostí. Ritchieho styl lze vypozorovat, což filmu malinko zvyšuje hodnotu.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
10
Sorry Guy Ritchie, že jsem po zhlédnutí traileru odsoudil film k těžkému shitu. No a teď k filmu - už v úvodních scénách jsem valil oči a věděl, že 2 hodiny budu čumět na plátno s otevřenou hubou a užívat si nadupané akční scény, klasické Ritchieho zběsilé střihy a kurva nadupané soundtracky. Dvě hodiny utekly jak prd a já chci víc.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
8
Nejdříve je přijmout fakt, že Guy Ritchie natočil fantazy, ve kterém vystupují postavy z artušovské legendy. Což není žádné rouhání, jelikož Artuš nejspíš není historickou postavou. Jako fantazy funguje velmi vydařeně, byť některé pasáže jsou dosti neurotické. Ritchiův Artuš není mýtem z dávných dob, ale klukem s chudé čtvrti, vyrostlým na ulici. Nebojí se prát a k penězům přichází silou. Jeho přerod v bojovníka proti zlu je střízlivý a věrohodný. Filmu ovšem dominuje vynikající Jude Law v roli dokonale temného zabijáka. Záleží na osobním vyladění. Někomu král Artuš funguje výborně, jiní hořce litují ztraceného času.