75%

Komentáře a recenze 63

brcolka
brcolka
1 045 bodů
7
Já se musím přiznat že mě film v kině hodně bavil. Užil jsem si jeho sledování. Hezky zpracované, hezké překvapení s Davidem Beckhamem. Hlavní hrdina na sobě máknul v posilce. Hezký holky, drsná doba, podnikaví borci. Prostě super a běžte se na to kouknout
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
6.5
Od filmu jsem čekala více. Byla tam super na magie. Ta se mi moc líbila. Konec filmu je zajímavý a úplný konec by si mohl otevřít pro druhý díl... Nemyslím si, ale že nějaký další díl bude. Myslím, že se to až tak nepovedlo. Bylo to drobnosti, co to pokazili... no, ale jukněte sami...
sugi
752 bodů
0
… ani nevím proč jsem to dokoukal do konce … myslel jsem , že by to mohlo mít v rukou Guye Ritchiho potencionál , ale to co z toho vzniklo je jen prznění Evropských legend …. nečekejte nic , spíš přistupujte kriticky a budete nadšeni ...
Sheemas
Sheemas
737 bodů
8.5
Akční stylovka na motivy slavné legendy o Králi Artušovi, je sice pravda že ze zmíněné legendy toho moc nezůstalo, ale i tak je to jednoduše pecka. První půl hodina filmu je velmi rychlá a zábavná gangsterka podložená vynikající hudbou, v druhé půlce filmu se pak začíná objevovat více fantasy prvků a trochu více i meče. Celý film má velmi rychlý střih, který je provedený na jedničku a k tomu opravdu dobrá hudba, která v kině dovede zrychlit tep. Charlie Hunnam jako král Artuš vypadá dobře a Jude Law si svoji roli záporáka velmi užívá. Přestože trailery nevypadaly nic moc, film se ve skutečnosti povedl a jen je škoda že návštěvnost asi nebude taková, jakou by si Guy Ritchie a jeho nový film zasloužili.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7.5
Abych sa priznala tak ani nevím o čom film je ale za to som si užila krásu hlavního hrdiny. Dělám si prču. Užila som si celý film včetně Davida. Docela dobrý výkon Juda Lawa v roli záporáka. Hezký triky a dobře postavený film. A celkem dost akcie po celý čas. Stojí za to
Pacman
Pacman
586 bodů
8
Zapomeňte na fádní pohádky z 90. let. Tohle je akční pecka. Vlastně nechápu názory, že je to blbost kvůli magii atp. Tohle je příběh vyprávějící legendu a to má být vlastně trochu přitažené za vlasy. Super ansámbl, ještě lepší hudba a vymazlená kamera. Guy prostě umí točit trháky. Trochu to sem tam připomíná jeho Sherlocka, ale to vůbec nevadí, naopak. Akční scény jsou radost pohledět (nevím jestli to na 3D není moc rychlé), příběh celkem inovativně zpracován. Trochu mi chyběl Merlin a rozhodně by bylo možné natočit ještě další film z Kamelotu. Minimálně chci režisérskou verzi o 30 minut delší.
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
7.5
Přiznám se, že jsem očekával a doufal spíše podívanou ve stylu alá Pána Prstenů. Nakonec jsem se dočkal úplně jiného pojetí legendy kolem krále Artuše. Ale musím uznat, že toto pojetí není špatné. Nejsem žádný rasista, ale nemám rád popírání některých faktů na úkor dnešní politické korektnosti. Tady to ale nevadí a to právě díky tomu, jakým způsobem je Artuš podaný. Nebere se tak vážně a tak je potřeba mít nadhled při tomto podání. Oceňuji zajímavé podání. Celkově spokojenost. Ikdyž rád bych viděl oživlou klasiku v kvalitním podání.
Smudlla
Smudlla
321 bodů
8
8/10. Bože!!! Jak mě vytáčí, že se nikdy nedočkáme pokračování. Hanba všem, kteří tento film znehodnotili jenom na základě toho, že to říkala většina! Není to sice nejgeniálnější film všech dob, ale Guy Ritchie prostě opět zaválel. Ten film je Epický, krásně se na něho dívá a všichni herci zde odvedli dobrou práci. Soundtrack mě kolikrát až vytrhl ze židle. Postavy sice postrádaly větší hloubku, ale vizuál, soundtrack, herci a krásná akce mi to vynahradila. Kéž by bylo víc takhle kulervoucích filmů a hlavně ty fantasy. Hned by svět byl krásnějším místem.
Memento
175 bodů
4