Komentáře a recenze 185

475 bodů
9.5
Asi nejvtipněji vyobrazená marvelovka, kterou jsem měla tu čest vidět. Vtipné, výstižné a přesně poukazující na 21. století. Gratuluji k zaslouženému obdivu.
Socna
471 bodů
8.5
Deadpool je složitý hrdina, jeho humor buď sedí nebo nesedí. Není to nikterak inteligentní zábava, ale na druhou stranu - jak velké procento blockbusterů toto nabídne. Deadpool nesmí zavřít ústa, jinak se dostaví krapet nuda a časem se to prostě a jednoduše okouká. Já tleskám za odvahu jít comicsovkou proti proudu, snad bude dvojka podobně povedená.
dancemusic2012
466 bodů
8
Asi to začalo skvelymi Strazci galaxie, kteří byli plní humoru a dalsi film Deadpool, je opět plny akce a humoru, tentokrát poměrně drsný v obou případech. Mam rad Ryana Reynoldse, po Green Latern, jeho dalsi superhrdina. Krvavý scifi snímek od Marvela, který má spojitost s druhými Avengers, dobry dabing Libora Boučka, a ani se nedivim, ze je to takovy trhak v kinech a obrovsky úspěch co se týče tržeb.
machetetete
machetetete
464 bodů
8.5
Po tom, co nás neúnavná marketingová kampaň dlouhé měsíce lákala na "jiný druh superhdiny", se nemohu vyhnout zklamání z toho, že je první Deadpoolův celovečerák vlastně poměrně nenápaditý, krotký a konzervativní. Dobře se to projevuje například v (inscenačně nijak omračujících) akčních scénách, kde sice teče krev a sekají se končetiny, ale střih a volené úhly záběrů se snaží tyto brutální detaily co možná nejvíc zakrýt. Mám Deadpoola rád jako postavu, ale sorry, oproti Vaughnovým Kingsmanům zatím hraje alespoň o ligu níž - a to nejen co se týče kreativity a určité drzosti, s jakou si oba filmy pohrávají se žánrovými klišé a diváckým očekáváním.
wtemplar
wtemplar
462 bodů
8
Deadpoola mám moc rád v komiksu. První sólový film bohužel opět vypráví jeho origin a opět zpackaně. Je to ale vtipná a příjemná jednohubka i pro lidi, co komiksy moc nemusí.
  • Důkaz, že i nepřístupné filmy mohou být zábavné pro širokou veřejnost
  • Absence jakéhokoliv děje
keddie
446 bodů
8.5
úžasný, tohle je film pro mě! Čistá komiksovina. Film měl malý rozpočet, a možná i díky tomu se tak povedl. Je každopádně trochu jiný než ostatní Marvelovky a i to je dobře. Tím, že si tvůrci film v podstatě vydupali, tak ho i dostatečně vymazlili a vychytali všechny mouchy. Víc takových
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
4.5
Filmek mě zklamal. Nejsem na tento druh humoru, ale některé hlášky mě pobavily jiné zase byly ubohé. Děj se rozvíjel postupně, někdy zmatečně. Dost často mi přišlo, že neznám všechny souvislosti příběhu. Byla to opět klasická zápletka, kterou už jsem viděla už tolikrát. Prostě hlavnímu hrdinovi se něco stane, je tam nějaká zloba na svět či osobu a na konci z toho vyjde jako děsný klaďas.
patrick-sarin
438 bodů
8.5
Nic pro intelektuály v manšestrákách a sáčcích se záplatami na loktech, ale pokud chcete zapomenout na náročný den a nechat se chvíli bavit antihrdinou v červeném oblečku, pak je to film pro vás. Skvělá jízda plná nekorektních hlášek od úvodních titulků až po ty závěrečné a ještě chvíli po nich.
lord
lord
423 bodů
8.5
Film Deadpool beru jako velmi dobrou komedii, která si dělá legraci ze všech ukrutně vážných hrdinských filmů dneška. V rámci příběhu, který vlastně není až tak důležitý, vyniká skvělý herecký výkon Ryana Reynoldse, který se v postavě prostě našel. K tomu, abych byl zcela spokojen bych potřeboval, aby vtipy byly méně vulgární a nevezly se na dnešní dosti hrubé vlně. Ale to je jenom drobná chybka na jinak skvělé oddechovce.
kacko135
kacko135
391 bodů
9
Otázku zda-li se Smrtící bazén opravdu tolik povedl jak hlásá hodnocení jsem si už konečně zodpověděl a to jak jinak než přímo návštěvou nejbližšího Cinestaru. Ano, Deadpool je výbornej. Superhrdinské filmy se dostaly do slepé uličky stejně jako Star Treky a podobné záležitosti. Vždycky a všude se prakticky řeší záchrana světa a přitom stačilo rozehrát daleko menší zápletku a hlavně přidat neskutečnou porci humoru. Ryana Reynoldse jak zrovna moc nemusím, tak tady skutečně zaválel. Zajímavý je rozhodně i záporák. A ústřední kočka je fakt kočka. Zkrátka od úvodních titulků se rozjede nadsázka, která vymete zatuchlé kouty popcornové zábavy a nastaví nová pravidla. Nebudu zmiňovat že kdysi už něco podobného předvedl Matthew Vaughn a taky z toho byli všichni na větvi. Potom zaválel s parodií na Jamese Bonda a zase se to všem líbilo. Jde prostě o to mít nápady a dát do projektu obrovskou dávku srdce. Nepodcenit délku přípravy a výsledek se dostaví. A to takový že vznikne po delší době zase zábavný film, který si divák s chutí pustí kdykoliv znovu.