84%

Komentáře a recenze 187

kacko135
kacko135
391 bodů
9
Otázku zda-li se Smrtící bazén opravdu tolik povedl jak hlásá hodnocení jsem si už konečně zodpověděl a to jak jinak než přímo návštěvou nejbližšího Cinestaru. Ano, Deadpool je výbornej. Superhrdinské filmy se dostaly do slepé uličky stejně jako Star Treky a podobné záležitosti. Vždycky a všude se prakticky řeší záchrana světa a přitom stačilo rozehrát daleko menší zápletku a hlavně přidat neskutečnou porci humoru. Ryana Reynoldse jak zrovna moc nemusím, tak tady skutečně zaválel. Zajímavý je rozhodně i záporák. A ústřední kočka je fakt kočka. Zkrátka od úvodních titulků se rozjede nadsázka, která vymete zatuchlé kouty popcornové zábavy a nastaví nová pravidla. Nebudu zmiňovat že kdysi už něco podobného předvedl Matthew Vaughn a taky z toho byli všichni na větvi. Potom zaválel s parodií na Jamese Bonda a zase se to všem líbilo. Jde prostě o to mít nápady a dát do projektu obrovskou dávku srdce. Nepodcenit délku přípravy a výsledek se dostaví. A to takový že vznikne po delší době zase zábavný film, který si divák s chutí pustí kdykoliv znovu.
jirka-knobloch
jirka-knobloch
379 bodů
9
Mnoho lidí buď tvrdí, že se jedná o dokonalý film a ti druzí tvrdí, že úroveň filmu pozvedávají pouze vtipy a hlášky hlavního hrdiny.Já bych se odvážil tvrdit, že deadpool je něco mezi těmito dvěma hlavními tábory diváků. Jisté skupiny diváků(dokonce i sami autoři) zdůrazňují, že se jedná o nízkorozpočtový film,ale to by nemělo ovlivnit naše hodnocení kvality filmu. Deadpool je přeplněn vtipnými hláškami hl. hrdiny ikdyž děj je spíše průměrný.Avšak to byl záměr filmu. Celkově je Deadpool dilm,který by jste měli rozhodně vidět.
mausis
mausis
370 bodů
5.5
Můj syn se chechtal a já byla v rozpacích.Takhle nějak to bylo. Věděla jsem , že to bude úlet, no na mně asi až moc. Drsný humor, sprostý hlášky, akce, která tedy udrží ve střehu, příběh celkem zajímavý, ale těch smíšených pocitů jsem se prostě nezbavila, těžko říct proč. Asi to nebylo to pravé pro mně, i když se skleničkou v ruce to mohlo možná bavit víc :)
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
8
Tenhle film se fakt těžko popisuje, tohodle týpka musí člověk prostě poznat osobně skrz obrazovku!
TemnýProrok
TemnýProrok
336 bodů
8.5
Film mne celkem mile potěšil. Oddychová zábava, při které jsem se dobře bavil. Dokážu si však představit, že autoři mohli z daného tématu vydolovat ještě více peprného humoru. Film ale jako celek rozhodně neurazí a dokáže pěkně zaplnit nudnější zimní odpoledne :)
Skeiron
Skeiron
324 bodů
10
Nejlepši film s nálepkou Marvel... Neni co víc dodat.
paniks
319 bodů
7.5
Dle komixu, zábavné a napínavé.
dana-hrozkova
318 bodů
9
Dokonale vymazlený biják, z kterého čiší radost, že ho mohli tvůrci natočit. Jedná se v podstatě o nízkorozpočtový film, a tak se na něj musí i pohlížet. Však si z toho i ve filmu sami utahují.Je nabušený slušnou akcí, skvělýma hláškama, promluvama hlavního hrdiny k divákovi (vůbec to neruší), atd. Chválím právě tu odlišnost od ostatních Marvelovek, normálním pojetím by nejspíš zapadnul do šedi.
Ghost Dog
317 bodů
9