Komentáře a recenze 186

242 bodů
5
efekty vyborne,scenar prumer,rozhovory hercu infantilni,celkovy dojem 50 procent,
Anni
240 bodů
4.5
Na film jsem šla s čistou hlavou, věděla jsem, že to nebude asi můj šálek kávy, protože komediální akční filmy moc nemusím. Humor byl ale ve většině případů na úrovni Babovřesk, a světe div se, osazenstvo v kině se smálo na celé kolo.. Byl to zase jeden z těch momentů kdy jsem si uvědomila, že není radno se řídit recenzemi, které dávaly skoro 90 %. Oddechovka, neurazí, nenadchne, ale za ten přisprostlý, primitivní humor jsem se místy fakt styděla.. tohle není Marvel, ale jeho parodie.
ReZie
237 bodů
10
Deadpool je film, který mě po dlouhé době překvapil a naplnil mé očekávání.Jsem s ním spokojená, velmi spokojená. Nevím, co namítnout, efekty a herecké výkony jsou úžasné, děj je jednoduchý a hezky promyšlený, je zde hodně vtipných scének a humorných hlášek. Je to úžasný výtvor skupiny lidí, od začátku dokonce se člověk jen směje a užívá si filmu, který nabral konečně nějakou pořádnou úroveň a nestal se tím klasickým klišé, které dnes můžeme a vidíme na každém rohu.
sak007
232 bodů
10
Když seberete xmanům korektnost a rozpočet, přidáte trochu násilí a hodně hlášek, co dostanete? Daedpoola. :) Budete se bavit od začátku až do konce.
Wasper
Wasper
225 bodů
8
Jakožto jeden z těch, kteří Chcíplýho Bazéna znali dávno před únorovou premiérou, jsem si při zjištění filmové adaptace tohoto kontroverzního super(hrdiny) připadal jako malý nedočkavý chlapec před Štědrým večerem. S tím se dostavilo i určité očekávání. Vzhledem ke konceptu komiksů o Deadpoolovi (uvědomění si sama sebe v komiksu) se dal očekávat velmi originální a přinejmenším zajímavý snímek.--- Dalo by se říci, že hlavní prosby malého chlapce byly vyslyšeny. Zpracování Mrtvého Bazéna je opravdu povedené, téměř dokonalé. Akční scény, časové smyčky, přerušování děje se velice povedlo a udržuje film ve skvělém tempu a dodává mu určitý druh svěžesti. Co by se dalo ještě vypíchnout jsou určitě vtipné dialogy či monology, které k panu Bazénovi přirozeně patří.--- Ovšem dostáváme se k černé stránce filmu, a to jsou pitoreskní vystupování X-Menů pana Kolosálního a slečny Náctileté Hlavice a naprostá absence smysluplného tématu a pestrost příběhu. Dejme tomu, že role mutantů byla zamýšlená vzhledem k sarkastickému konceptu celého filmu, dobrá. Ale chybějící smysl celého filmu se nedá jentak odpustit, divácký zájem a trhání rekordů z návštěvnosti je pochopitelný vzhledem ke zpracování. Jenže je tu i otázka úspěchu na všech různých filmových databázích, kde se Zheblý Bazén zařadil mezi nejlepší filmy vůbec. Domnívám se ovšem, že by film měl být pouze intrem k dalšímu (dalším) pokračování, tudíž se mu dá odpustit určitá jednoduchost.
shalmirane
223 bodů
9.5
Marvelácka komedie, více o scénkách než záchraně světa.
spooneres
221 bodů
9
Just perfect.
kvetule9
kvetule9
209 bodů
10
Marvel opět boduje. Výborný komiksový film, který baví od úvodních titulků, až po závěrečnou scénu po titulcích. Hlavní hrdina si tzv. nevidí do úst a to je na něm to jiné od předchozích komiksáků a hlavně zábavné.
  • obsazení
  • vtipné hlášky
  • děj tak akorát, nic extra přehnaného
  • efekty
xverca
205 bodů
9
Předčil má očekávání, doporučuji všem. Nejedná se o klasický komiksák, který jsme mohli vídat posledních několik let. Je opravdu zábavný a i pro mě, nepříliš velkého fandu akčňáků. Jsem se po celou dobu bavila. Hlavní postava úžasná, a to díky hereckému obsazení.
zoouška
zoouška
202 bodů
4.5
Další z neutuchající řady takzvaných "komiksových" filmů... poslední dobou je již překomiksováno a každý další film tohoto žánru je horší, než byl film předchozí. Zde se navíc používají i dost sprosté vtipy a výrazy, čili bych film na rodinné odpoledne nedoporučila