Komentáře a recenze 185

104 bodů
9.5
Od filmu jsem moc nečekala, ale z kina odcházela jsem plná překvapení a nadšení. Opravdu povedené :)
galactus
97 bodů
9
dlouho jsem se v kině nesmál takhle nahlas a spolu se mnou celé kino, deadpool je úžasně zábavný. nenazýval bych to jednoduchostí proto, že to by bylo příliš laciné a k deadpoolovi nefér. Jeho humor kombinující popkulturní narážky s parodiemi na v podstatě cokoliv. nízký rozpočet zajistil efekt znouzectnosti a povedlo se. tleskám ve stoje, nejlepší marvelovka ač po hříchu bez marvelu :)
premysl-fiala
95 bodů
10
Deadpool je nejlepší akční komedie posledních 15 ti let. Budete se smát od začátku a vůbec vás nepustí. Akce je také požehnaně
kafac
94 bodů
8.5
Správná šílenost co našla skryté místo na trhu. Už bylo dost konformních hrdinů, kteří se řídí jakýmsi pravidly a neodváží se říci jediného špatného slova. Na druhou stranu bylo těch oplzlostí ve filmu přeci jen o krapátku více, než by bylo záhodno. TO už raději další dávku černého humoru. Zvlášť pro náctileté tohle bude bomba, asi stejně jako na tajňačku poslouchat Záviše a brát to jako revoltu proti systému 
wee_dram
93 bodů
8
Deadpoola jednoduše nemůžu hodnotit podle podobných kritérií, jako jiné, řekněme, klasičtější, filmy. Kdybych chtěl, musel bych psát o nezajímavém, jednoduchém ději, plochých postavách a pubertálním humoru. Normální film jsem ale ani nečekal a ve výsledku jsem se skvěle bavil. Zpracování je na jedničku, sebeironie a vtípky fungují a hlava chtě nechtě vypne.
Janinna23
Janinna23
84 bodů
10
Co říci? Top film letošního roku. Deadpool má v sobě vše, perfektní kombinaci. Díky za něj!
ovladach
81 bodů
9
Úžasný film. Konečně pořádný film s xmeny, nemůžu se dočkat na další díl. Film je přímo nabušený vtipy a hláškami. Úžasná cgi i přesto, že to nebyl film s velkým budgetem. Člověka to drží u plátna úplně přibitého a těší se z každé minuty. Opravdu povedený film na odreágování. ůžasné postavy, které si každý hned zamiluje (především deadpoola).
medulka7
78 bodů
7
Tradiční komiksový film v netradiční úpravě, kdy Deadpool si je vědom toho, že je komiksová postava a tím pádem mluví a oslovuje nás diváky. Jako zpracování komiksu je to povedený kousek. Ale mě osobně rozptylovalo a nějak neohromilo právě ono oslovování diváku. Ovšem herecký výkon Ryana Reynoldse byl skvělý.
martin-svab
74 bodů
9.5
Skvělý komiksový nářez, kterého se budete smát od začátku do konce i přes jeho svérázný humor Takhle má vypadat R-ková Marvelovka.
lapakos
lapakos
74 bodů
8.5
Po prvním shlédnutí traileru jsem Deadpoolovi moc nevěřil. Nicméně zdejší hodnocení mě vysloveně vytáhlo do kina, abych se nakonec sám přesvědčil. Výsledek je takovej, že Deadpool přesně splnil, pro co byl určenej. První chvíle sice byly dost rozpačitý. Po půl hodině jsem nic moc nevěděl, co si o filmu myslet, ale jakmile Deadpool rozjel trojboj v hláškované, neměl konkurenci a sypal to ze sebe jak bábovičky písek. V tu chvíli jsem si užíval naprosto boží narážky na všechny možný a nemožný postavy superhrdinského univerza a přemýšlel nad tím, jestli takovej film někdo za dvacet, třicet let ocení. Ve výsledku je to stejně ale jedno, protože tržby se tvoří teď a tady a ty v tuhle chvíli mluví za vše.