68%

Komentáře a recenze 80

Zoompie
Zoompie
72 bodů
7
Můj oblíbený herec opět v roli, ve které jsme ho ještě neviděli. Tom jako reportér na mě nepůsobil moc přesvědčivě, ale když toto pominu, tak jeho herecký výkon byl fajn. Akční scény v první polovině filmu byly super, ke konci to už byl trochu patos. Ale jinak mě to moc bavilo.
jiri-kovac
63 bodů
5
Scénář je mizerný, asi 45 minut jsem se v kině totálně nudil a čekal co se vlastně stane... Nudný život Eddieho, který vlastně vůbec nikoho nezajímá. Dále se k tomu přidává nevýrazný záporák a totálně nudný záporák, na konci filmu se všechno semele dohromady a vznikne z toho nějaká smíchanina dvou parazitů, kteří vlastně ani vůbec neví proč do jejich těl vlezly. Pokud jste fanda MCU tak jako já, tak ten film prostě musíte vidět Shrnutí: - Nevýrazný záporák - Nezvládnutý střih - Přítelkyně Eddieho Brocka - Pokulhávající scénář + Akční scény + Tom Hardy a Venom jež zachraňují tento ubohý snímek + Venomův český dabing a anglický dabing + Interakce Venoma s Tomem Viděno ve 4Dx 3D Dabing, 4Dx 3D Titulky Pokud nejdete na 4Dx 3D, tak přicházíte asi tak o 50% akčních zážitků. Finální verdikt: Nemohu doporučit ani nedoporučit Celkově: Znovu opakuji pokud jste fanoušek Marvelu a Toma Hardyho, tak šup do Kina! Pokud ovšem ne, nevyplatí se na tento ubohý snímek chodit. Ale vlastně který debil by na ten film chodil když není fanouškem MCU... VŠE JE BRÁNO Z POHLEDU RECENZETA, NIKOLIV FANOUŠKA MCU
witek-vlastenec-wapenik
50 bodů
4
Scénář je mizerný, asi 45 minut jsem se v kině totálně nudil a čekal co se vlastně stane... Nudný život Eddieho, který vlastně vůbec nikoho nezajímá. Dále se k tomu přidává nevýrazný záporák a totálně nudný záporák, na konci filmu se všechno semele dohromady a vznikne z toho nějaká smíchanina dvou parazitů, kteří vlastně ani vůbec neví proč do jejich těl vlezly.
luda-arachno
40 bodů
8.5
Na film jsem se hodně těšil. Konečně ztvárnily jednoho z nejznámějších Spider-manových protivníků. O filmu se spekulovalo už dříve a je vážně lepší že vyšel na svět až teď. Ve filmu mi strašně chyběla absence Spider-mana ale tvůrci nám to vysvětlily tak, že předlohou byl komiks Lethar protector, kde minulost Venoma byla odlišná. Tom Hardy nezklamal. Na tuhle roli si asi nedokážu představit někoho jiného. Komunikace Venoma s Edwardem Brockem byla chvilkama zvláštní. Hlavní záporák zajímavý a bitka pěkná a dlouhá. Strašná škoda, že film byl PG13. Dubing se povedl a ve 3D je to dobrý zážitek.
Ladislav-novosad
36 bodů
4.5
DC vytáhlo novou creepy dark universe comicsovku, v trailerech to vypadalo opravdu slibně, bude se vraždit a dělat si, co se jen komu zachce, když zajdete ale na film do kina, zjistíte, že film je temný jen ze začátku a že se postupně Venom s Tomem Hardym dávají pomalu do kupy a šírí jeden gag za druhým a z temného DC je jen zase povrchní zábava, plná efektů a rozbitých aut. Film táhnne skvělý Tom Hardy, ale jinak stojí za velkou belu.
samba-samoura
samba-samoura
28 bodů
7.5
Film špatný určitě nebyl, ale nenabýdl nic extra zajímavého.
Tosu87
22 bodů
8
Dle traileru se film jevil hodne povedene. Po zkouknuti v kine na mne pusobil spis jak komedie s chvilkami akce, to ovsem neznamena ze by film nejakym zpusobem byl hrozny. I kdyz nijak nezapada do marvel univerza tak je to film povedeny se zaporakem v hlavni roli
Dejf4
Dejf4
18 bodů