68%

Komentáře a recenze 80

Fricino
Fricino
501 bodů
8.5
Dvěma slovy klasický Marvel, nic víc nic míň, takže fanoušci Marvelovek budou spokojení, včetně mě. O Venoma jsem se nikdy nezajímal, takže nevím jestli si původ upravili či nikoliv, ale mimozemský organismus je dobré vysvětlení. Ve filmu je dost akce a příběh je poutavý, takže film nenudí. Sem tam se objeví i nějaký vtípek a samozřejmě nesmí chybět nervy drásající poslední sekundy před katastrofou a heroické obětování. PS: Určitě se vyplatí počkat si na druhou potitulkovku, je dost vtipná.
mil0
mil0
439 bodů
10
Venom je film, který mění pravidla hry. Je to film, který vám ukáže, že ne všichni hrdinové jsou dokonalí a ne všichni záporáci jsou zlí. Je to film, který vám představí nový druh superbytostí - symbionty, kteří se spojují s lidmi a dávají jim neuvěřitelné schopnosti. Je to film, který vás pobaví, vystraší a překvapí. Hlavním hrdinou je Eddie Brock, který ho hraje výborný herec Tom Hardy. Eddie je novinář, který se nebojí říct pravdu a bojovat proti nespravedlnosti. Jeho cílem je odhalit skandální experimenty s mimozemskými tvory v korporaci Life Foundation, kterou vede ambiciózní a bezohledný Carlton Drake (Riz Ahmed). Při tom se ale dostane do kontaktu s jedním z těchto tvorů a stane se Venomen, bytostí s nadlidskou silou, rychlostí, regenerací a chapadly. Venom je ale více než jen nástroj. Je to živá bytost s vlastní vůlí, osobností a chutí. A ta chuť je hlavně na lidském masu. Eddie se tak musí vyrovnat s tím, že má v sobě parazita, který ho nutí dělat věci, které by normálně nedělal. Musí se naučit spolupracovat s Venomenem a najít rovnováhu mezi svou lidskostí a jeho bestialitou. Film je plný akčních scén, kde Venom ukazuje své schopnosti a bojuje proti nepřátelům. Ty jsou jak lidského, tak mimozemského původu. Eddie/Venom se totiž stane terčem Life Foundation, která chce zpět svého symbionta a použít ho pro své plány na ovládnutí světa. Eddie/Venom se také musí postavit proti jinému symbiontu - Riotovi, který se spojil s Drakem a chce přivést na Zemi další symbionty. Film je ale také plný humoru a lehkosti. Venom je totiž nejen strašák, ale i kamarád. Jejich vztah je plný vtipných dialogů a situací, kdy se musí domluvit na tom, co dělat a jak žít. Venom má svůj smysl pro humor a ironii a dokáže být i roztomilý a starostlivý. Tom Hardy podává skvělý výkon jako Eddie/Venom a dokáže zahrát obě strany této rozpolcené postavy. Film také nabízí zajímavé vedlejší postavy, jako je Anne Weying (Michelle Williams), bývalá přítelkyně Eddieho a právnička, která mu pomáhá v jeho situaci. Anne je silná a inteligentní žena, která se nebojí riskovat pro toho, koho miluje. Film také obsahuje narážky na komiksové předlohy a další filmy ze světa Marvelu. Je to zábavný, napínavý a originální film, který potěší fanoušky komiksů i širokou veřejnost. Já jsem si ho užil tak moc, že jsem na něj šel cca 3x do kina a pokaždé jsem si ho užil stejně. Film mě bavil svou akcí, humorem a hororem, ale také svou hloubkou a emocemi. Film mě donutil přemýšlet o tom, co znamená být člověkem a co znamená být symbiontem. Film mě také inspiroval k tomu, abych si našel svého vnitřního Venoma a žil podle svých pravidel. Venom je film, který byste si neměli nechat ujít. Je to film, který vás pobaví a překvapí. Je to film, který vám ukáže nový druh superbytostí - symbionty. Je to film, který vám představí Venoma - parazita, partnera a kamaráda.
  • Skvělý výkon Toma Hardyho jako Eddie/Venom
  • Zábavný a originální vztah mezi Eddieho a Venomenem
  • Efektní a napínavé akční scény
  • Vtipný a lehký humor
  • Zajímavé a rozmanité vedlejší postavy
  • Narážky na komiksové předlohy a další filmy Marvelu
  • Hloubka a emoce
  • Inspirace a přemýšlení
  • Některé postavy mohly být lépe vyvinuté
  • Některé dialogy mohly být lépe napsané
  • Některé scény mohly být lépe osvětlené (viz. Finální fight)
lukas-juras
lukas-juras
426 bodů
8
Venoma jsem si zamiloval až na samém konci v obchodě u paní Tchanové. Ale zpět na začátek. Popravdě celý snímek, mě obrovsky vytáčel velice špatný dabing Anne. Naopak hercky brilantní Tom vás dostane! V prvních 45 minutách se ve filmu v zásadě nic neděje. Balanc mezi dramatem a komedií je ale vcelku únosně vyvážen. Nesouhlasím s tím, že film neví co nabídnout dřívě. Co byste čekali od snímku, kde se pohybující mimozemský organismus (symbiont), podobný spidermanově černé verzi, snaží najít svého hostitele. Zajisté, jeden velký mumraj! Který je ovšem kvalitně zpracován a tak i v mnohém ,,bordelu" se máte šanci chytit! Mnohdy infantilní dialogy a hlášky mezi Venomem a Eddiem jsou naprostá trefa do černého.
  • Tom Hardy
  • načasování a kadence humoru
  • styl a typ humoru
  • CZ dabing Anne
  • prvních 45 minut je to hlemýžď skoro bez chuti a zápachu
  • PG13
juraaaj113
298 bodů
7
slušné 🧜‍♂️
ellegun
ellegun
203 bodů
7
6,5
Taxxír
Taxxír
198 bodů
7
Pamatuju si moc dobře na ten hype okolo tohohle filmu a i ty naděje na budoucí snímky po shlédnutí, kdybychom jen věděli, jak to Sony dokáže s prominutím posrat... Tenhle film ale není vůbec špatný a určitě si ho většina z vás užije.
Profilová fotka
Smazaný uživatel
147 bodů
7.5
Vlastně jsem překvapen. Smál jsem se na místech na kterých jsem měl i neměl. Tím pádem mě to vyhovovalo. Scénář llehce nedotažený, trocha logiky chyběla, ale to u těchto filmů je asi noirmální. Mělo to takový styl osmdesátek, jako by ten film už byl starý. Odlehčenost mě vyhovovala.
  • Tom Hardy
TheRock1629
TheRock1629
110 bodů
9.5
Poprvé snad v mém filmovo-fanouškovském životě musím zásadně nesouhlasit se zámořskou kritikou k Venomu. Film je kvalitní řemeslné dílo od Rubena Fleischera(Zombieland) který do něj dal hodně ze svého osobitého stylu ale snímku to vůbec nevadí ba naopak funguje to! Po dlouhé době jsem se u filmu nenudil ani na chvíli díky již zmíněného odlehčeného stylu režiséra. Film přináší zábavu, lásku, nadupanou akci se skvělými efekty, a hromadu (anti)hrdinských emocí a momentů kdy opravdu jen zíráte s otevřenou pusou jak vše dobře a kvalitně zapadá! Po vizuálních a zvukových efektech je to jeden z dalších snímků u kterých prostě řeknu pastva pro oči a když už mluvím o těchto efektech tak se klaním lidem z efektů za skvělé zpracování vizualizace přímo Venoma jenž je opravdu perfektně detailně zpracován a skvěle připomíná komiksovou předlohu. Nemohu také jinak než vychválit Toma Hardyho za jako vždy skvělý herecký výkon, skvěle se zhostil role Eddieho Brocka a pojal ho svým klasickým "Hardyovským" stylem se špetkou nabitého humoru a co se týče Hardyho jako Venoma (resp.hlasu) prostě úžasný jak pro každou roli mění barvu a tón hlasu jako kdyby byl jeho hlas samotnou hvězdou a to dokazuje i v roli Venoma. Co se týče celkového castingu mohu s klidem říct že skvělý, celý casting hraje své role uvěřitelně a baví avšak Tom Hardy prostě svým nadvýkonem všechny převyšuje. Co se týče hudby kterou složil Ludwig Gorranson(Black Panther) tak je přesně tak temná a zároveň s hrdinnými tématy v jaké jsem snad ani nedoufal, hudba nadchne skvělými výraznými tóny i jemnou tóninou, nejednou jsem se za celý film přistihl že jsem měl až husí kůži z tak dobře odvedené práce na hudbě od Ludwiga Goranssona(soundtrack vřele doporučuji!). K závěru bych dodal že snímek se opravdu povedl(nechápu na co kritici koukali), baví od začátku dokonce, spousta dechberoucích momentů, jediné co snímku vytýkám je to že nebyl mládeží nepřístupný, chápu že se studio SONY snaží vytřískat každý halíř ze svých filmů a to i díky PG-R13 ale zrovna u Venoma měli zariskovat a dát ho od 18 aby mohla být hromada krve, sexu a sprostých slov což by snímek měl obsahovat aby byl skutečně věrný předloze! Nezbývá než vás ujistit že Venom rozhodně stojí za návštěvu kina, já sám jdu hned o víkendu podruhé od dnešní premiéry. Tak bacha na symbionty z vesmíru aby se z vás nestal... VENOM Mé hodnocení: 9.5/10 #VENOM
Lilinka
Lilinka
77 bodů
8
Doufám a tímto i prosím tvůrce, ať vzniknou další filmem a pokud možno v přístupnosti R. Venomovi by slušelo brodit se v krvi a trhat končetiny. Hardymu role sedla a ráda bych ho v ní viděla znovu. Bavila jsem se a i přes průměrné recenze si dovolím tvrdit, že film není vůbec špatný.
darinn5
darinn5
77 bodů
7
Hodně dobrý sci-fi komikcový filmeček, další z řady (a zase úspěšný) Marvelovských adaptací. Je zde samozřejmě hodně digitálních triků, soubojů, zvratů, dost humoru atd. Trochu problém je ve zpracování pro PG13, ale slušelo by mu spíš Rkové provedení. Takhle je to trochu na půl cesty. Film hodně stojí na Tom Hardym, jeho výkon je jistý, kvalitní. Jsem hodně zvědavý na pokračování tohoto směru.