Komentáře a recenze 80

6
Venom tady vypadá líp než ve Spider-Man 3 což dává smysl
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
6
Po všech těch negativních reakcích mi to nepřišlo tak hrozné, jak jsem se obával. Je to mišmaš všeho možného a zase jednou je zde vidět velký zásah studia, který poznáte jednoduše tím, že každou třetí scénu máte pocit, že se vynechala část děje, a tak ty scény k sobě často vůbec nesedí. Sony bych vážně přál, aby našlo odvahu k natočení drsného a nekompromisního eRka, jak před pár lety našli Foxové. Zatím se ale musíme spokojit s kupou špatných rozhodnutí, která pravděpodobně pohřbila další šanci na úspěšnou komiksovou sérii. Bojím se, že Venoma postihne stejný osud jako tři roky starou Fantastickou čtyřku a stane se díky totálnímu sestřelení kritiků komerčním failem a za rok si na něj už nikdo ani nevzpomene. Ale dle mého názoru házet Venoma s F4 do jednoho pytle je dost nespravedlivé, protože marvelácký antihrdina i přes značnou absenci mnoha minut drží jednoznačně více pohromadě. Bohužel se díky tomuto značnému prostříhání nevyhneme spoustě wtf momentům a nelogickému a zbytečně uspěchanému přerodu Venoma v obyčejného superhrdinu. Když si to prostě scénář vyžaduje, tak se holt nedá nic dělat… Ale stojím si za tím, že si Venom rozhodně nezaslouží stejné nebo nižší hodnocení jak F4, Liga spravedlnosti, Sebevražedný oddíl nebo letošní Predátor, jenž studia domrvila vskutku kolosálně. Hardy mi navíc přes veškerou kritiku přišel v pohodě. Bylo víceméně osvěžující ho vidět zase v jiné herecké poloze než v jeho obvykle prkenném civění do prázdna. Kromě druhé potitulkové scény mě tu tedy vyloženě nic neotrávilo a překvapivě mi to celé rychle uteklo. Pro příště (pokud nějaké bude) bych ale poprosil výraznějšího záporaka a přehlednější finální akci. Děkuji. 6/10
Dootys
Dootys
850 bodů
8.5
Vůbec jsem neměla v plánu na Venoma jít, absolutně mě to nelákalo. Po pozitivních ohlasech kamarádů jsem si ale řekla, že jako správný Marvel fanoušek, bych na něj měla jít. A vůbec nelituju. Jak jsem neměla žádné očekávání, tak mě film neuvěřitelně překvapil. Bavila jsem se celou dobu a téměř dvě hodiny utekly strašně rychle. Hardy je skvělej herec a jeho 'vztah' a souhra s Venomem byly úžasný. Co mi vadilo, byl trochu zdlouhavý začátek, který mohli možná zkrátit a dopřát nám víc Eddie/Venom slovních přestřelek. Také finální digitální bitka nebyla žádná pastva pro oči, protože sledovat jak se míchají dva nasraný asfalty není zrovna dvakrát napínavý. Jak říká plno lidí, filmu možná také trochu uškodilo že snížili rating, absence krve při násilných scénách tomu ubírala na vážnosti. Ale celkově jsem byla opravdu mile potěšena a nemůžu jinak než hodnotit kladně a film vřele doporučit :)
PRINC180
PRINC180
817 bodů
7.5
Jen stará rašple Spáčilová napsala a dala hodnocení recenze na Venoma 40% a tím mě nakrkla proč ji nedají do blázince vždyť na těchto filmech nevyrostla myslím na ochranné známce " Marvel " ale vyrostla na socialistické ideologii.Mě se film líbil a Tom Hardy podal velice dobrý výkon ,film má skvěkou atmosféru a vizuální a zvukové efekty pro fanoušky MARVELU je to dobrý film ano má to své mouchy ale to vše nahradí režie a výkony herců. Venom je dobré dílko.Za mě 75%.
Hoptimista
Hoptimista
800 bodů
6
Na Marvelovku, troufnu si říct, dost slabý. Spíše než akčňák taková lehká komedie s prvky sci-fi, která bodne. Každopádně v porovnání s dalšími filmy z dílny Marvelu nemohu jinak než 3/5. Celé je to takové až moc jednoduché, bez zásadních zvratů. Nicméně chápu nadšence, kteří vyšvihli Venom v hodnocení tak vysoko, kvůli Stanu Lee jsem také chvíli uvažoval nad 4*. Ty štěky do těch filmů sedí a vždy zahřejí u srdíčka.
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
7.5
Tady je hodně věcí špatně. Počínaje odbytým a nefunkčním scénářem, příšernými dialogy i bez logičností děje, konče mizernou akcí a herci, co nevědí, proč se proboha upsali takové patlanině. Filmu hodně ubližuje mizerný dabing, ale i tak se jedná o naivní nelogickou pohádku plnou lapsů, která spíše působí jako z kresleného filmu, kde se tolik na kvalitu nehraje. Místy, ale baví a překvapuje tím o jak nevyužitý potenciál vlastně jde. Slovní výměny mezi Hardym a jeho mimozemským kamarádem mě asi bavily nejvíce a je škoda, že jsme si jejich symbiózy v reálném životě mimo hlavní linku nemohli více užít.
darth vader
darth vader
714 bodů
6.5
Musim uznat ze jsem tento výsledek jsem opravdu nečekal. Na to že se v podstatě jedná o další marvelovku, tak se Tom Hardy s jeho postavou ,,kamarádského” mimozemského vetřelce docela ukázal. Dokonce jsem se i zasmál. Sice nevím jestli to tak ve filmu bylo myšleno nebo jsem se smál nesmyslnostem jako takovým. Koneckonců film mě bavil jak z hereckého tak i ze scénaristického hlediska
N333meziiiz
N333meziiiz
664 bodů
7
Poměrně zábavný film, který neurazí a podle mého názoru splňuje očekávání většiny lidí. Tom Hardy tu skvěle zahrál Eddieho Brocka, a Venom je dobře napsaný, o dost lepší než druhý díl. Mohu jen maximálně vytknout, když tady ve filmu dostal Venom velký plot armor.
gde
gde
648 bodů
6
Když jsem na to šel jsem měl jsem smíšené recenze z okolí, moc jsem nečekal a proto jsme byl velmi mile překvapen. Taková pohodová oddechovka na večer. Tom Hardy je super. Nesmí v tom hledat ale více. Vizuál v pohodě, sem tam vtip. Hlavní enemy trochu nuda.
Vildolf
Vildolf
567 bodů