Komentáře a recenze 108

1 324 bodů
8
Sorry jako, ale na můj vkus až moc vážný...
Pajmen
1 204 bodů
6.5
Nesmírně depresivní a cynický kousek, který mezi komiksovými filmy nemá obdoby. Wolverine působí dojmem, že je mu už totálně všechno jedno a potácí se ve vlastním limbu, přičemž nenachází cestu ven. Nečekejte žádné pozitivní události ani zvraty k lepšímu, tady následuje jeden průser za druhým doplněný spoustou krve a uřezaných končetin.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
9
Hugh Jackman a Patrick Stewart naposledy a poprvé bez omezení. Možnost "utrhnout se řetězů" je stejně jako u Deadpoola využita smysluplně a opodstatněně, Logan ale míří opačným směrem. Oproti všemu ostatnímu, co nám dosud bylo v daném žánru nabídnuto, je Logan v mnoha ohledech transcendentní a neopakovatelný. Wolverine se díky Hughu Jackmanovi stal nejikoničtější postavou z univerza Marvelu. Závěrečný díl trilogie je s tímto faktem dobře obeznámen a představuje se jako intimní, komorní ( na žánrové poměry ) vyvrcholení legendárního kultu. Příběh se soustředí výhradně na ústřední trojici ( Stewart, Jackman, Keen ), která řeší jak zásadní vztahové vzorce, tak strasti jednotlivých hrdinů. Postavy jsou zdrcené minulostí, pouze přežívají v pochmurné blízké budoucnosti bez naděje na lepší zítřek. Jejich fyzické i duševní rozpoložení jim dodává na zranitelnosti a lidskosti, což je u komiksových postav, které z pravidla neumírají, výjimečná změna. Z Wolverina je chodící mrtvola, která již dávno ztratila víru v dobro a rezignovala na pouhý pud sebezáchovy. Změna nastane, když se objeví dívenka Laura s téměř identickými schopnostmi a on je nucen se kromě profesora postarat i o ní. Tato trojice tvoří zvláštní rodinnou sestavu, jenž opětovně prchá před vytrvalými nepřáteli a postupně si buduje a prohlubuje silná emoční pouta. Mezitím je samozřejmě rodinná idyla několikrát narušena syrovou akcí, kde Wolverine ve spolupráci s dívčí kopií seká nohy, ruce a probodává hlavy v brutálních sekvencích se skvěle nasnímanými záběry a konečně i s hojnou dávkou rudého potravinářského barviva. Souboje jsou správně "masité", dravé, plně projevují Loganovu animálnost a zároveň udržují diváka v napětí a strachu o hlavního hrdinu. Finální sled zásadních momentů vyvrcholí v jediné rozumné zakončení, které je očekávané, přesto silné a drásavé. Logan vítězí svou autentičností, nesouvislý sled akčních sekvencí za hranicí vkusnosti střídá inteligentním definováním Wolverinovy složité postavy. Více než důstojné zakončení nekalkuluje s možným pokračováním, osudově završuje příběh nejslavnějšího mutanta a nastavuje laťku sakramentsky vysoko. 90%
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Poslední Wolverine v nezapomenutelné roli Hugh Jackmana i díky eRku dokázal, že se dá odejít ze scény s velkou pompézností. Film se nenese jen na vlně komiksové jednotvárnosti, ale občas i zabrouzdá do vod dramatické tvorby. Je pravdou, že akční scénky jsou nadmíru mistrovské a možná bych jich od filmu čekal víc, ale v rámci boje s adamantiovými čepelemi jsem spokojen. Rozhodně eRkový Logan udělal z předchozích dílů tak trošku dětské pohádky o souboji dobra se zlem. Věřím, že druhé zhlédnutí mi o chloupek Wolverinského vousku vylepší karmu a s touto nadějí se velmi těším na domácí promítání Logana pro adulty.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Film který opět ukazuje rosomáka ale bohužel v důchodu. Celý film jsem měl pocit že jsem neviděl nějaký díl před tímto. Chybělo mi pojítko proč je najednou úplně v řiti a chce už konečně umřít. Ale dobrá podívaná a malá Wolverinka hodně dobrá. Takže doporučuji
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8.5
No jako trochu rozčarovaná. Film byl jako moc fajn... Ale upřímně to vůbec nebyli X-mani a už vůbec Wolverin. Jako jo akčňák to byl hezký, film jako fakt taky hezký. Ale klasický Wolverin... A ten konec!!! Ha, mám svůj tip, ale to sem nepatří... Jako musíte to vidět... ale nemějte asi velké očekávání...
Akarot
Akarot
886 bodů
0
Tak jsem se těšil na x mena, na Logana a dostal jsem mokrým hadrem přes tvář. Tohle, že je Logan , tohle, že je Wolverin? Tohle je spíš nějaký vtip, poprvé co jsem to vypnul a nedodíval se !!! Je to totální odpad.
myllyn
myllyn
885 bodů
8.5
rozlučka jak se patří, krvavá až na půdu. řekl bych přesně ve stylu wolverina, jestli byl takto vyobrazován v komiksu, nemůžu vědět, nikdy jsem žádný nečetl, ale vynikající film to opravdu byl. nečekal jsem, že fakt umře. Jackman by se neměl po tomto filmu k té roli vracet, i když mu padne jak ulitá.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
9.5
Pro mě jeden z nejlepších komiksových filmů poslední doby a skvělé vyvrcholení jedné velké série. Celé je to uchopena úplně jinak než ostatní zbytek série xmenů. Celé je to víc depresivní, víc naturalistické, víc emotivní. Už se tu nehraje na větší a větší počet superhrdinů ale vše se prostře soustředí na příběh několika málo dosluhujících hrdinů a jejich boj o záchranu rasy mutantů. Akční scény jsou místy docela "drsné", někdy je to celé i dost dojemné. Fanouškové komiksů a xmenů na tohle prostě musí jít.
  • stylizace
  • akční scény
  • kupodivu u komiksu i scénář scénář :)
Sheemas
Sheemas
737 bodů
9.5
Neuvěřitelně depresivní, krvavý film, kterému eRkový rating strašně sedí. Skvělá tečka a rozloučení s Wolverinem (nebo tedy s H. Jackmanem), aneb takhle by se měly loučit filmové postavy či jejich herci. Atmosféra, akce, příběh, obsazení všechno se povedlo a Jackman dal do toho všechno.