86%

Komentáře a recenze 108

roque
roque
2 923 bodů
9
Jelikož jsem fanoušek všech dílů X-men, tak jsem si přirozeně nemohla nechat i tento film ujít. Hugh opět září. I když jsem se těšila na více mutantů a je tam vlastně jen Wolverine a profesor. Na druhou stranu je to docela důstojné ukončení staré x-menovské série. Scénáristé si přeci nemohli pomoci a nechali si otevřená zadní vrátka pro případné pokračování. I když pochybuju, že by někdy byly další díly.
  • Hugh Jackman
  • hezký plakát
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
10
Drsný a depresivní - konečně marvelovka, která pracuje s postavami. Po Iron manovi, nejlepší marvelovka! Počkat, tohle už ani marvelovka není, tohle je úplně jiný, a za to jsem rád.__Chci vidět tu holčičku jak seká hlavy ještě jednou!
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
8
Slušně namíchaný koktejl z fungujících ingrediencí pro film mlaďoši bez zábran chtějí zničit starý dobrý svět, který měl ještě pravidla. Pokud by se měla rozhodnout, zda jsou tam klišé anebo starý pravdy, který se nikdy neomrzí, volím druhé. Hlavní hrdinové mezi sebou uvěřitelně fungují, a proto si můžou dovolit říkat, co říkají. Mangold děj příjemně oživil westernový prvky, které příběhu pomohly.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
6
Brutalita nedělá dobrý film, akorát jiný film. A to je případ Logana. Neskutečně táhlý film, který se prodává jako western s komiksovejma postava. Nebo variace na Last of us. Ale ve skutečnosti je to neslané nemastné. Prosťoučký děj, slabí záporáci a nezáživná kamera. Ale brutální film je, nemyslím tím probodnuté lebky Wolviem, ale spíš děti mordující dospěláky.
2 487 bodů
9
9/10
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
10
Jedna z největších marvelovských kapitol se uzavírá. Snímek nám poukazuje na to, že těžit z jednoho z nejoblíbenějších hrdinů Marvel univerza nemá smysl a důkazy nám vráží tvrdě do ksichtu. Když jsem odcházel ze sálu, tak ve mně bublaly rozporuplné pocity. Oči jsem měl zaplavené slzami a jediné, co mi tak nějak zbývalo, bylo vzpomínání. Vzpomínání na vše krásné, co jsem s mou nejoblíbenější komiksovou sérií prožil. Bylo to úžasné. Nádherné. Bylo to dojímavé. Jiné. Více v recenzi.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Nejlepší díl jedné z nejlepších filmových sérií vůbec. Jako fanda nemohu dát méně něž pět hvězd. Slzička ukápla.
Kuca25
2 132 bodů
10
Neskutečný film. Nejsem moc velký fanda X-Menů, protože mi přijdou chaotický a bez pořádného příběhu. Ale logan to je úplně jiná liga. Příběh je jednoduchý, ale díky tomu je ten film skvělý. Myslím že zaměřit film na starší diváky byl dobrý tah. Někdy si říkám že tak měly X-Meni vypadat už od začátku. Deadpool byl taky pro starší a jaký sklidil úspěch. Je to opravdu hezká tečka za jednou z nejvíce známých filmových postav. Nikdy nehrál Wolverina nikdo jiný než Hugh Jackman a právě ten je v jeho posledním představením v roli nesmrtelného mutanta skvělý. Jeho herecký výkon byl hoden na nějaké ocenění. Přál bych si aby Loganem navždy zůstal Jackman a nebo aspoň co nejdéle. Byl to dost brutální film ale taky hodně hezký. Emocím se tu neubrání snad nikdo.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
4.5
Pamatujete na dobu, kdy X-Men měli co říct? Wolverine/X-Men je jako to dítě, které sledujete dospívat. Od zrození a lásky na první pohled (X-Men), po první krůčky (X-Men 2) přes pubertu (X3) až po dospělost. Problém však je, že jak u většiny lidí, tak i u Logana se poslední kapitola života táhne, táhne a tááááááhne, více se v ní mluví, a nic se v ní pořádně neděje (vytáhla jsem z kapsy telefon a spočítala, že k první opravdové akci ve filmu dojde až kolem 50. minuty). A i těch povinných dětí se dočkáme. Jeden by čekal, že s ratingem R konečně dojde na pořádnou podívanou, kterou si Wolverine zaslouží. Avšak Logan je důkazem toho, že Rko se automaticky nerovná lepší film. Ano, násilí a krve je tu dost již od první scény, tyto scény jsou však natočené tak nudně, že i jako X-Men fanynka, kterou jsem, jsem si musela dvakrát odskočit doplnit colu, tajně doufajíc, že mě aspoň ten kofein probudí. Neprobudil. A výsledkem bylo, že i konečný osud mého nejoblíbenějšího filmového hrdiny mi byl na konci celkem ukradenej. TLDR: Tak takhle to vypadá, když vezmete nejvíc bad ass (anti)hrdinu a uděláte z něj podpruměrnou postavu...
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
8.5
Rozloučení s Jackmanovo Wolverinem se povedlo. Snímek je zcela jiný než ostatní X-meni. (Důkazem může být i absence slova "X-men" v názvu.) Je více osobní, více skromný, není v něm tolik velkolepých epic momentů, kde to sviští nejrůznějšími mutantími schopnostmi, jako u ostatních dílů. I když je třeba říct, že Wolverinovo drápy tu dělají opravdu tu nejbrutálnější krvavou podívanou ze všech dílů. Ale i tak to skvěle funguje, zápletka se netočí kolem zastavení podlých plánů nějakého padoucha, ale kolem vztahu dvou starých a unavených mutantů, do jejichž skleslých životů přijde holčička, která toho sice moc nenamluví, ale pokud jí naserete, bude to dost možná poslední věc co uděláte. Film ani není moc veselý. Dalo by se vlastně říct, že se jedná o tragedii. Akce si určitě přijde na své, ovšem ty kecací částí jsou chvíle, kdy film skutečně září. Ve výsledku se jedná o úctyhodné zakončení Jackmanovo charakteru, které si svou jinakostí ono vysoké hodnocení určitě zaslouží.