Logan: Wolverine

86%

Komentáře a recenze 108

Kumbik
456 bodů
8
Film, který je zasádně určen pro dospělé. Děti si tento počin asi moc neužijí, jelikož by je asi moc nebavilo tolik toho kecání, když chybí plno akce, navíc by asi bulely celé dny a měly by z toho nervy, ale mě tento film opravdu bavil. Wolverine je velice drsný a Hugh Jackman to zahrál nejlépe jak mohl. Wolverin je něco jako Indiana Jones, jelikož si nikdy nedokážu v této roli představit někoho jiného. Fanoušci her musejí být nadšení, jelikož jestli by někdy měl vyjít film Last of Us, tak Hugh Jackman je ten pravý kanditát na roli Joa. Každopádně na konci filmu jsem měl co dělat, aby mi neukápla slza.. :)
dadoool
dadoool
407 bodů
8.5
Jednoduše wow! Bylo to parádní, akční, velmi brutální ale propracovaná podívaná. Občas jsem si musela zakrýt oči :D. Ale jinak to bylo opravdu skvělé, vtáhlo mě to naprosto po celý film. Rozhodně pokrok od minulého Wolverina. Prostě paráda. Určitě se vyplatí na to jít.
jirka-knobloch
jirka-knobloch
379 bodů
9
Excelentná záležitosť. Čítal som názory typu "super, ale sú tam aj slabé scény". Ja som teda žiadne slabé pasáže nezaregistroval, pre mňa je to film bez jediného falošného tónu. Nie je to taký ten "plný filmový zážitok", ktorý pobaví, ohúri, dojme a vypľuje vás z kina vyjúcich nadšením, skôr film, ktorý si prežijete s hrdinami, na konci ste možno aj trochu unavení, ale postupne vo vás tá cesta (do ktorej prirodzene zahrniete aj Wolverinove osudy z predošlých filmov) dozrieva a má veľmi dlhý dozvuk. Akčné scény sú intenzívne (úplne všetky), ale veľmi sa ma dotýkala aj tá starecká melanchólia, príbeh o ľuďoch, čo nie sú príbuzní, ale dokážu byť rodina aj celé to rámovanie komiksovou líniou, postapo ozvenami a samozrejme Jazdcom z neznáma (to je predloha filmu Shane, toho westernu, ktorý pozerajú v telke a neskôr citujú). Jackman si nemohol vysnívať dôstojnejšiu rozlúčku so svojou životnou úlohou.
polopaticky
361 bodů
7.5
Po Deadpoolovi druhý x-menovský snímek s obhroublým a krvavým R-kovým ratingem, po němž valná většina fanoušků série prahla více než patnáct let. S ohledem na tuto skutečnost dopřává Logan divákům opravdovou krvavou řež, v níž se za useknutými hlavami a lidskými údy nejde daleko. Po příběhové linii jde u Logana o filmový průměr, když pomineme velmi nelogické chování postav, především těch dětských, lze zde najít hned několik paralel s Terminátorem 3 – ústředním dějovým motivem je dostat se v časovém presu z bodu A do bodu B, dále příběh otvírá několik divákovi zřejmých cest, kterými se může série dále ubírat, a ta hlavní, v níž se představitel hlavní role „nostalgicky“ loučí se svou filmovou postavou. Vyzdvihnout naopak musím výpravnou složku filmu, která je excelentní a střídající se scenérie novomexického, navažským pískem pohlceného, Rio Rancha a subtropického Golden Oak Ranch jsou přímo dechberoucí, stejně tak jako výkon Hugh Jackmana, jenž dává poslední sbohem postavě Logana ve velkém stylu. Celkově vzato je Logan velmi příjemným zakončením života jedné z nejoblíbenějších filmových postav počátku 21. století, která za sebe v minulém roce nalezla velmi obstojnou náhradu v podobě Millerova Deadpoola.
sammikk_
sammikk_
348 bodů
8
Starý páprda na staré kolena dělá vše co může. Wolverine je back baby! Struktura filmu je silná a řekl bych i chytrá. Kamera je skvělá a digitální efekty takřka bez chyby. Postavy jsou skvělé a dynamika mezi Loganem a X-23 je absolutním vrcholem celého snímku. Dojemné zakončení jedné velké trilogie.
kijifa
kijifa
335 bodů
10
Loganovi vážně sluší R-kový rating. Nejen díky němu z akčních scén srší živelnost, která podporuje to, že Logan je v podstatě zvíře. Ačkoliv se jedná o asi nejlepší možné loučení dvou X-Men postav, velkou část pozornosti si pro sebe krade malá Laura, která je zahrána naprosto precizně.
Skeiron
Skeiron
324 bodů
8
Sorry, ale tohle prostě není dobry... (momentalně 92% a 10 nejlepši film???? Hahaha) Pro fanoušky X-menů a ty co znají postavy a jejich historii bude film jedno velké bolestivé zklamaní. Film přinesl víc otázek než odpovědí, spousty a spousty otazníků, které byly pro správné pochopení toho co se vlastně děje/dělo naprosto podstatné. Abych jen neházel špínu... X-23 dobrá (jen jeji mluvení/nemluvení a pak najednou anglicky mluvení mě lehce iritovalo), bojové scény nejlepší z xmen univerza, R-rating nadhera (ale upřimně, ten měl mit jakýkoliv film kde se wolverine objevil, týpek se schopnostna jako má on, a žádná krev ? To bylo ve staršich dilech velice funny), vyvoj postav a samotny vztah Logana a Xaviera byl emočně super, ale opět, nevíme čím si prošli/co se stalo, takže to lehce kazí dojem.... Shrnuto: Pro fanoušky bolestivá tragédie... Pro neznabohy asi modla... Pro mě jako fanouška serie a člověka co zná i komiksový svět slabota- 75%
carloss
carloss
246 bodů
8.5
Logan z posledních sil v posledním filmu. A že to ale byla podívaná. Žádné pohádky neexistují. A nebo snad jo? Akční podívaná namíchaná s dojemným podtextem. Děj pozvolna postupuje k neodvratnému cíli. Velmi solidně natočeno, jeden z těch lepších filmů universa.
sephastto
225 bodů
9.5
Krásná akční a zároveň trochu depresivně dramatická atmosféra. skvělé nápady a inovace... prostě na tohle se opravdu dalo dívat s radostí (a to jsem nikdy nebyl nadšenec do předchozích dílů). Velice mile mě to překvapilo. Další film by mohl být s tou malou :))
kapibara
kapibara
198 bodů
7.5
No na jednu stranu jsem se na to nemohla koukat. Na druhou stranu to bylo něco jiného a opravdu silného. Skvělá rozlučka. A asi bohužel. Protože tímto směrem by to mohlo klidně pokračovat. Uvidíme, jestli se do originálního X-men světa dostane alespoň Dafne Keen.