86%

Komentáře a recenze 108

KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
6.5
No za mě velmi dobrý fílm a velmi som sa bavila. A pokud to bolo rozlučenie s Wolverinom alebo s Hugh Jackmanom tak velmi povedene. Ta mala kočanda bola úžasna a mala som husiu kožu pri každom jej vystupu na plátně. Určitě doporučuji ke shlédnutí i pokud nemáte radi comicsovky
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
10
Ačkoli nejsem skalním fanouškem X-men, neviděl jsem všechny filmy vícekrát, na Wolverina jsem šel do kina vždy a ano hádáte správně že hlavním tahákem pro mě byl Hugh Jackman. Logan je pro mě nádherným ukončením celé série o Wolverinovi a také krásným rozloučením s jeho postavou a i postavou Charlese Francise Xaviera, v podání mého dalšího oblíbeného herce Patricka Stewarta. Příběh stárnoucího a krvácejícího Logana mi byl velmi sympatický, protože upřímně nemám rád filmy, kdy je hlavní super hrdina přesílený a vy o něj vůbec nemáte strach. To je problém Marvelovek i některých současných DC filmů, kde opravdu nemám obavy o hlavního hrdinu, který prolétne skrz deset zdí, propadne sklem a nakonec bez nějaké větší námahy a kapičky krve pokračuje ve svém souboji. Zde naopak trnu strachy každou scénu, každý souboj, který Logan svede, zda naši hlavní hrdinové postoupí blíže k jejich cíli a zda se ji podaří uniknout a strávit zasloužený odpočinek na moři, což je opravdu krásně poetické. I když nemám nakoukané předchozí filmy, je mi naprosto jasný vztah Logana a Profesora a každá jejich scéna mě nějakým způsobem dojímá. Ano, přesně takto si představuji komiksový film o hrdinech, který je pro mě. Nádherné zakončení ságy, která pro mě není ani nezbytně nutná, jako pouze tento jeden film, na který nezapomenu a vím, že se k němu vždy rád vrátím.
TechCluster
TechCluster
667 bodů
10
Lepší rozloučení z Wolwerinem jsem si nemohl přát.
Dazli
Dazli
653 bodů
8
Jestli čekáte klasický X-Menovský film tak ho určitě nečekejte. Film je postaven zcela jinak než jsme zvyklí což může už naznačovat, že se jedná o Rkový film. Děj je postaven už pouze na tom jak se Logan stará o "umírajícího" Xaviera, ale armáda chce stále svého dokonalého zabijáka, takže se můžete těšit nejen na důležitá životní rozhodnutí, ale také bojové scény plné mrtvých, jak už tomu v případě Wolverina bývá zvykem. Velkým zvratem je zapojení dalších z mutantů/tky do děje dál nebudu napovídat určitě doporučuji shlédnout. 4*
gde
gde
648 bodů
9.5
Velmi oceňuji posun z čistého komixu do westernové story. I z ohledem na okolní super hrdinské filmy je dobré posunutí tímto směre a připomenutí, že existuje život. Díky ostatním filmů, které jsou pro mladší publikům sám film pak krásně vyniká. Jsem rád za to, že to i působí jako rozloučení s wolferinem a co je dobré, tak i velmi důstojné.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
10
Hned po Avengers infinity war je to nejlepší komiksovka. Výborné nápady ohledně psychologie postav a celého budoucího x-men světa. Občas se najdou i sci-fi nápady, jako třeba scéna na dálnici s náklaďákama. Patrick Stewart nejlepší herecký výkon jako Charles Xavier. Tento snímek snad nemá chybu, lepší konec wolverine nemohl dostat, a hlavně ta scéna na konci v lese.
Tom.kom
590 bodů
10
Konečně dostal náš rosomák plnohodnotný a především erkový film, který se nebojí spousty krve a hrubého jazyka. Vychválit se tu dá tolik věcí od skvělé akce, úderných dialogů až po neskutečně silnou emociální stránku. Hugh Jackman tu hraje skvěle. Bylo krásné sledovat, jak si vzájemně k sobě s mladou x-men dívkou nacházejí cestu. A sakra, tolik emocí, tolik slz, že takto mě dlouho žádný film nesejmul. Jen škoda téměř totožného záporáka jako samotného Wolverina. Ale jinak nemám co vytknout a takhle se dělá parádní rozlučka.
Pacman
Pacman
586 bodů
9.5
Kdyby tady Hjů a ta holka nerozsekali takovou spoustu hlav na sračky, tak řeknu že je to skvělý drama o smyslu života a pokusu nalézt v sobě ještě kousek dobra. Ale co.....i tak je to skvělý drama, který zbourá iluze všem naivním děckám (ano je to 18+ ale oni to stejně uvidí). Tenhle film je velmi brutální, syrové, ale také velmi stylové loučení s legendou. Díky patří jak komiksům, tak zejména Jackmanovi za to, že nás těch cca 17 let bavil svým Rosomákem. Snad nebudu psát ani víc podrobností, tohle je nutné vidět. Nicméně otázka na konec (pozor spoiler) - Ty děcka mají být trénování zabijáci a mají super mutace...Tak jak je možný, že jen tak pitomě utíkali a ani Loganovi nepomohli v nejhorším?
javor6
javor6
530 bodů
8
Logan je výborný. Je to sirová surová civilní přehlídka. Patrick Steward jako famózní Charles Xavier. Na hvězdě dole má spoluúčast Boyd Holbrook. Jeho verzi arogantního "bojovníka proti superhrdinům" jsem viděl snad tisíckrát. Namachrovaný boreček, jemuž ale umírají vojáci po desítkách. Takový rozdíl oproti pokornému Murphymu v Narcos... A druhým "viníkem" je scénárista. Plno momentů bylo vypočítaných a to mi dlouhodobě vadí. Je to ale film, na který se rád podívám ještě jednou.
ROVY
ROVY
503 bodů
10
Páni tak to byl zážitek nevídaných rozměru ..co dodat dojemná rozlučka .Film nenudí a s kina odcházím spokojen ba nadšen nebo uchvácen nemám slov čekal jsem ,že to bude dobrý,ale tohle je na klobouček.Logan je na konci svých duševních i fyzických sil.Přemítá si v hlavě svoji smrt a hledá smysl života a najednou se objeví.... a spustí krvavé lázně nepřátel....