75%

Komentáře a recenze 70

squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
8.5
Tohle je takový James Bond bez Jamese Bonda. Absence nejslavnějšího kódového označení je vynahrazena dvěma superšpióny. Skvělé je, že jeden ani druhý není ten druhý. Každý je jiný, svůj. Ale vzájemně se doplňují. Vážně jsem nečekal, že se mi to bude líbit, ale je to daleko bondovější než filmy s D. Craigem. Hrozná škoda, že se dvojky jen tak nedočkáme.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Tak že by nám Guy Ritchie nakonec definitivně přesedlal? Z nadávek se staly sarkastické hlášky a z drsných gangsterů se stala parta uhlazených tajných agentů. Možná se jenom nechal inspirovat Vaughnovo Kingsmanem, kdo ví? Každopádně, ať už agenti, nebo mafiáni, mě to prostě baví a Ritchiemu to pořád šlape. A ani fakt, že tentokrát zvolil omladinu, před osvědčenými jmény mi nijak nevadil, ba naopak. Hlavně bych teda vyzdvihl Amieho a Alicii, o nich určitě ještě hodně uslyšíme.
Toren
Toren
5 165 bodů
8
7/10. Charismatické retro, kde se sice Ritchie neutrhl z řetězu, přesto naservíroval špionážní jízdu.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
6
Skorobondovka ve spionskem provedeni a s prekrasnymi kostymy a herci, proste krasne pokoukani a skoro ani nevadi, ze dej malinko vazne...
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6.5
Hodně klipovité, příliš efektní, cíleně velmi jednoduché. Takový jeden dlouhý precizní videoklip, kde zapomenete na děj, který je slabounký a úmyslně nevěrohodný. Chybí napětí, nefandíte nikomu, všichni jsou vlastně cool a k nikomu si nevytvoříte vztah. Honičky, akce jsou střihově stylizované, takže se v tom ztrácíte a jen pozorujete. Na komedii málo humoru, na akční podívanou málo akce, na thriller málo napětí...ale vydržíte u toho v pohodě, pokud se chcete koukat na krásné barevné obrázky a občas se pousmát. A to byl asi cíl.
  • stylizace, navoněnost drahého světa
  • kamera, kostýmy, výprava, tempo
  • příběh, kde není zas tak moc co sledovat, kromě vtípků
  • chybí větší příklon k jednomu žánru
8
Dobré velice dobré. Má to svůj styl svižnost i nadhled takže proč ne. Pro mě zatím letošní největší překvapení. Tady by mě dvojka asi nesrala jen by to mělo zůstat ve schopných rukou pana Ritchiho.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Původní seriál neznám, tohle je ale něco, co krásně bourá klišé akčních filmů za poslední roky. Ritchie se zase jednou vyřádil, a tak po jeho více "diváčtějších" Sherlocích, přichází na řadu tohle. Naprostá stylovka, úvodní tři herci, kteří do svých rolí krásně padli a vůbec celkově je satirický podtext o tématu USA vs. SSSR krásnou ukázkou toho, jak hodně se americký film liberalizoval. Neznám Ritchieho ostatní filmy, kromě výše zmíněných Holmesů a právě proto mi připadá, že svým pojetím zprostředkuje divákovi jednak zábavu stojící na jednotlivých scénách (úvodní honička v Německu zde, rvačka ve slow-motionu v SH a průběh lesem v SH: AGOS), ale druhak ve výsledku zábavě, která funguje jako celek.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
8
Velmi stylová a nenáročná retro-špionážní podívaná. Pokud se Vám líbilo např. Kingsman (2015) nebo Spy (2015), určitě neváhejte a skočte si do kina :-). Já se hodně bavil. 80%.
hp24
2 833 bodů
10
Naprosto skvela retro spionazni veselohra! Vynikajici kamera, ktera casto vyuziva dvouplanoveho snimani (krome ostreho prvniho jeste rozmazany v pozadi nebo v odrazu ve skle), uzasny humor, za ktery by se nemusela stydet ani ta nejlepsi konverzacni divadelni komedie, chvilemi trochu az cerny, ale neustale originalni, prekvapivy. Vyborny byl napad obsadit mene zname ci nezname herce (pokud je pravda, ze jedna z roli byla nabidnuta napr. G.Clooneymu, tak zaplapambu, ze to neprijal). Honicka Trabantu se starsim tybem Wartburgu nemela chybu. nebo mozna jen jednu - Trabant se zacal vyrabet az rok pote, nez se mel odehravat dej filmu.
alexik789
2 512 bodů
7