75%

Komentáře a recenze 70

Martrix
Martrix
2 449 bodů
7.5
Hádanka. Co je to? Je to chytré, je to vtipné, je to britské, je to akční, má to velmi dobrý casting a vyprofilované postavy. Správně, je to film Guy Ritchieho. The Man from U.N.C.L.E. má bondovský příběh, ale tentokrát není ústřední postavou britský agent, anóbrž agenti hned dva. A protože jsme v období těsně před studenou válkou, samozřejmě jde o agenty USA a CCCP. Tématicky to tedy zapadá spíš do akčních devadesátek, kde by si hlavní role vystřihli Stallone s Lundgrenem a zdatně by jim sekundovala třeba mladičká Uma Thurman. No a záporačka...jedině Brigitte Nielsen. Jednu dobu se jméno Henry Cavill skloňovalo v souvislosti s rolí Bonda. Po tomto filmu...jasně, kdykoliv. Jeho postava Sola z něj dělá skvělého kandidáta. Arnie Hammer coby agent KGB, to už taková sláva není. Díky špičkování mezi oběma agenty, kteří měli odlišný způsob práce, by se pro tu roli hodil někdo jiný...třeba Michael Fassbender. Alicia Vikander zafungovala velmi dobře...ona je taková Uma Thurman dnešní generace. Film jsem si užil. Díky svěží režii bylo i tak vousaté téma (nahánění atomovek) zábavné.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Neskutočne zábavná jazda retrosvetom so skvelými *nie príliš známymi* hercami, kde nieje miesto na nudu. Každý jeden záber som si užíval do sýta a vlastne mi bolo jedno čo sa tam deje, hlavne že to plynie. Milujem Ritchieho strihy a soundtracky a vlastne celé filmy :D
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7
Celkem slušný film, u kterého jsem se skvěle bavila, ale který nemá nijak výrazný děj a tudíž ho nejspíš rychle zapomenu. Popcornovka na jedno použití.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
Celkem zábavný film. Stálé pošťuchování mezi supermanem veslařským dvojčetem ze Sociální sítě mě bavilo. Navíc zde hraje nádherná Alicia, která i baví hereckým výkonem. Podobná oddychovka jako Kingsman. A trochu i bondovské akce tam nechybí. Za mě dobrý.
voleman
voleman
927 bodů
8.5
Krycí jméno U.N.C.L.E. je další špionážní snímek, se kterými se letos opravdu roztrhl pytel. Naštěstí v téhle letošní konkurenci Ritchie se svým filmem nijak nepokulhává. Jeho UNCLE je jiný než třeba Kingsman, ale při tom určitě ne nijak slabší. Snímek hlavně těží z prostředí a doby ve které se odehrává a tak nejsilnějšími momenty filmu pro mě byly ty, kde se občas dost vtipně střetává Západní a Východní civilizace za dob studené války, kdy spolu mají dohromady řešit nějaký úkol. Herci byli celou dobu dobří, i když na nějaké památné výkony asi vzpomínat nebudu. Velice silnou stránkou filmu pak byla hudba, která se sice nápadně podobala Morriconovským motivům z nejslavnějších Spaghetti westernů, ovšem i do tohoto žánru se překvapivě skvěle hodila. UNCLE sice nemá nijak náročně propracovaný příběh, ani to není film který musíte vidět několikrát ročně, je to ale příjemná, nenáročná, stylová a skvěle zpracovaná podívaná, u které se dobře pobaví skoro všechny věkové kategorie. 85%
tedoun
tedoun
923 bodů
8.5
Jako malý kluk (jako imigrant) jsem měl hodně oblíbených televizních seriálů jako např. The Avengers, Mission Impossible, Hawaii Five O, Bonanza, Little House on the Prairie, Invisible Man, The Six Million Dollar Man, Bionic Woman, Time Tunnel a také The Man from U.N.C.L.E. V TV seriálu Agent Solo pracoval pro organizaci zvanou United Network Command for Law and Enforcement a agent Kurjakin zaměstnávala organizace zvaná T.H.R.U.S.H. Ve filmu je to trochu jinak a to ten první je agentem americké CIA, druhý pracuje pro sovětskou KGB. Pro zábavu je to až moc dobrý film ale trochu utíká původním seriálu a je to škoda. Podobně jako Mission Impossible verze kina nemá nic společného se seriálem a to platí i např. u snímku Charlieho Andílci nebo nejnovější Fantastická 4. Ale i tak dávám 85% pro tento film, protože skutečně je to boží film a myslím si, že bude mít pokračování a stane se kultovním filmem jako pulp fiction.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
8
Fešní chlapcovia, nádherné babi, trochu James Bond, trochu Kingsman. Celkom som sa u filmu bavila. Súťaž mezi ruskou mašinou z KGB a džentlemanem zo CIA je hlavním smyslem a liniou filmu
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
8
Skvělá studeno-válečná gansterka v podání režisérského vedení Ritchieho :o) vtipné, skvělá kamera, hudba a spád celého filmu, kdy se ani v neakčních scénách zcela jistě nebudete nudit :o) Ti, co si ještě pamatují legendární Rudé horko s Arnoldem, zaplesají na americko-sovětské přátelství zasazené do poněkud temných časů studené války. Snímek samotný je vtipně i vhodně poskládán do celkové skládačky nesoucí jasný Ritchieho rukopis. Nelze nedoporučit – příjemnou zábavu všem kovbojům i rudochům :o)
Judinka
Judinka
627 bodů
8
Ze začátku jsem se musela nechat opravdu hodně přemlouvat a film mě opravdu nelákal. A to ať už svým námětem či hereckým obsazením. Nebýt ale neoblomného snoubence, který mě na film vytáhl, přišla bych o skvělý filmový zážitek, což by byla velká škoda. Od začátku do konce jsem si užívala velmi vtipný a komediálně pojatý příjemný film, který není určen v žádném případě pouze pro mužské osazenstvo, neboť i zástupkyně něžného pohlaví si ve filmu najdou své :o)
bmagic
bmagic
567 bodů