62%

Komentáře a recenze 135

Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
8
No, takže kde začít, mě se film naprosto líbit do doby finální bitvy, ta tak skvělá nebyla.. Dějová linka mě oslovila od prvního okamžiku.Vizualni stránka skvělá, bylo to úžasné temné,dramatické a dechberouci.postavy byly úžasné,Lex Luthor Batman, Superman, Martha. Líbilo se mi v dějové lince, vykreslení Luthor jako šílence a taky Otázka Nejmocnejsiho muze na planetě.. Herci byly moc dobří, Afflecka když sem viděl poprvé, řekl sem si, to je ale tlustej parchant, ale dej pokračoval, a, nak si mě získal.ostatne jako všichni herci.. Za mě skvělá podívaná, a vítr co jdu se na tento film hned podívat.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
5
Téměř tříhodinová verze dvou a půl minutového traileru konečně dorazila a komiksoví geeci si konečně mohou mnout ruce. A ostatní to snad v kině jakž takž přežijí. Lex jako naprostý šílenec, plochý Cavill a Snyderova okatá odpověď na kritiku Muže ze železa (vskutku, jak může říci, že nedělá filmy pro kritiky, když hlavní kritikou Man of Steel bylo v podstat zničení Metropolis samotným Supermanem (...) - a Supes najednou bojuje proti Batmanovi v opuštěné továrně, příhodně z vesmíru spadne na opuštěný ostrov - samozřejmě za hlasitého poznamenání vojska, bojuje proti hlavnímu zloduchovi ve městě "po pracovní době, takže je centrum v podstatě vylidněné"...). Snyder má beze sporu svůj vlastní styl, ve kterém pokračuje i zde. Avšak zatímco "filmoví znalci" u jeho snímků v podstatě onanují, já bez jakékoli bázně a hany přiznám, že jíst jednu a tu samou polévku každičký den mi opravdu nechutná. Ne, Snyder není Tim Burton. Snyder si nemůže jako jeho (talentovanější a kreativnější) kolega dovolit sázet na jeden přístup neustále dokola... Batman v Superman tak zachraňuje především hrdinka mimo titul - Wonder Woman. S jejím nástupem na plátno film konečně nabývá pořádné grády a energii. Největším překvapením večera je však Ben Affleck. Ačkoli se jeho obsazení setkalo s kritikou, kterou lze srovnat snad jedině s tím, co nadcházelo po obsazení jeho předchůdce Michaela Keatona, stejně jako on svým kritikům dokázal, jak šeredně se mýlili. Je to právě Affleck a Gadot, kteří drží film nad vodou s třešničkou na dortu v podobě camea Justice League. TLDR: Nice try, Snyder, nice try... (Advance screening at TCL Chinese Theatres, Hollywood, CA; 24/03/2016; 3D IMAX Laser Experience)
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
5.5
Dostal jsem, co jsem chtěl :) ... Asi tak na deset minut :( Batman je mi ze všech super hrdinů (jak od DC, tak i od Marvelu) nejsympatičtější, a to především díky tomu svému temňaření a nulovým nadpřirozeným schopnostem. A upřímně jsem se velice těšil, až ho uvidím na velkém plátně se bít s tím nagelovaným emzákem. Nicméně film by se měl spíše jmenovat "Batman a Superman vs. nothing´s really fucking happening" Neskutečně dlouhý build up, začne po nějaké době člověka trochu srát, obzvlášť protože je filmu spousta aspektů, který tam byly prostě zbytečný. A Lex Luthor je Joker. Opravdu. Jeho chování i určité situace naprosto poukazují na Ledgerovo Jokera. Musím ale přiznat, že Affleck jako Batman se mi zamlouval. Má jiné charisma a štyl než Bale, nicméně funguje to taktéž dobře. A ano, fandil jsem mu. Ve výsledku jsem se bavil, to ano, ale i tak konstatuji, že Batman vs. Superman je filmem, který může jak komiksový, tak i klasický filmový fanda úplně s klidem minout.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
6
Měl jsem ohromná očekávání a ty se nepodažilo uspokojit. Není to špatný film, to ne, jen když očekávám 110%, díky masivní kampani, a dostanu jen 50% - to bolí. Příběh je celkem jednoduchý - "nejdříve si to rozdáme, abychom pochopili, že spolu přemužeme nepřítele." Ten sám o sobě nebyl dost propracovaný a bez charisma. Občas nuda, pár scén to zachránilo. Nu, zůstanu věrný Marvelu.
Bordoshut
1 647 bodů
8
7/10 – Batman versus Superman není dokonalý film, ale Zack Snyder je neobyčejný režisér. Působí trochu jako mučedník DC studia, které jeho projekty v minulosti již mnohokrát nepatřičnými zákroky a nároky přetransformovalo do nechutné karikatury Marvel universa. Tento film není výjimkou a jak nám ukázala druhá Wonder Woman, bohužel nebyl ani posledním. Nezbývá než doufat, že si DC konečně uvědomí, že nikdo nestojí o druhý mnohovesmír šílenství a že jejich hlavní síla i nesporná výhoda tkví v tom, že si odjakživa mohli dovolit produkovat emočně vyzrálé blockbustery pro dospělejší publikum, než je nic netušící teenager, který akorát čeká, až mu do řiti zapíchnete Marvel vlaječku. A přitom Úsvit spravedlnosti má své světlé chvilky a že jich je za ty 3 hodiny kupa. Je až neuvěřitelné, jak umí být vážný, dechberoucí, našlapaný surovou akcí a coolervoucími dialogy a pak to celé zabít nemístným a zcela neopodstatněným digibordelem. To je můj hlavní problém s tímto filmem a také důvod, proč nedávám 5*. Zack Snyder se 2 hodiny drží při zemi, buduje temnou atmosféru, dává nám najevo vážnost snímku skrz hudbu, osvětlení, herce a třeba i to, že Batman zabíjí... a to všechno jen proto, aby nakonec vytáhl z rukávu monstrózní kryptonskou Megagigaopici, schopnou létat ve vesmíru a skákat deset mil daleko, co navíc zesílí, když ji trefíte atomovkou. Bože, proč?! Podobně mě vytočil i způsob, jakým skončil souboj mezi Batmanem a Supermanem. Snyder nás všechny pěkně potrolil, smekám. Pokud se nad tím nicméně zamyslíte, nabízí se Otázka do tomboly: "Je Martha Batmanův kryptonit?" Ještě nekončíme, připravil jsem si pro vás malou básničku. Že neuhodnete, z čeho je? Říkám jí Snyderova košile: "A monstrózní kryptonská Megagigaopice tu napřed — skok a skok, a Superman za ní, co mu krok. Psi houfem v Gothamu zavyli, když Supermana s Megagigagodzillou zvětřili; a vyli, vyli divnou věc: žetě nablízku umrlec!"
Duffman97
Duffman97
1 616 bodů
10
Bál jsem se toho že mnozí recenzenti měli pravdu a film že je opravdu zbytečný.No byli vedle minimálně o deset kilometrů.Film je naprosto skvělý.Opět nechápu ty negativní komenty.A už vůbec nechápu to že když stejnou věc udělá Marvel,tak je to hit.DC se snaží seč může a stejně se mnohým nezavděčí byť mají podle mě lépe zpracované postavy.Zdá se mi totiž že se Marvelu tak "trochu" naddržuje(nemyslím jen tady,myslím to globálně).A teď k samotnému filmu.Ten je velmi temný.Při Batmanových akcích jsem téměř nedýchal a jen se zažíral do děje.Ten i přesto že je podobný Občanské válce, NEKOPÍRUJE JI. Ben Affleck je skvělý Batman(Skóre srovnal s Keatonem)a ostatní byli taky super.Nová verze Batmana mi také nevadí.Musím také tvůrce pochválit i za vzhled a nový až démonický hlas temného rytíře.Udělali z Batmana to,co řekl Christian Bale už v Batman začíná."Musejí se Batmana bát".Filmaři také museli hodně přemýšlet jak Batmana vrátit zpět.Vrátil se,a v pekelně dobré formě .Zkrátka film by si zasloužil minimálně o 15%více.100%.PS: scény na pohřbu Supermana jsou natočeny nádherně.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
7.5
Vezměme to od začátku. Propojení s Mužem z oceli bylo fajn a dobře se na to koukalo. Úvod, kde jsme již po 150. viděli smrt Bruceových rodičů opravdu byl jen ve zkratce, aby leccos vysvětlil neznalcům. Irons jakožto mentor a opatrovatel Batmana v pohodě - seděl k Affleckovu Batmanovi, který se nijak moc vábně netvářil, celkově si v kostýmu moc nepoběhal, ale nevadil. Cavill opět jako Superman potěšil a Eisenberg byl po druhém shlédnutí vážně jetý... Překvapením filmu se stala Wonder Woman, která opravdu potěšila a spolu s naprosto famózní hudbou Zimmera a Junkieho, naprosto válela. Soundtrack opravdu výrazně umocňoval zážitek z filmu. Děj nijak světoborný, prostě klasika s pár dobrými nápady. Babiččin broskvový čaj si už po filmu asi nedám. Absolutní spokojenost panovala, když se na plátně objevili znaky dalších 3 budoucích členů Justice League. Aquaman, ač oproti komiksové předloze vzhledově pozměněný vypadal skvěle, stejně jako Cyborg. U Flashe pořád nevím co si mám myslet. Vlasatý Miler mě zatím nijak neuchvátil, ale SPOILER: Za předpokladu, že to v písečném snu byl Flash, který cestoval minulostí: SPOILER KONEC nevypadal zase tak zle. Doomsday byl fajn záporák a zde se i Snyder držel předlohy (koukněte na to, je to další spoiler). Vtipem je, že lidově řečeno do huby si dva hlavní "cápci" dávají asi tak 5-10 minut, což mě osobně zarazilo, ale co se dá dělat. Největší "žblebtem" potom bylo jejich usmíření, které bylo více než podivné. Závěrečným epic-fight v mnohém připomínal konec Muže z oceli, ale jinak rozhodně neurazil. Nedá se tedy říct, že bych byl tímto filmem nějak ohromen, ale jako základ pro Justice League solidní. Uvidíme co přinese prodloužená R-Ratingová o 30 minut prodloužená verze (zatím vypadá více než nadějně). Kino hodnocení: 75% Po druhém shlédnutí nechám 75% (klasická verze), protože jsem si film sice překvapivě užil, ale Lex mi začal hodně vadit.
Linhi
Linhi
1 324 bodů
8
Řeknu k tomu jen málo. V tomhle fiilmu prostě nejde Batmanovi nefandit, ptz vsechny důvody proč dělá co dělá dávaj smysl a Superman je pitomej skautík. No a pak sem čekal že střetnutí dvou největších superhrdinů ever bude prostě velkolepější než jen pár ran pěstí, umyvadlem a nakonec to skončí pádem z 8. patra... Jo a Wonder Woman má malý kozy ;)
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Průměrná komiksovka, která podle ukázek vypadala zajímavěji než nakonec byla. Největším pozitivem filmu byla přítomnost Wonder Woman a přísliby budoucí týmovky. Samotné střetnutí hlavních hrdinů nijak nezaujme. Komiksové filmy od Marvelu se tímto snímkem nemusí cítit ohroženy.
Pajmen
1 204 bodů
0
Klasicky Affleck - bez vyrazu, bez vasne, bez talentu. Ze scenare jsem zmateny a znechuceny jeste ted. Digitalizovane souboje se nerovnaji velkoleposti a maximalnimu napeti. Byt mi 15 let a znat jen to, co mi reknou v televizi, byl bych nadseny. Jenze ja nejsem buran a timhle drahym rohlikem se nedam opit. Nebyt jedne bitky, tak by nazev "Batman vs Superman: Usvit spravedlnosti" nemel s timto filmem nic spolecneho. Dekuji Kinoboxu, ze na tyhle braky muzu jit zdarma, jini za tohle pozlatko zaplati a dostanou zajice v pytli...