62%

Komentáře a recenze 135

timinka
timinka
34 bodů
7.5
Definitivně dospělý komiks. S tímhle filmem se to má stejně jako s Nolanovým ´The Dark Knight Rises´. Je podobně autorsky ambiciózní, je vyprávěn ve velké epické šíři, chce toho hodně sdělit, takže mu běžná stopáž nestačí, prostě je tak rozmáchlý, že mu to možná škodí a že ho běžný divák nedocení, což je škoda.
Avatar
30 bodů
9
Tak a je tady první film ze svaté komiksové trojice tohoto roku (X-men:Apokalypsa, Captain America : Občanská válka a tento film).Od tohoto filmu jsem očekával hodně i přes dost záporné recenze v zahraničí.Nakonec však mužů říct že jsem spokojenej.Film má sice pomalejší rozjezd ale po první hodině se to vše rozjede.Akční scény jsou skvělé , bitka Batmana se Supermanem je také skvělá a s akčními scénami jsem opravdu spokojenej.Triky byly taky super vůbec mi nepřipadalo že by tam byl digitální bordel jak někteří říkají .Herci jsou vynikající .Od začátku jsem si myslel že bude Affleck skvělej Batman a toto očekávání se naplnilo.Gal Gadot je taky super (škoda že se ve filmu tolik neobjevuje ale pokud tam už je tak to stojí za to).Cavill opět skvělý a Einseberg hraje parádně a je vidět že si postavu šílence užil.Celkové obsazenstvo byl výborné.Možná je asi pro hodně lidí problém se scénářem ale to mi moc nevadilo jelikož scénář (pokud neni katastrofický ) neřeším.Celkově jsem opravdu rád za tento film a dal bych takových 9/10 a ten jeden bod bych ubral za trochu nezáživnou první hodinu.Pokud nejste zrovna blázen do superhrdinů jako já ,takové 2 body bych ubral.
theo12
18 bodů
9
Netopýří muž versus muž z oceli v jednom filmu? Nu proč ne, ale tohle se bohužel na sto procent nepovedlo. Nejvíce si ve filmu cením soundtracku, který je velmi povedený a Eisenbergova Lex Luthorského výkonu. Příliš dlouhá stopáž mě nutila se podívat na hodinky vícekrát než bylo zdrávo a scénář byl dle mého skromného uvážení nedotažený do konce i častokrát vál ve větru bez řádného ukotvení. Zack Snyder je režisér, který již ukázal světu co umí viz Úsvit mrtvých, 300, Watchmen či již zmíněný Muž z oceli a věřím, že tohle lehké pochybení ho přiměje k větší důslednosti ve filmech následujících. Závěrem bych vepsal v tento koment, že film má pár úžasných scén, které jsou ale k sobě prazvláštně přilepený. Repeté si klidně rád dám, protože teď už mě po prvním zhlédnutí nemá co zklamat.
martin sosnovec
15 bodů
5
Když pominu první nudnou hodinu, zbytek měl spád a stál za to:)
ČervenýMravenec
ČervenýMravenec
9 bodů
5.5
+ BvS řadí lidí do svou táborů. Buďto film milujete nebo ho nenávidíte. Ja osobně nevím co přesně si mám myslet DC a jeho postavy znám jen málo a tudíž nevím nic o jejich cílech a motivacich. Za mě je to průměr a scénář na me působil nesourodě a přišlo mi že nedrží pohromadě. Navíc Batman je očividně plně rozhodnut že Supermana zabije potom však přijde zlom na základě blbosti. Když chcete někoho oddělat těžko změní váš názor stejně matčino jméno ne. Potom Lex připomíná spíše Jokera a to je škoda, gesta které používá jsou až moc blízko podobě v Nolanove temném rytíři spolu že způsobem jakým mluví, sarkasmus a parafrázovani. WW se na scéně objevuje jako vedlejší postava jejíž motivace je snadná a sice zničit danou hrozbu. Poslední souboj s DoomsDay je těžký digitální bordel z obrovskou destrukci kde snad vybouchne i dům bez přípojky plynu, prostě moc. Závěrečná klišé scéna se smrtí jedné z postav ale jen jako je úplně prohlednutelna a předvídatelná, smutné. Co se týče logiky nevěděl jsem že kromě těla superman je nezničitelný i jeho úbor, výbuch atomové bomby v atmosféře, prostě zase moc. Hodne hluchých a nudných míst z téhle "temné" komiksové sešívanice dělá průměr. Ja osobně bych to viděl jako dva filmy první BvS kde by byla čistě jen zápletka sporu a potom Úsvit spravedlnosti kde by se jednalo o Lexe a souboj s DD navíc i WW by tu měla víc prostoru. Bohužel snaha nacpat tohle vse na jedno plátno dělá tenhle film tak špatným.
Smazaný uživatel
0 bodů
6
Sice to není nejlepší film s Batmanem, ani se Supermanem, ale je to celkem slušný snímek, ve kterém se hrdinové od DC Comics objevili poprvé společně. Ve filmu je plno nesrovnalostí, ale já jsem od něj nic moc nečekal. Takže si nestěžuji!