Terminator Genisys

63%

Komentáře a recenze 90

8 627 bodů
0
K čemu? Veze se to na úspěchu značky, ale jejímu (zašlému) lesku nijak nepřidává. 10 letý dítě si s těmi několika akčními atrakcemi vystačí, ale tvůrci si měli položit otázku: "Díky čemu by si divák mohl oblíbit naše postavy?" - Pak by zjistili, že důvod není a nepočítat s tím, že divák bude mít jejich postavy v oblibě jen proto, že si je oblíbil skrze první dva díly. To se totiž nepočítá.
p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
8
Je to akční film a jako takovej je to dobrý a celkem dobře to funguje. Emilia Clarkeová, Jason Clarke, Jai Courtney slabej průměr. Arnold Schwarzenegger a Jonathan Kimble Simmons super. Škoda že režisér nevyhodil tu romantickou vatu, ale dalo se to snést. Triky dobrý. Alan Taylor by se měl už zbavit těch okecávaček z televize. Thor tím taky trpěl. Jinak mnohem lepší než Terminator 4 a Arny to fakt vytrhnul.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Ze začátku mi to dost připomínalo dvojku, takže jasných pět hvězdiček, ale pak už jsem se lehce začal ztrácet v časových liniích a už to nebylo ono. Jinak s mírnou omáčkou je akce od začátku do konce, starej Arnie i OST nemají chybu a Emilia samozřejmě svojí přítomností potěšila:) 80% PS: potitulková scéna tam je, takže vydržet nebo přeskočit
kedl
kedl
6 380 bodů
4.5
Po trojce nejhorší terminátor. Zlatý Salvation.
mojmir.sedlacek
6 046 bodů
6
Nevalná očekávání se potvrdila. Reboot série si pohrává se známými scénámi z prvního dílu a pomrkává na fanoušky, což je zpočátku docela fajn. Slavné reálie ale staví na hlavu a nabízí nové, akčnější a příběhově zamotanější situace. Paradoxy cestování časem jsou úspěšně ignorovány a zůstává tak příběhový slepenec jedničky se spoustou klišovitých hlášek (I'll be back nepočítám) a logických paradoxů. Akce je rutinní, ale nelze jí nic vyčíst. Ve výsledku to není propadák, ale sestupná tendence série se opět potvrdila. Netěšme se na další díly!
6
Je to koukatelný, smutné ale jediné pozitivum. Arni vládne a rozhodně na to pořád má, bohužel jako jedinej. Sakra zakažte Courtneymu hraní, kurví jednu klasiku za druhou.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Ale jo, není to perla na závěr, ale nesmí se to tak ani brát. Už i náš Termix musí na sebe brát ocelové protézy, a vytahanou kůži, na každého vyraší zub času, i na robotovi z budoucnosti. Před pár lety, kdy jsem si z Terminátora celkem usrával do kalhot, mi byla pětka dost proti kůži. A neoprávněně. Pětka je jen nadopovaná steroidem, do uhlazeného sousta, který rozkouše každý, minimálně pod 13 let. Mrzí mě, že se od dvojky nenatočilo nic obstojnýho, a na katastrofu jménem Salvation, chci co nejrychleji zapomenout. A třetí nemastný neslaný pokračování, se mi prostě vypařilo z hlavy, ale neurazilo. Místo sexy, vrásky pokryté, Sáry si k nám nakvantírovala mladá (j)elita Janko a Markéta, a i když se mi z té dívčiny nezvedne péro, ani po těch pikantních fotek ze zákulisí, tak pořád to dokážu nějak překousnout, a zchlamstnout. Ale toho vocasa, toho bych bičem hnal do vězení, za kurvení Téčka. Arnie nezklamal, a jeho starostlivé a tatínkovské postavení, aby se děti zpářily, bylo zkrátka rozkošné. A já se vrátím.. ze záchodu, nabíhá na mě sračka.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5.5
Ve srovnání s prvními Terminátory je to slušné chcaní na mrtvolu, ale pokud se to bere jako samostatný akční film, jde o lepší průměr. Samozřejmě, když se řeší cestování časem, jde o první ligu dementnosti, ale často je to až vtipné, i samotné hlášky fungují překvapivě slušně, akce je tedy spíše průměrná - místy sterilní, ale ve výsledku jde o takový lehce nadprůměrnější výplach.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
6
tak zaprvé... chci zdůraznit že terminátor 5 není špatný film. jako letní blockbuster funguje a to je samozřejmě dobře. problém terminátora 5 je to že existují ještě 4 filmy předním. pětka totiž nedokáže fungovat jako uspokojivé pokračování a má to hned několik důvodů. číslo 1) ČASOVÉ LINIE - pátý terminátor nám tvoří už třetí časovou alternativní dimenzi. po terminátorovi jedna a dva (konec světa v roce 1997), tři a čtyři (konec světa v roce 2003) přichází nový díl s koncem světa v roce 2017 přičemž navazuje na původní linii kdy si postavy myslí že konec světa nastane v devadesátém sedmém a tím pádem se vesele ignorují poslední dvě pokračování (což mě sere!). je to zbytečně moc zamotané a nevysvětlené a tím se dostáváme k číslu 2) DIVÁCI JSOU IDIOTI - terminátor genisys až moc spoléhá na tupost diváků. absolutně ignoruje fakt že všechny ty časové paradoxy které vytvořil jsou až do očí bijící nesmysl. například SPOILER!!! destrukce skynetu hned na začátku filmu a vítězství odporu. to je jedno velké WTF!!! už jen proto že to z hlediska kontinuity absolutně nedává smysl (a to i když bereme v potaz pouze druhý díl který zde ignorován není) KONEC SPOILERU!!! stejně tak se zde neřeší fyzikální zákony (promiňte mi ale jestli by někdy školní autobus dokázal udělat takový veletoč jaký je prezentován ve filmu, což je až nechtěně komické, tak já jsem princezna z velikonočních ostrovů) číslo 3) POSTAVY A CASTING - opravdu by mě zajímalo proč byly do hlavních rolí obsazeni emilia clark a jay courtney. zaprvé, ani jeden není podobný svým předobrazům, tedy lindě hamillton a michaelu biehnovi, zadruhé ani jeden neumí pořádně hrát. okej, emilia s režisérem už spolupracovala na game of thrones ale komu v hollywoodu kouří jay to by mě fakt zajímalo že dostává pořád ty role ve velkofilmech. zbytek obsazení je okej. arnold je nejlepší prvek filmu. j.k simmons pobaví ale na celý děj má jen minimální vliv a tak nejvíc potěší (krom arnolda) ex doctor who matt smith v roli... ehm. nechte se překvapit. a to i když má na plátně jen minimální prostor. co se postav týče tak scénáristi jsou tupohlavové páč se sarah i kyle chovají úplně jinak něž tomu bylo v původních terminátorech. a víc než dva dospělé lidi připomínají dva puberťáky ve válce a tak se přesouváme k dalšímu problému. číslo 4) COOL FAKTOR - film se snaží být tak strašně cool, být pro mladé až dokonce pro celou rodinu až mi z toho bylo na zvracení. neustálé hláškování a vtípky u kterých se obyčejný návštěvník kina směje jako buranské prasátko něčemu co je vtipné asi jako když někdo uklouzne po slupce od banánu je smutné. a věřte že se smálo celé kino. i ti dva fundovaní rozumbradové lomeno fundovaní kinofilové co seděly vedle mě. ble. vážně? příklad za všechny. vtípek se smějícím se terminátorem. ten byl už ve dvojce. tady je taky ale je opakován pořád dokola a dokola až vás z toho bolí hlava a není vtipné. ano. opakující se vtip už zkrátka vtipný není. dobře. abych jen nehejtoval a obhájil ty tři hvězdy tak něco ke kladům. arnold, j.k. simmons a matt smith. to už jsem zmínil výše. záporák, předpokládám že jste viděly trailery takže to spoiler není. udělat z johna connora zlo je dobrý nápad a jde zřejmě o nej záporáka v celé sérii. zacyklení sériie. nejsem si jistý jestli chci další pokračování (spíš ne) ale pro případ že by nevzniklo je děj skončen tak že by to vlastně poslední díl klidně být mohl. a to je dobře. tím jsem vyjmenoval tři klady. za každý jednu hvězdu. jinak si kino klidně ušetřete a počkejte si na kvalitní HD rip. za ty prachy co biograf stojí to totiž pro fanouška série nemá cenu. ale pokud vám výše uvedené problémy nevadí dostanete standardní made in hollywood film. ničím nepřkvapí ale na dvě hoďky vás aspoň zabaví.