Komentáře a recenze 90

10
Nic mu není, bude v pořádku. A co John? Tak tomu určitě nic není.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
5
Soustřeďte se na ten okamžik, kdy John Connor vlévá zbídačeným zbytkům lidstva naději. Nic tak působivého už dále ve filmu neuvidíte. Nemá smysl řešit logiku cestování v čase, když se neobtěžoval scénárista, proč by si namáhal hlavu divák. Přemýšlivé publikum není cílovou skupinou tohoto počinu. Nad některými mezerami v logice by se dalo povznést, pokud by bylo prioritou vyprávění zajímavého příběhu. Což v tomto případě též není. Nakonec dospějeme k moudrému závěru, že budoucnost není předem daná. Docela se mně ulevilo.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Čekal jsem megaprůser, ale nakonec to nebylo úplně zlé a vlastně mě to docela bavilo. Docela. Celé úvodní bruslení snímku mezi prvním a druhým dílem série je docela fajn, ale některé scény mě až nesnesitelně cpaly ikonické momenty z cameronovek. Od poloviny už mě vlastně bylo jedno co se tam děje a dialogové úvahy, kdo je tady vlastně rodič koho a proč a co s tím, mě vyloženě točily a stejně i nekonečné ničení Skynetu, který se pořád drží jak vohno na botě. Obsazení je průser, Jai Courtney je pako do počtu, na Emilii Clarke se jen dobře dívá, Jason Clarke je další špatně vybraný John Connor a oscarový laureát J. K. Simmons se ve snímku objeví a zmizí a nikdo neví proč. Starý Arnold pro mě byl původně největším trailerovým strašákem, ale kupodivu nakonec je stejně tím nejlepším z obsazení. Jeho starý terminátor je výrazně odlehčenou postavou a spousta jeho scén upřímně rozesmála, Arnie nezklamal. Akce je dost a je přeplácaná, ale baví. Prostě čistý průměrný popcorn - je to vlastně blbé a blbě zahrané, ale zábavné. Čekáte-li nějakou inovaci nebo genialitu či ikonickou scénu, nedočkáte se. Nemá cenu v tom hledat umění, na tohle se jen čumí a nejspíš i brzo zapomíná.
alexik789
2 512 bodů
2
20% dávám jen kvůli Arniemu. Jinak je děj a ostatní herci naprosto na nic. A ta potitulková scena... To si ze me delaji filmari legraci, ne?
Edward
Edward
2 487 bodů
4
4/10
stantheman
stantheman
2 399 bodů
6.5
DOCELA VTIPNÉ POKRAČOVÁNÍ. Neočekával jsem moc, spíše jsem se obával výsledku , ale docela mile jsem bzl překvapen vtipně pojatou účastí Arnolda. Proč ne ....yklamán jsem nebzl...
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
6.5
Určitě body navíc za obsazení hlavní hrdinky Emilie Clarke a také samozřejmě Arnolda Schwarzeneggera, jehož výkon v tomto věku je možné označit za fantastický. Efekty jsou dobré a uvěřitelné, příběh už začíná být velmi našponovaný a tak nějak nelze tudíž předvídat, co bude v dalším filmu.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
3.5
Da fawk?! Tak takhle má skončit velká a slavná terminátorská série? A co mi to proboha provedli s Johnem Connorem? Návrat k původním dílům je sice hezkej, nicméně mi přijde, že se tentokrát do toho tématu cestování v čase tvůrci až moc zamotali. Nějak mi bylo jedno, že jsem to nechápal, prostě jen jsem věděl, kteří jsou zlí a kteří jsou hodní, což mi úplně stačilo. Což není fajn. Aspoň že Arnold nezklamal, může být starý jak chce, v roli T-800 bude furt vypadat dobře. Byla radost ho zas sledovat. A Daenerys je mnohem víc sexy jako bruneta, to teda jako fakt.
winetach
winetach
1 927 bodů
8
SPOILER! Doctor WHO sa zregeneroval na Skynet
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
6
Nemůžu říct, že to bylo špatný, ale znám o dost lepší filmy s Arnoldem. Tohle je doslova Terminátor, je to pořád stejné. Terminátor nepřinesl nic nového, stejná zápletka, podobné konce. Zase tu máme cestování časem, přesně to co znáte z minulých dílů. Na druhou stranu oceňuji efekty a docela slušně obsazení. Za mě 60%.