63%

Komentáře a recenze 90

Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Vůbec nechápu ty negativní komentáře.Je snad jasný že to co dokázal terminátor v 80 a na začátku 90 let už prostě nikdo neudělá i kdyby se do toho pustil samotný Cameron.Proto je čas se od toho odprostit a brát nový díly takové jaké jsou.A mně tento díl bavil.S hlavní trojicí nemám problém ( nová Sára je fakt kočka), bavil i nový začátek " jedničky" a samotný záporák byl taky hajzl.S čím mám ale problém je novej John Connor.Christian Bale se na tu roli hodil mnohem více než tenhle podivín.Příjemné překvapení ale byl zvrat v podobě Johnova přestupu na stranu Skynetu.To by bylo tak vše .70%.PS:Arnieho úsměv stojí za to.
Shluken
Shluken
1 453 bodů
10
Já byl s tímto pátým dílem spokojen, pro nenáročného diváka super.... Super efekty, arnie tomu dával taky šťávu, hodně zajímávý děj, co se týče té časové smyčky, akorát ke konci už to bylo hodně přehnaný, ale pro nenáročného diváka co očekává akci s dobrými efekty, si myslím že tento film není zklamáním...
Pajmen
1 204 bodů
3
Tohle už je vykrádačka sama sebe na druhou. Jako bych se díval na první díl Terminátora v pararelní realitě. Herci jsou sice velmi zajímaví a skvěle vybraní, to je ale všechno. V nejlepším se má přestat - místo trojky se měl natočit pořádně apokalyptický den zúčtování, přičemž na konci by John Connor vyslal Terminátora do minulosti a smyčka by se uzavřela.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
5
Drahé béčko, které mne na mnoha vážně míněných místech rozesmálo. Neuvěřitelně dlouhé, nudné a zmatečné pasáže vysvětlující časové osy v zoufalé snaze film propojit s díly předešlými. Má přání - finanční propad tohoto "veledíla" a definitivní ukončení natahovaného ždímání prachů z legend prvního a druhého dílu od Jamese Camerona se nevyplnily ( tržby v Americe byly minimální, spasením se ale stala Čína ) a znásilňování kultu pokračuje. 50%
salisbury
salisbury
1 101 bodů
9.5
Terminátor Genisysoval pátým dílem a já s lehkou obavou vkráčel do Imaxového kinosálu. Sál se plnil jak včelí úl téměř k prasknutí a já očekávaje nebezpečných filmových žihadel jsem se v zápětí náramně Arniem bavil. Na obsazení je potřeba si trošku zvyknout, ale akčního reje je tam natolik, že díky všelijakému efektu vlastně ani obsazení není nijak potřeba. Hlavní rolí je tam stejně kamenný Arnieho xicht, který na tuhle roli byl snad vyroben, stejně tak jako ve filmu T-800. Bez něho Terminátor není Terminátorem a postrádalo by to do žhava kovem rozpálené koule. Celou dobu jsem čekal zda ve mně nadšení vyprchá, ale nestalo se tak a až do konce jsem slastně chroustal jak nachos každou scénu zalitou ostrou chilli omáčkou. Arnie je zpět a já jsem za tento návrat velmi rád.
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
7
Moc často se mi nestává, že bych nevěděla jak film hodnotit... ale tentokrát sem se z kina opravdu vrátila zmatená jak lumík během migrace. Tak si to shrneme, děj není žádná novinka. Arnold jako stárnoucí robot je super, jeho hlášky a pomalé rozpadání se, předvádí s grácií. No a pak je tu cestování časem, spousta paradoxů a tolik časových linek, že by člověk měl mít sebou pomalu papír a tužku aby je pobral. Postava Connora mi teda sympatická vůbec nebyla a to ať na začátku nebo koncem, to mi byl sympatičtější víc i samotný Skynet a to mi příjde jako docela chyba... Mamča Connorová nebo také Khaleesi byla fajn a Reese ušel.. Co z toho plyne? Film ušel ale nebylo to nic epického.
junker
junker
1 023 bodů
9
novi dil terminatora nezklamal Arny je supr ta scena kde na nej ceka v roce 1984 bila bomba
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8.5
Po jedničce a dvojce nejlepší z filmů. Arnold - "taťka" byl skvělý! Hodně vtipné i naučné, pro dnešní společnost. Super obsazení, hezké triky. Škoda zrušené celé linie (což je už běžné).
tedoun
tedoun
923 bodů
8.5
Arnie je Arnie..záruka kvality...není to Stallone...hlavně zbožňují ty triky
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
7
Po předchozím dile určitě zlepšení. Trochu by srovnal s trojkou. Tzn ani super ale ani ne průser. Arney je rozně plus a role se zhodtil důstojně. Rozhodně to nebylo žádné zklamání a fanouškům žanru a série se líbit bude. Jinak scénář trichu slabší.