79%

Komentáře a recenze 56

kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Já byl prostě úplně unešenej :D. Jako sladký to bylo až po vysílač na vrcholu mrakodrapu, ale mně se to ohromně líbilo a když jako bonus mám skoro celej film na plátně krásnou Rachel nevidim důvod neohulit to pěti hvězdama. Přál bych si víc takových filmů. 80%
slord
slord
3 832 bodů
8
Podarená romantika, ktorá aj keď je miestami dosť presladená, tak bavilo ma pozerať sa na ňu a nenudila ma. Láska nebeská o dosť lepšia a vyspelejšia, tak táto Curtisovina má tiež čo to do seba. Hlavný hrdina je celkom sympaťák a divák mu fandí, Rachel McAdams nemožno nemať rád a Bill Nighy je úlohe otca výborný. Veľmi feel good filmík, ktorý poteší a niekedy si ho určite zopáknem. 8/10
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Abych se přiznal, čekal jsem přeslazenou romantickou slaďárnu, navíc když jsem viděl hlavního mužského představitele, nečekal jsem nějaký extra dobrý film. Ale musím uznat, že Robert Curtis opět ukázal světobornost ve svém žánru. To, že romantická část filmu skončila už asi v polovině filmu, jsem bral nejdříve jako pozitivum. Ale po určitém, uplynulém čase jsem zjistil, že v tu chvíli už to byl příběh prakticky o ničem, v druhé polovině chyběl nějaký zvrat nebo zápletka. Nicméně to stále bavilo, i díky sympatické Rachel McAdams a inteligentnímu humoru. Konec filmu už byl zaměřen na poselství, které režisér chtěl divákovi vnuknout, proč ne. Pro lidi, kteří jsou znudění životem rozhodně inspirativní. 80%.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Film nezklamal a mně se hodně líbil. Takový pozitivní šok jako z Lásky nebeské to sice není, ale i tak je to velmi milé. Herecké výkony pro mě úplně bez problémů. Místy ovšem poněkud zdlouhavé. No jo no, každý bychom chtěli občas zatnout pěsti a vrátit se v čase a něco vylepšit, nebo jen jako já říct tatínkovi to, co jsem mu říct nestihl. Ach jo.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Tak už jsem konečně pochopil, co mi chybí na romantických filmech, je to cestování časem. Sice smotávka banálních klišé a časových paradoxů, ale i tak to drnká na ty správné struny.
Kuca25
2 132 bodů
8
Film na který jsem šel v roce 2013 úplnou náhodou a zároveň film, který mi extrémně přirostl k srdci. Rachel McAdams je zkrátka božská a Domhnall Gleeson je snad poprvé opravdu sympatický. Miluju ten příběh a nic tomu nebrání ani ten fantasy prvek, naopak je tam velmi důležitý. Cestování časem se může zdát k tomuto filmu vyloženě nevhodné, ale zde to jenom umocňuje poselství, které se snaží snímek sdělit. Opravdu pokaždé co jsem to viděl, jsem se cítil jako bych na to koukal poprvé a plně si to užíval. Richard Curtis mi po Notting Hillu opět poskytl příjemný pocit a asi mu budu muset věnovat více pozornosti. Lásky čas je dokonalý také díky britskému šarmu, jenž má film bezpochyby v sobě. Pokud se chce člověk skvěle bavit a zároveň rozjímat Lásky čas je přesně to pravé.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Richard Curtis je bezesporu jedním z nejlepších britských scénáristů současnosti. Plus v řemesle režisérském je to taky vostřílený veterán. Jak by ne, dyť natočil nejlepší romantickou komedii všech dob. Se snímkem About Time se tak trochu vrací ke svým kořenům, kdy na lásku pohlížel ještě z onoho skromnějšího hlediska, v rámci toho má snímek atmosféru podobné té z Notting Hill. (Možná i krapet Čtyři svatby a jeden pohřeb.) Do hlavních rolí navíc obsadili Billa Weasleyho (jeho pravé jméno vždycky zapomenu, takže má smůlu) a naprosto okouzlující McAdamsovou, kteří tvoří věrohodnou a sympatickou dvojici, umocňující onen romantický prožitek. A byť je to příběh velice hezký a vtipný, nemůžu se však zbavit pocitu, že Richard tu až přes příliš patetizuje. Během první třetiny jsem si říkal, že film dobře najeto k tomu, abych mu na konci fláknul pět hvězdiček, stejně jako geniální Lásce nebeské a vynikajícím Pirátům na vlnách. Poslední třetina se však začala táhnout příšerným tempem, plus z tý extrémní sentimentality jsem pak pomalu začínal obracet oči v sloup. Ale kouká se na to hezky, plus ve výsledku je to určitě dobrý film. Ale když je nějaký Curtisův film jen "dobrý", je to krapet škoda.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Neobyčejně obyčejný příběh o harmonické rodině, vztazích a lásce, která je okořeněná cestování časem, který je zde ale pojat spíše jako příklad toho, že ne vše jde ovlivnit. Možná to nemá na plný počet, ale mě tento film prostě okouzlil. Jistě, sladké a spíše nereálné...ale krásné. 9.5/10.
mattesak
1 205 bodů
10
Ano, ano, ano! Tenhle film má všechno. Je vtipný, chytrý, originální, dojemný, nepředvídatelný a vlastně i docela uvěřitelný (pomineme-li problematiku cestování časem). Spousta příjemných herců a lehká, zamilovaná atmosféra zážitek ještě prohlubuje a dokazuje, že romantické filmy nemusí nutně končit jako klišé. Ostatně, o tom nás už pan Curtis, coby scénárista/režisér, několikrát přesvědčil. Jeho filmy mají všechno to výše zmíněné a k tomu ještě ohromnou jiskru, jež dokáže rozžehnout úsměv na tváři a zahřát u srdce nejednoho člověka. ______________________________________ Poznámka pro vědátory a milovníky sci-fi. Pokud v tomto filmu chcete hledat trhliny ve scénáři v podobě časových paradoxů, motýlích efektů a nevím čeho ještě, rovnou si to odpusťte. Tenhle film nemá být obsáhlou studií o cestování do minulosti a jeho budoucích následcích. Cestování v čase využívá pouze jako malou berličku k dotváření originality příběhu. Je to film o lásce, tak ho tak berme. EDIT: nedalo mi to a na film jsem šel do kina ještě jednou. Měl jsem z něj stejně kladné pocity jako po prvním shlédnutí. Přidávám pomyslnou hvězdu.
Teresie
Teresie
1 187 bodů