83%

Komentáře a recenze 135

M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Najvtipnejšia špiónska komédia ,čo som videl. Presné vystihnutie komiksovej adaptácie poňaté na štýl Tima Millera. Rýchle, mierne retardované a hlavne mládeži skoro neprístupné. Politická korekcia, strč sa!
9 035 bodů
8.5
Zajímavý risk, který svojí odlehčenou atmosférou dokázal proměnit film v senzační komedii. Navíc je tu přestřelka v kostele, ta prostě nemá chybu. Film je opravdu skvělý, tempo se daří držet celou dobu a Colin Firth se role nádherně zhostil, možná až moc dobře. Jen Samuel L. Jackson trochu potácí, protože jako záporák stojí za nic. A ač se snaží být vtipný s tím žvatláním, tak mu vlastně není skoro vůbec rozumět.
8 615 bodů
4
Je to živé, má to jiskru a dobře se na to kouká, ale není to film, který může útočit na plné hodnocení. Bohužel mě neoslovil tolik jako ostatní. Ještě to na ty 4/5 neni. Celý můj problém spočívá v detailech, které mi ničili celkový dojem. Přijde scéna, kdy záporák spustí svůj plán a začne hrát skvělá hudba a my vidíme, jak se lidi vraždí po ulicích Londýna a nebo na plážích v Brazílii. Ty scény jsou skvělé, ale trvají 5 vteřin a pak střih skočí do bytu ženy, která se snaží dostat skrz dveře, aby zabila své dítě. Takhle to může znít dobře. Bohužel se v jeden okamžik přeskakuje na 3 různá místa a já si pořádně nevychutnám ani jedno. Tohle mě neskutečně sere. Střihy, střihy, střihy. Celé by to šlo zpracovat mnohem zručněji. Na druhou stranu tu máme skvělou odnoš bondovky, ktera nehraje na vážnou strunu. Vyborného mladého herce a pár cool scén, které se nebojí ukázat krev. Záporák mě ale nebavil. Samuel L. Jackson se snapbackem a slabým žaludkem není opravdový charakter. Achjo. Skoro, skoro se jim to podařilo. Tak snad ve dvojce.
p.a.douch
p.a.douch
8 368 bodů
8.5
Ano pěkné. Jako by na mě promluvil duch bondovek z éry Rogera Moora. Na Egertona jsem si musel chvíli zvykat, ale bohatě mi to vynahradil Firth se Strongem a Cainem. Záporák a jeho nohsledka Gazelle byli taky perfektní. No a Mark Hamill to byla třešnička na dortu. Nejsem zarputilej fanda Vaughna, mohl by někdy pár minut vynechat. Možná být to o 10 - 15 minut kratší bylo by to ještě lepší. Ale i takhle je těch 85 % zasloužených.
  • Sofia Boutella
  • hudba
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
8
Funguje to v rámci vnitřní logiky i popírání jednotlivých klišé (finální fórek se zvracením je čiré zlato), ale výjimečně mě Vaughn příliš nebavil v akci. Ne, že by nebyla nápaditá, ale tentokrát už ta frenetičnost téměř zabila scény jako celek (musel jsem se víc soutředit, abych akci pořádně vnímal), nemluvě o občas nevyužitém potenciálu. Nechat hlavního hrdinu, aby si zkraje vystřihl stylovou parkourovou scénu a pak to prostě nechat vyhnít, to je sakra spálená šance! Ale bavil jsem se. Ne tolik, kolim jsem očekával, ale pořád zatraceně silný nadprůměr.
Riverdon
Riverdon
7 393 bodů
9
Překvapivý, svižný, neotřelý, novátorský.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
eRkový guilty pleassure pro všechny ty sračkový PG13ky bez krve a podobný čajíčky. Film, který vás dokáže zároveň nadchnou i šokovat. Na své si přijdou vyznavači násilí, uhlazeného stylu, vytříbených bojových scén i úchyláci, kteří budou slintat nad vybuchujícími hlavami za doprovodu diskotékových fláků. Matthew Vaughn je borec a zase ukázal, co dokáže, když dostane prostor. PS: Žeru Marka Stronga v kladných rolích! PPS: James Bond se může jít vys*at, protože nikdy nebude tak stylovej!
evismaior
evismaior
4 254 bodů
6.5
Na ten film jsem se těšila, kruci, Colin firth, Mark Hamill, Mark Strong, Samuel L. Jackson, Michael Caine - taková zvučná jména na jednom místě ve filmu s nadějnými ukázkami, ale nějak mě to nechytlo. Místy se z toho stávala bláznivá americká parodie na bondovky, tak to bych dala, místy jsem zas s nadějí vyhlížela přibližování se britskému humoru Monty Pythonů a to bych dala ještě víc. Ale ten mix mi dohromady moc nesedl. Až tedy na ten zcela likvidační závěr, ten byl úchvatný:-)
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6
Tak vlastně ani nevím, co to bylo. Slabý
  • agenti Kingman, vybudování a charakter postav
  • Mark Hamill (mimochodem Star wars ) a hlavně Colin Firth, liga
  • děj
  • žánrový guláš
8
Zajimavý, že koukáte na zcela nový film a přesto máte pocit že civíte na klasiku žánru starou třicet a více let. Velice dobře odvedená práce. Tohle už nebude náhoda protože jekmile Vaugh něco vytvoří má to punc geniality a já ho začínám milovat.