83%

Komentáře a recenze 135

65David21
65David21
1 827 bodů
8
Moderní špionážní film, který si decentně hraje i na parodii žánru samotného, ale dělá to tak neuvěřitelně vtipně a hravě, že to opravdu funguje. Líbila se mi dobře zapasovaná hudba, jež dodávala snímku jistou svěžest a tempo. Akce zde byla provedená skvěle - hravá, odkazovala na své žánrově předchůdce. To vše v doprovodu se hláškami na každém rohu a dokonalém obsazením. Tohle mělo grády! 85%
naineko
naineko
1 538 bodů
2
Čisté generické zlo bez nápadu a invence. Sbírka nejotřepanějších scén a zápletek okořeněná nevytěženými hereckými výkony. Film klame zdáním o odvázanosti, přitom se ani na vteřinu neodlepí od težkopádného kopírování. Herci asi holt musí z něčeho žít.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
9.5
Tak to si nechám líbit! Perfektní výběr herců (největší překvapení pro mě byl Egerton, který byl vážně sympatický, a člověk mu tu princeznu fakt přál), a celkově jejich zasazení do plně funkčního světa tajných agentů či špionů. Vaughn nohu z plynu nesundal celých 129 minut (+/-) a já jsem nechtěl, ať to končí. Celou dobu jsem se absolutně bavil, a v rámci žánru bylo Kick-Ass určitě překonáno. O tom žádná. Jelikož takové blbiny mám rád, byl jsem potěšen s výběrem kandidátů (ty úkoly apod.) a dokonce jsem si i liboval ve všech těch šílenostech, které nám byly v průběhu naservírovány (vím, že ten kostel, nebo ohňostroj byly hodně ujeté, ale o tom to je). Kingsman dokázal vyšoupnout z mých oblíbených Expendables 2, a to je jasný důvod k oslavě. Kingsmani baví i po pátém shlédnutí, což je jasný palec nahoru.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Úžasný, nadupaný, nesmírně inteligentní a elegantní blockbuster, vzdávající hold starým bondovkám, kde hrdina byl akčním polobohem s deštníkem, ukrývajícím nejedno udělátko. Skvělý Colin Firth mimochodem a výtečný soundtrack. Chybičky by se našli, ale absolutně na to nemám chuť, protože jsem si užil geniální akční retro jízdu se skvěle vybranými herci a strhující akcí. Vaughn to zase dokázal!
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Když se zamyslíte, díry najdete. To se musí v hodnocení zohlednit. Ale víte co? Nedělejte to. Zamýšlejte se co nejmíň. Užívejte podívanou, k níž se dá vztáhnout spousta superlativů- povedené obsazení, šlapající muzika, pohledná akce, jedinečné hlášky. To vše zde najdete a to jsem určitě ještě na něco zapomněl. 80 % Oblíbená část- motivace k záchraně světa po švédsku
mattesak
1 205 bodů
8
Tak si to ujasněme. Tohle byl ten Colin Firth z "Lásky nebeský"? Fuck you American movies! Takhle se to dělá!
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
8.5
Kdo by to byl řekl, že v době Jamesů Bondů, Jasonů Bournů, Eatnů Huntů a všech jiných možných agentů se dá vymyslet něco nového, neokoukaného z prostředí tajných služeb. A ejhle - ono se dá.. Po Kick-Assu tady máme další "originální" film z mysli talentovaného Matthewa Waughna a rozhodně jeho další tvorba nezůstane mému oku nepovšimnuta. 85%
Teresie
Teresie
1 187 bodů
9.5
Tak takový nářez jsem nečekala (i když všechny filmy Matthewa Vaughna jsou víc než dobré).
  • hudba
  • Colin
  • Mark
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
Taková úsměvná bondovka místy bez děje ale bavil jsem se. Občas nějaké hlášky a šišlající Samuel. Nadruhou stranu proč se nenechat pobavit a vydechnou u tohoto filmu
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
9
Britštější než samotný James Bond :D dostala jsem přesně co sem čekala s malým bonusem navíc, hlavy vybuchující do ohňostroje sem opravu nečekala a neskutečně mě to pobavilo. A na závěr gentlemanské zavření počítače... A k tomu jako bonus šišlající S.L. Jakson. Jep, bavilo a doporučuji.