83%

Komentáře a recenze 135

Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9.5
Tak trochu parodie na Bonda, tak trochu seriózní film. Film je braný trochu více seriózně než Johny English a Austin Powers. Samuel L. Jackson v roli padoucha, který nemůže vidět krev je opravdu dokonalý. Příběh je originální a napínavý, Hračky jsou více promakané (Q by se měl stydět) a efekty jsou udělané opravdu nádherně.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
10
Když si megaloman Methú tak rád upravuje žánry, mimo superhrdinské nepřístupné komedie, s růžovou zabíjecí lolitkou, si teď udělá nepřístupného Džema Bonda. Prostě, co ještě potřebujete, abyste mohli ve spokojenosti zdechnout v agónii teplýho šnicla v rozkroku v těsným análu švédský pornohvězdy? Odpověď - Kingsman: Tajná služba, žervé nagelovaných, čajem srkajících, hamburgerem nevyžraných džentlemanů. Když už jsem zmíňil Bonda, nechci sice nějak škodit Danielu Craigovi, ale s jeho koženým ksichtem by si těžko troufl na takového hbitýho Colina Firtha, což taková zajímavost, oba dva, Craiga a Firtha dabuje Jiří Dvořák. Mladý Taron Egerton ničím neotravoval, ani třeskutě nekomandoval gardu starých páprdů, moderním slangem rapperů a debžofů z ulice, tak jako mladá posila a mladá krev, nevyčníval z boje. Bukatýři ještě nevymřeli. Jen by někdo mohl konečně vysvětlil, proč Samík hraje pořád černochy, kurva? ❤❤
leafroller
leafroller
3 023 bodů
7
Nejdelší seriál v historii je v krizi. James Bond se od všemocného superagenta z dob Conneryho a Moora, přes parodii v podání Brosnana posunul do Craigova imitování reality. A hledání jeho tváře, zdá se, nemá konce. Série umírá a na její místo se derou další uchazeči. Ethan Hunt je favorit číslo jedna, o tom není sporu. Z poněkud jiného pohledu vzali téma do svých rukou Kingsmani. Jejich nepřemožitelný agent se spoustou hračiček a neoddiskutovatelnými britskými kořeny sice zatím není pro Hunta dostatečným konkurentem, osloví však jiné publikum a svého diváka si určitě najde. Chcete-li být faktologicky nároční, film ani nezapínejte, chcete-li se pobavit nad špionskou vypalovačkou, vstupte a žasněte.
kknk2
kknk2
2 949 bodů
7
Kingsman na mě nepůsobil jako špionážní snímek, spíše se podobá superhrdinské týmovce. V kontrastu s elegantními deštníky a drahými obleky jsou akční sekvence dost kýčovité, ostatně díky potrhlému provedení se zde nic nedá brát vážně. Na druhou stranu by bylo škoda nevidět určité komické momenty.
roque
roque
2 923 bodů
8
Tento akční film s nádechem parodie byl docela zábavný. Anglická sídla ta mám ve filmech ráda. Nová verze bondovek, která již brzy bude mít v kinech pokračování. Colin Firth s tím jeho pohledem "Nedělám si srandu." byl opravdu super. Matthew Vaught se vyznamenal. Ale mě se líbily i jeho další filmy (např. X-Men: BM nebo Hvězdný prach). I další díl bude točit on, tak uvidíme.
  • příběh
  • anglický venkov a města: stavby
  • akční scény
  • agentské vychytávky
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
7
Vaughn se rozmáchl zeširoka, jeho koktejl obsahuje trochu více ingrediencí než je únosné pro jeden nápoj a pocity z výsledku mohou být lehce rozpolcené. Část publika se baví bez výhrad, čekala akční zábavu a dočká se. Ryzí akční zábava se dostaví až v druhé polovině. A obsahuje pár skutečně vychytaných nápadů. Vaughn se nedokáže udržet v jednom ryzím žánru a odskakuje bokem, přičemž tyto výkyvy nejsou úplně šťastné. Na začátku ťukne na sociální strunu, ale ta se rozplyne. Staré časy připomínají dvě typické ženské postavy: záporná mrcha a křehká blondýnka na postelové využití. Ale přece jenom se žijeme v 21. století, tak je tu i jedna kladná akční hrdinka, jen je zapotřebí svěřit jí významný úkol, v jehož důsledku zmizí na delší dobu z plátna. A Vaughn se jí pomstil ještě jinak, holka je tvrdší než kluk, a to tam, kde se to neodpouští.
Edward
Edward
2 481 bodů
10
10/10
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7
Opravdu nechápu proč ta vysoká hodnocení . Nevycházím z údivu . Jistě je to profesionálně zvládnutý odpočinkový film , ale s rukou na srdci nestačí mi pár povedených a velice vtipných scén , takž pro mne lehce nadprůměrný.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů