Batman

80%

Komentáře a recenze 39

9 035 bodů
8.5
Komiksová záležitost prosazená stylem režiséra. Batman měl mnoho podob a pokaždé jinou, jen ta Burtonova byla zřejmě nejpoctivější své předloze. Je barevná, ale zároveň temná, jednoduchá a zábavná. Ze všeho nejvíc je však poctivá.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
prvý batman. vynikajúci jack nicholson. skvelý keaton. nádherná výprava, ktorá vás odprevadí do gotického stredoveku. tento film ako prvý úspešne previedol komix na filmové plátno a to hlavne vďaka vizuálnej fantázii tima burtona. ak máte radi zábavu, filmové oko tima burtona a žiadne zdĺhave filozofovanie tak si tento film určite nenechajte ujsť.
8 621 bodů
4
Burton má cit pro vizuál. Film už ze samotné galerie zde na csfd vypadá atraktivně svojí oldschoolovostí. Když jsem se na něj asi v roce 2015 díval, tak jsem byl ale otráven. Keaton se v tom debilním kostýmu nemůže ani hýbat. Vypadá v tom ztuhle a působí to pak vyloženě blbě. Pokusy o akci jsou pak vyloženě nekoukatelné. Strašně to zestárlo. Nicholsonův Joker za moc nestojí a narativ je prostě kýč.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Neslyšeli jste nikdy o tom, že smích lěčí?
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
9.5
Batman od Burtona patří mezi nejoblíbenější filmy mého dětství. Tehdy mi to nedocházelo, ale fandové si museli rvát vlasy ještě víc než po obsazení Aflecka, když byl oznámen Michael Keaton. Výška, postava, pohled, koho by napadlo, že Batmana zahraje tak fantasticky.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
Jeden z nejlepších komiksových filmů všech dob. Krásna Kim Basinger, skvělý Michael Keaton a nezapomenutelný Jack Nicholson jako Joker. Skvělé efekty,výborné temné prostředí zkrátka Tim Burton stvořil mistrovské dílo. Hlášky: (Joker zabodne psací brk do krku šéfovi mafie.) "Pero je vskutku mocnější než meč!" / (Joker smaží jednoho z mafiánu elektrickým proudem.) "Antuán se nám trochu moc rozpálil." / Vicki: "Co vlastně chcete?" Joker: "Svou tvář na jednodolarovce." Vicki: "Děláte vtipy." Joker: "Na to snad nevypadám!" / Joker: "Kde jenom bere ty úžasné hračky?" / Joker: "Ale, Batmane, dyt tys mě stvořil.Tys mě hodil do té kádě s kyselinou." Batman: "Jo, já tě stvořil, ale ty mě dřív." Joker: "Tak fajn, tys stvořil mě a já hned zase tebe, co Batsi, to umíš bejt tak dětinskej?" / Jocker: "Tančil jsi někdy s ďáblem za měsíční noci?" - 100%.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
6.5
První začátky mého dětství s Batmanem. Nezapomenutelné zpracování, ve kterém jsem nalezla lásku nejen k dílům Toma Burtona a ke netopířímu Michaelovi Keatonovi, ale hlavně k samotnému Bruce Waynovi a tudíž i k Batamanovi. Celé to podtrhuje úžasný výkon Jokera...
6
První filmové zpracováný Batmana u kterého bohužel zápory převyšují klady. Tak nejprve k těm záporům: 1) mizerný scénář (buď to nebo Burton přes všechnu tu uchvatnou scenerií, kterou vystavěl zapoměl na to nejdůležitější a to na příběh) 2) mizerné herecké obsazení ( až na Nicholsona) 3) Michael Keaton jako Batman? dost blbej vtip 4) akční scény stojej za prd ( bez adrenalinu to prostě nejde). A teď pár kladů 1) Fantastické pojetí Gothamu v režii Tima Burtona. 2) Joker v pojetí Jacka Nicholsona ( ale na Heatha Ledgera prostě nemá). Celkově je to nuda ale za Nicholsona a Burtona 3*
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Pan netopýr zůstával silně zakořeněný v popkultuře a s dalším převedením na stříbrné plátno se čekalo až na sklonek 80. a 90.let.Batman se dostal rukou visionářského a režijního mistra Tima Burtona,který na svém písečku si hrající režisér však od začátku tvrdil,že nehodlá z pana netopýra udělat atrakci hýřící barvičkami a lacinými vtípky což je velmi dobře!Převážně díky úchvatnému zpracování v mnoha ohledech vyrovnalo moderní comicsové předloze.Excelentní Jack Nicholson v roli Jokera,nestárnoucí Michael Gough a navzdory prvotním pochybám i Michael Keaton,který byl výborný a během dvou hodin dokázal všem fanouškům,že i přes svůj komediální původ má na to,aby se stal ztělesněním zachmuřeného zastánce práva a pořádku.Klasika.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7
První hraný Batman dopadl průměrně. Popravdě jsem vůbec nečekal zázraky a taky jsem, ale nečekal katastrofu. Tento film nedopadl tak špatně, ale mohlo to být mnohem lepší. Ledger ukázal Jokera, který je ten správný. Nicholson nebyl tak vtipný, ani geniální, ani věrohodný. Sice jsme byli svědky zrození Jokera, ale Batman začínal od středu. Batman byl také nedůvěřivý, nebyl tak akční a hlavně mi připadal zmatený. Asi od Jokera jenom jedna dobrá hláška, ale genialita byla pryč a elegance byla pryč. Zklamání epického kalibru!