Avengers: Age of Ultron

75%

Komentáře a recenze 88

9 035 bodů
6
Stejný případ jako Iron Mana 2, jen s větším rozpočtem a ambicemi. Marvel prostě dvojky v té době neuměl (krom Kapitána) a servíruje se nudný a vlastně ničím nevybočující tuctový blockbuster. Svůj účel splnil, ale rychle zapadl a zaostal.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
6
Re-cyklace. Přestože by mělo jít o vrchol marvelovského snažení, působí to spíš jako povinnost. Žádné pořádné nápady ani snaha o originální sekvence, pouhé opakování známých motivů (zápletka) a okoukaných scén (akce). Vyjma úvodu v lese a slovního špičkování, které je opravdu excelentní (chvílemi je to až bravurní komedie) nemá ten film vůbec nic. Snad vyjma až podezřele lacině vyhlížejícího vizuálu, ale ona je celkově výprava v Age of Ultron taková chudá (postavy se de facto točí ve čtyřech lokacích). A Ultron? James Spader je fantastický, ale samotná postava nijak zajímavá. Prostě a dobře, druzí Avengers mají podobný problém, jako pokračování Transformers. Wow efekt se vyplácal prvním dílem a přišlo na řadu pouhé opakování již (navíc několikrát, vzhledem k sólovkám) vyřčeného. Je to škoda už pro skvěle sehrané herce.
  • obsazení
  • humor
  • děj
  • nezajímavá akce
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Jednička je samozřejmě o trošku lepší, ale dvojka je zase trošku jiná. Možná bych tam viděl více velkých akčních scén, ale zase na druhou stranu, když už tam jsou, tak jsou vychytaný. Aby člověk nestíhal co se děje na obrazovce při zpomaleném záběru se jen tak často neděje:) A dějově? MARVEL prostě jede. Hodně mě překvapil začátek filmu jak parádně navazuje na právě skončený díl Agents of S.H.I.E.L.D.. 87%
avenis
avenis
8 196 bodů
8
Tak trochu mi Ultron připadal jako ztělesnění všech snah dnešních "zachraňovatelů planety", kteří tvrdí, že lidstvo je její zkázou a musí být radikálně redukováno, aby se snížila produkce odpadu a hlavně CO2... Toho digitálního ničení je v každé marvelovce až příliš, to bych raději nemusela, ale to ostatní je fajn podívaná. (20.10.2021)
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
6.5
Čekal jsem podstatně víc. Děje se v podstatě totéž co v jedničce. Nejprve přehlídka, po té rozbroje, po té dostanou na budku, po té se semknou a mají všechno na háku, a po té, a poté... je to to samé jenom dražší, větší, výbušnější. A akorát tentokrát nikdo nedemoluje New York. Co se zhoršilo je např. humor, jednička nebyla nic extra, tohle je nějak slabý. Jediné co mě pobavilo byly diskuze o kladivu. Co se postav týče tak Kapitán má lepší kostým. Stark už není tak vtipný. Thor se pokouší o humor a Mark Ruffalo potvrzuje, že je skvělý Banner. Ostatní jsou stejní. Z těch nových je tady Quicksilver, sympatičtější herec, ale u X-menů si s ním vyhráli mnohem lépe. Scarlet Wich je taková nanicovatá. Potom Vision, to je prostě krávovina, kterých jsou komiksy plné(ještě, že se to u nás čte minimálně). Poslední je Ultron, možná jediná dobrá věc, má skvělé hlášky. Nějak jsem, ale vážně nepochopil jeho motivaci. Přiznávám, že jsem blbej, možná to bije do očí, ale já fakt netuším co má za problém. Plus si zase otevřeli spoustu vrátek pro pokračování. Prostě stále platí, že samostatné filmy jsou lepší.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
"Nejmocnější kov na světě a vy jste z něj udělali frisbee." No, tohle je ten díl, kde měl Tony Stark výborný nápad udělat z umělé inteligence Ultrona zachránce světa a ten to pojal tak, že bez lidí bude světu líp, a když zrovna vesmírem neletí žádný šikovný meteorit směrem k Zemi, tak vyrveme ven jedno městečko a hodíme ho silou zpátky. Pak měl ještě Tony další myšlenku implantovat Jarvise do těla, které si Ultron chystal pro sebe, a tak v tomhle díle vznikne Vision. A pak se tu ještě mucká Nataša s Brucem Bannerem. A to je tak asi všechno. Většinu času se postavy mrcasí u Tonyho, u Hawkeyho na venkově anebo v tom inkriminovaném městečku, padají vtipné hlášky, ale kdyby ten film nebyl, asi by se taky nic nestalo.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5.5
Dokolečka, doblba, stále stejné, akorát těch amerických cirkusáků, jak jim ve filmu říkají, je tam čím dále tím více. Co bych považoval za plus je, že se člověk někdy zasměje tam kde má a častěji i tam, kde asi nemá. Děj dokolečka stejný. Teď to jen přetočit s X-Meny:). Pozitivum bylo, že na premiéře seděl kostýmovaný Batman, dále Magneto a pán v obleku. Film za 280 miliónů dolarů měl uvolnit i nějaké peníze na
  • ironie, sarkasmus, dialogy
  • scénář
8
Nevím trošku rozpaky není to špatné ale je na tom vidět, že je to jen mezihra mezi svižným úvodem a doufám dechberoucím závěrem. Čekal jsem něco syrovějšího a brutálnějšího. Čekal jsem víc přesto nejsem zklamanej.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6
Nedá se úplně hovořit o zklamání, jenže po labužnickém druhém Kapitánovi nejsou další Avengers adekvátním pokračováním tohohle universa. Opět funguje jakýkoliv střed mezi postavami, herci jsou výborní (jen Scarllet občas bloudí), akci nelze nic moc vytknout,.. Ale už tam není ta lehkost a nápaditost, v té akci především chybí ona nezapomenutelnost z jedničky. Ovšem největším zklamáním jsou dvě nové postavy, které mě srali od prvního slova... nemluvě o totálně nudném záporákovi.
Edward
Edward
2 487 bodů