75%

Komentáře a recenze 88

Leefko
Leefko
292 bodů
8
Možná tady budu trochu moc hodný (přeci jen to byl právě Age of Ultron, který mě opravdu donutil pozorně sledovat MCU), ale já tu vidím pořád velmi zábavnou popkornovku, která je třeskutě vtipná, rozšiřuje charaktery skoro všech Avengerů, a chytře rozšiřuje lore celého MCU. Kvalitní podívaná, která mě "do toho uvalila."
Mr.T
246 bodů
7
Tak jsme se opět shledali s partičkou oblíbených superhrdinů. Tentokrát budou napravovat šlamastiku, do které je navezl Tony, objeví se pár nových tváří a skončí to obrovskou akcí. Tolik k ději. Celý film mi připomínal sluchátka Beats, na které film „nenápadně“ dělá reklamu. Také Avengers jsou něco, o čem každý mluví a chce to, protože je aktuálně cool a trendy. Hezky to vypadá, ale za investovaný balík peněz výsledná kvalita nestojí. Ve filmu se objeví spousta postav a cameí z minulých dílů, až se v tom začínáme ztrácet. Všechno se tak nějak proplétá, ale postavy jsou vám volnější než kdy dřív. Čestná výjimka je Hawkey a počátek konfliktu mezi Tonym a Kapitánem, zde se aspoň o postavy začneme trochu zajímat. Naprosto zbytečnou a nechtěně směšnou linkou je naopak romantická linie mezi Black Widow a Hulkem. Díky této a další vatě je stopáž opravdu přestřelená a opět si u závěrečné bitky budete říkat, že už by mohl být klidně konec. Triky samozřejmě perfektní, akce ve většině případů natočena průměrně a nijak kreativně. Suma sumárum odpovídající letní velkofilm, který ve vás ale nevzbudí touhu okamžitě vidět další Marvelovku.
lenacermakova
lenacermakova
181 bodů
8.5
Avengers. Za mě výborný.
  • vztah postav mezi sebou a přiblížení každé postavy
  • Iron Man
Veeena
137 bodů
9
O malinko slabší než jednička, ale pořád výborná podívaná!
lucijus19
lucijus19
111 bodů
7
Pro mne docela zklamání. Po dlouhém čekání na druhý díl přijde jen lehce okořeněná kopie jedničky! Tvůrci si asi neuvědomili že čas se posunul, tak nekvalitní 3D jsem už dlouho neviděla a kdybych to věděla tak na to do kina ani nejdu. Scény, které jsme viděli už v mnoha filmech nic překvapivého a ani dech beroucího. Jen jedno překvapení a to Hawkeye! Jede uprostřed války o planetu opravovat verandu nebo podlahy v baráku a ještě o tom mluví tak jak kdyby to byla ta nejdůležitější věc na světě?! Je mi jasné že Avangers potřebovali útočiště a zmobilizovat síly, ale tohle mě připadalo fakt přitažené za vlasy. No nic jsem ve stresu jdu štrikovat díry na ponožce. Což by bylo asi i vtipnější. Jediné co film zachránilo byly nové postavy Quicksilver a Scarlet Witch. Takže tímto filmem asi hodně zariskovali, protože já se raději příště podívám na další díl doma na 3D TV a myslím že nebudu sama. Dabing to je kapitola sama o sobě! 70% dávám jen z toho důvodu že si myslím že dabing pokazil vtipné hlášky a tím na mě film působil dost trapně. Výjimka je jen Ultron, protože James Spader prostě nejde nadabovat! Jenže bohužel u nás jít do kina na film 3D s titulky po dvou týdnech od premiéry prostě nejde! Jediné co ve mně vyvolává naději je to že Civil War budou točit bratři Anthony a Joe Russovi
premysl-fiala
95 bodů
8
Počáteční scéna filmu byla luxusní a skoro jakoby plynule ve svém pojetí navazovala na předchozí díl. Ale poté film dostane pár zádrhelů, akce neutíká tak rychle. Dialogy nejsou tak nabité. A celkový dojem filmu vylepší až finální bitva v Sokovii. Dávám pěkných 80%
Eyesight
90 bodů
5.5
Šel jsem tak trochu z povinnosti - syn Avengers prostě miluje a já neměl co dělat. Asi by se mnou nesouhlasil, ale já se nudil. Možná i proto, že jsem žádný Marvelovský komiks nikdy ani neměl v ruce, možná proto, že mne sci-fi nikdy moc nebavilo (možná s výjimkou prvních Vetřelců a Predátorů...). Prostě nejsem ta správná "cílovka"...
petr648
64 bodů
7.5