75%

Komentáře a recenze 88

LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
6
Avengers: Age of Ultron aneb jak vytáhnout z lidí další peníze. Podle mě takové umělé prodlužování, děj jaksi necelistvý. Jistě, je tam spousta dobrých herců, ale nedostávají moc prostoru pro svou roli. Jen hodně bojů, vizuálních efektů, ale děj trochu pokulhává.
  • herci
  • trocha vtipu
  • scénář, děj
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
7.5
A máme zde další film s partou zvanou Avengers. Pro mě asi nejslabší Avengers film..nak mě to nebavilo, jasně audiovizuální stránka pecka,i příběh stal za to, jen se mi na tom něco nelíbí, i když sám popravdě nevím co. Samozřejmě film je pecka,lepší než stovky dalších, jen mi to nesedlo.jako samostatný film 75 procent.v rámci MCU dám 85 procent, a to proto že jsme zjistili jaký je iron man vlastně zvrácený a arogantní s myšlenkou jen na sebe, a též kvůli zrození Visiona
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
9.5
Tak po tak ledové sprše, jakou mi drtivá většina recenzentů nachystala, jsem čekala zklamání. Avšak to se naštěstí nekonalo! Budme upřímní - je Age of Ultron lepší než tolik oslavovanájednička? Jistě že ne. Ta nastavila latku až příliš vysoko. Avšak jestli bych první díl ohodnotila na 130%, AoU je velmi solidních 95%. Marvel nám chtěl před Civil War holt představit až příliš nových postav a připomenout ještě více starých známých, což se na snímku muselo podepsat, i tak jde však o jeden z nejlepších komiksových filmů (nejen) současnosti, který beze sporu potěší každého fanouška! (Viděno: IMAX 3D)
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Velmi podobné jako 1 díl.Jen dospělejší.A nevim jak to Stan Lee dělá ale vždy když se oběví tak se mohu potrhat smíchy.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8
Zklamání se nedostavilo. Po nějaké době strávené na CSFD jsem si již vypěstoval značnou imunitu na některé negativistické komentáře. Jasně, každý v tom vidí něco jiného. Mně se to třeba líbilo. Konverzace mezi postavami je zábavnější než v jedničce a hlášek je tu požehnaně. Dát slušné fóry do souboje Hulk vs. Hulkbuster je opravdu umění. Rozebírání života Hawkeye, který neměl vlastní film bylo vcelku fajn, ale u Black Widow mě nijak zvlášť nezaujalo. Ať už prostředím nebo myšlenkou. Maximofovi (Quicksilver, Scarlet Witch) a Vision potěšili. Ze začátku byla až trochu moc akční kamera v lese, kde měl člověk trochu problém s přehledností, ale po dvou minutách to člověk vstřebal. Celkově to mělo grády a vůbec jsem se nenudil. Skvělé dávkovaní napětí, akce a humoru. Ultron nebyl zrovna nejlepší z možných kandidátů na záporáka, ale aspekt filosoficky pomateného robota z něj nakonec udělal slušného magora, který by si možná rozuměl s Lokim, kdyby je spolu zavřeli někam na ostrov (znalci Arrow pochopí). Roboti byly sice slabší, ale rozhodně ne nejslabší protivníci v historii Marvelu, jak jsem tu někde četl. Chitariové z jedničky byli na podobné úrovni. Za sebe doporučuji titulky.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
6
6,5/10 Podařené pokračování kde postavy mají pořád dobrou chemii,avšak doplácí tu na Ultrona,který musí zničit svět(jak nečekané),přeplácané akci,nové postavy (Vision,Wanda a Quicksillver),prostě klasický sequel,kde musí být všeho více a to je škoda.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
9
Na druhý díl Avengers jsem se dlouho těšila, ale dost mě zklamal. Není v něm nic k nabídnutí, nevyhne se spoustě klišé a ani vtipný mi nepřišel, spíše trapný. Jediné, co film drží jsou výborné herecké výkony, obzvlášt bravurně se své role ujal Robert Downey Jr. Co stojí za vyzvednutí jsou sem tam povedené hlášky a vtipné dialogy.
king-kurt
king-kurt
1 280 bodů
7
Akce střídá akci, nic nového, nic objevnýho, což byla škoda, ale přitom stále dobrý, teda pokud máte rádi komiksy, stejně jako já. Vlastně se těším už na další pokračování. Iron Man je prostě šéf a přitom bez techniky nic neumí. To je nejzajímavější postava, protože to je asi jediná, kterou se sami můžem stát a na něm je to zase postavený, dokonce jsme pořád u něj v kanclu.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8
Super druhý díl. Nové postavy a skvělé efekty.
Pajmen
1 204 bodů
1
Fajn fórky. Ale to ostatní kolem bylo přelétávání z bláta do louže. I když je tu akce dost, nemá to koule, hlavu a ani patu. Samozřejmě se ale můžeme "těšit" na pokračování, kde možná zjistíme, proč se vůbec Avengeři začali točit.