82%

Komentáře a recenze 108

avenis
avenis
8 196 bodů
7
Napínavý jak kšandy. Chris Evans má sice parádní svaly, ale nemá charisma. Možná právě proto je pro roli mladého starce ten pravý. Sebastian Stan to charisma má. Vlasy a vzhled á la Johnny Depp (Tenkrát v Mexiku) mu sluší. A jeho filmová postava je k politování. Scarlett Johansson jako Black Widow je dokonale marvelovská. A Robert Redford v roli padoucha překvapivý. Děj plynule navazuje na Avengers. Co bude dál...? :) (30.8.2021)
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
6.5
Strašně nerad to dělám, ale musím uznat, že tohle je postatně lepší než třeba filmy se Spider-manem. Bohužel, protože Kapitán je aspoň v komiksu jedna z nejpřeceňovanějších postav, asi kvůli kostýmu(ten si tentokrát polepšil). Sakra, vždyť má jen lidské schopnosti dotažené na max. No, ale film je to parádní. Třeba ty souboje jsou skvěle vyvedené. A ten Batroc se jim taky poved. V komiksu vypadá hrozně, ale tady přímo jako reklama na cizineckou legii. Přesto, že jsou všichni supr tak nejlepší ze všech je Winter Soldier. To je řízek. Ty jeho brutální nástupy na scénu jsou neskutečné. A navíc nemá tak trapnej kostým jako konkurence. Jo, tak tenhle BUCKY je zrozen být hvězdou. P.S. hail hydra Bobe.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Marvel udělal skvělou věc, všechny filmy hrozně zlehčil a udělal z nich spíše komedie, ale přitom si pořád drží svojí kvalitu a hlavně ta humorná linka vůbec neškodí, spíš pomáhá a film uteče hrozně rychle. Captain America je toho důkazem. První díl mě vůbec nebavil, pro mě to je nejhorší Marvelovka, a proto jsem se dvojky dost bál, ale příjemně mě překvapila. Je to asi největší posun v sérii. Kdyby tam nebylo pár nudnějších chvil tak dám i 5*. Hrozně mě baví, jak se pomalu ale jistě propojují všechny Marvelovky do sebe a směřuje to k Avangers. Hrozně mě bavila i Scarlett Johansson, která mě fakt překvapila, poslední dobou jsem jí moc nemusel ani se mi ve filmech nelíbila, ale jako Black Widow je prostě boží. No těch pozitivum se fakt hodně, další je třeba Winter Soldier, kterej je skvělej záporák. Jen musím říct, že 3D je docela zbytečný, nebo takhle, kdyby jste film viděli normálně bez 3D, tak to vyjde úplně nastejno. 85%
Floridsky
4 376 bodů
10
Nejlepší MCU film!
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6
Únavné se dívat na pořád jeden a ten stejný film v různých kabátech. Výjimku tentokráte tvořil lepší scénář a propracovanější příběh, i když vše je prakticky dokolečka stejné. Je jedno, jestli je to Iron Man, Thor, Hulk, Spierman, Batman, Superman, X-mani jedno jestli Marvel, nebo DC, nebo... Komiksy najely na stejnou nótu. Akce, střílení, rvačky, padouši. Myslím, že je to na delší dobu poslední komiks, co jsem dal, přestože to bylo víc než slušně profesionálně natočeno.
  • scénář, oproti ostatním Marvelovkám, ale už jich bylo moc
  • Scarlett Johansson, Robert Redfor
  • dokola stejné a předvídatelné, žánrové klišé jasně určuje, co se stane
  • ztrácí se komiksová podoba, chvílemi vypadá Captain Amerika v uniformě jako blázen v zcela reálném prostředí
  • už těch dílů je moc
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Naprosto strhující zážitek. Prozatím nejlepší film MCU (pokořil Avengers na mým žebříčku). Skvěle natočenej politickej thriller s nádechem komiksu. Divák se tentokrát opravdu bude obávat o osud svých oblíbenců. Jednička je vedle toho jenom chudej příbuznej.
8
Naproti prvnímu dílu neuvěřitelnej pokrok ze šablony to sice nevypadne přesto určitě potěší.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Pokračování kapitána Rogerse rozhodně předčilo první díl. Za to jsem velmi rád. Už jen díky se objevení Furyho a Romanovové tento film pozbyl na atraktivitě. Marvelovské filmy jsou rok od roku lepší a lepší. Toto tvrzení je vidět jak na Kapitánovi, tak třeba na Thorovi. Akce bylo v tomto filmu přehršel, jako i v ostatních hrdinských počinech. Mělo to spád, i když návrat Hydry bych klidně vyměnil za nového záporáka. Nicméně i to mělo jistou jiskru, už jen v tom, že se vrátili někteří herci z jedničky. Shrnul bych to jako dílo s dobrým příběhem i zpracováním, humorem moc neoplývajícím, ale místy se skvělými chvilkami. 80%!
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8
Oproti jedničce velký obrat na totálně jiný styl, což pokračování Avengers (logicky více navazuje na týmovku než na první díl) velice sedne. Až na trikově epické finále, funguje nový Kapitán Amerika hlavně jako špionážní thriller a přesně takový oblek mu sedí.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
8
Na druhého Kapitána Ameriku se vždycky ráda dívám znovu. Bravurně zvládá akci, poskytuje dostatek prostoru pro všechny důležité charaktery, nenudí a nelpí na otravných zákonitostech superhrdinských filmů. Nataša a Steve jsou boží parťáci, Winter Soldier je taky skvělý; prostě můj nejoblíbenější díl trilogie.