Captain America: Návrat prvního Avengera

82%

Komentáře a recenze 108

tedoun
tedoun
923 bodů
četl jsem všechní díly kapitána Ameriky a jsem nikdy nepředpokládal, že herec kapitána Ameriky bude takový "hezoun" což mě velice vadí, neboť vždy jsem myslel že to, že kapitán bude člověk typu Matt Salinger, který hrál kapitána v roce 1990. No škoda
Innuendo
Innuendo
908 bodů
9.5
Pro všechny trouby, co nevěřili, že by Winter soldier mohl být opravdu dobrý film musí být tohle kopanec do rozkroku. Ano je totiž o fous lepší než jednička a o několik levelů lepší než všichni Thorové, Hulkové a poslední Ironman . Ale není se co divit (i když někteří se asi divit budou) jde totiž o dost jinou záležitost, než na kterou jste byli doposud v komiksových adaptacích zvyklí. Z hlediska Marveláckého univerza se jedná o stěžejní záležitost a pro fanoušky povinnost (kdo četli předlohy tak tuší). A kdo by to byl řekl, světe div se, právě přátelsko-parťácké spojení Kapitána se snad nejslabší postavou Black Widow je zcela uvěřitelné a velmi sympatické. Mě snad jen zamrzelo, že díky dabované verzi jsem bohužel po "Her" neměl další možnost slyšet Scarlett v originále a třeba určit míru hlasové stylizace ve zmíněném filmu. No, jasná volba na co jít do kina. ------ Již viděno i v původním znění - naprostá dokonalost.
Pavliss
Pavliss
894 bodů
8
Herecké výkony jsou tady super. Scarlett tady hraje opravdu fantasticky.
Hudba je tady top.
Humoru je tady málo za co jsem rád.
Fight mezi Stevem a Winter Soldierem prostě napínává bitka.
majk123
majk123
884 bodů
9
moc pěkný mnohem lepší než jednička doporučuji
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8
Kde v prvním dílu se Captain Americe ještě hledal, zde je již plnou součástí agentury S.H.I.E.L.D a vrhá se do akce v současnoti. Scénář je docela dobře zpracovaný a zapadá do kontinuity celého Marvelovského světa. Vlastně z pohledu fanouška komiksovek tomu není moc co vytknout. Nefauškům se bude zdát film možná tuctový a podobný všem ostatním.
  • klasické pevné včlenění do celého Marvel universa
  • lepší akce než v jedničce
  • scénář
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
6.5
Tak nevím, jestli si vůbec za týden vzpomenu, o čem ten film byl. Motiv Zimního vojáka (což z mně nepochopitelných důvodů distributor vymáz z českého podtitulu a nahradil vtěrkou Návrat prvního Avangera) byl fajn, konečně taky někdo, kdo umí dát tý SHIELDovský partě pořádně na prdel, ale jinak? Uf. Nuda. Omletá písnička, kde už člověk motivy, choreografii akčních scén, pletky a zápletky viděl tolikrát, že si říká, co to vlastně z toho marvelovskýho pískoviště vypadlo za zrnko, že by mělo stát za pozornost...
minimoj
587 bodů
odpočinkový film líbilo se mi to
CrypzzXD
CrypzzXD
575 bodů
8
Bratři Russovi se odklonili od zajetých pravidel rodinné zábavy a natočili vizuálně podmanivý, chytře vypointovaný a výrazně dospělejší marvelácký zážitek, jenž je prvotřídním zasekem ve druhé fázi MCU. Jediný problém mám částečně se záporákem, jenž mi nedovoluje hodnotit pěti hvězdičkami. Winter Soldier je Capovi rovnocenným soupeřem (při soubojích jsem div nedýchal), ale ta osudová linie kamarádů, kteří se "ztratili v čase", mě bohužel neoslovila natolik, jak bych si přál. Avšak po druhém Capovi vypadá ta cestička k druhým Avengerům zase o něco líp. Po druhém Thorovi jsem měl obavy a nadcházejícím Strážcům Galaxie bohužel stále nevěřím. 8/10
perfekta
546 bodů
8.5