Komentáře a recenze 114

4 397 bodů
10
Nejlepší filmová trilogie. Není co dodávat... 95%
Floridsky
4 376 bodů
10
Za mne nejlepší díl trilogie. A mám k tomu hned několik důvodů. Hardymu role Banea neskutečně sedne, je tu více mého oblíbence Oldmana, je tu kočka Hathaway a překrásná Marion. Navíc Joseph Gordon-Levitt coby ,,Robin". Opravdu důstojné zakončení Nolanovy trilogie o Temném rytíři.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5.5
Bohužel Batman bez Batmana, to je první a zásadní problém celého filmu. Komiksové nesmysly v plné realitě už překročily žánrovou čistotu. Buď tak nebo tak, ale ne vše napůl. Děj je na jednu výjímku předvídatelný od samého začátku, jen se střílí a zase střílí, žádné napětí, žádné chytré osobní souboje, či honičky, chybí elegance a Batmanovské prvky, překvapení, či klasický Batmobil (nahrazeno divnou bojovou sci-fi stíhačkou bez batmanovských symbolů, ale to je nepodstatné). Bohužel, pro mě zklamání. Tom Hardy jako Bane je jen obyčejná mlátička bez špetky charakterové invence, nápadu, překvapení, jako celý film. Ať žije Tim Burton:)!
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
8
Cvičení v nihilismu, které se maskuje za rozpravu o hrdinství, respektive snaží se uspokojit všechny světonázory. Zvraty jak z šestákového románu, patetické proslovy. Přesně to, co předchozí film eliminoval, tak tento toho má dvojnásobek. Učebnicový příklad toho, jak tvůrcům film svou mohutností a složitostí přeroste přes hlavu. Na druhé zhlédnutí ale vyvstává ohromná komplexnost. Sálají z toho možná až příliš velké ambice, ale nakonec jsou z velké části naplněné. Všechny dějové informace kupodivu sedí. Anne Hathaway překvapivě dobrá, Tom Hardy se nepřekvapivě svým Banem vyrovnává Jokerovi z přechozího dílu.
8
Nemohl jsem čekat že by třetí část vyšla ze stínu svého staršího bratra a protože jsem tohle přijal jako fakt byl jsem s ukončením celé série nadmíru spokojen. Znovu dech beroucí film o člověku který se stal symbolem a ze symbolu člověkem. Opět grandiozně zahraný záporák : ) Temný rytíř ale navždy zůstane nedostižným symbolem naší doby jak v tom dobrém tak v tom špatném. Kdyby nebyl natočen asi bych s tohohle byl natšen jenže něco takového už prostě nelze jen tak přebýt. Svým způsobem je trojka zbytečný film a mám neodbýtný dojem že byla natočena jen kuli tomu že správný hrdina musí zemřít aby jeho odkaz mohl žít navždy ale budiž.
bidlobox
3 802 bodů
7.5
Přišlo mi legrační jak ten důchodce o holi se dostal během relativně krátké doby do své mladistvé formy. Nolane, to tleskám jak jsi to s ním zkoulel. No a když jsem uslyšel zpod masky netopýřiho muže Baleovo hrdelní zpěv :), ke spokojenosti už mi skoro nic nescházelo. Řekněme, že tehle snímek je důstojným závěrem trilogie, i když Temnému řitíři (myslím ten minulý film s Batmanem), se to pochopitelně zdaleka nevyrovná, Tom Hardy nepřekonal Heatha Letgera a i když obě krásné dámy, Anne Hathaway i Marion Cotillard se snažily svým šarmem nezaostávat za Maggie Gyllenhaal, nebylo jim to nic platné, protože ten scénář byl prostě taková znouze cnost. Takže žádný posun výš, ale spíš maličko níž ke kvalitě Batman začíná.
kery-
kery-
3 671 bodů
0
Po zdejším hodnocení nemůžu uvěřit že jsem viděl stejný film jako valná většina uživatelů CSFD.. Hodnocení nechápu, na filmu mě v podstatě posadilo na prdel vše kromě parádního OST. Málo Batmana, předvídatelná každá minuta filmu, absolutně se nehodící výběr herců (Anne! A Hardy taky zklamal, po Warriorovi jsem se nemohl nabažit jeho i jeho nemálo drsnějšího namakaného hrbu), scénky kombinující Transformers (WTF motorka?)a Kobru 11 (zachráním město, odletím s bombou), rozcupovaná Americká vlajka, nalezení vnitřní síly, evakuační autobus plný sirotků, srdíčkový konec a tak dál a tak dál... Mohl bych tu rozebírat vše, ale ve zkratce to Nolan zkrátka pěkně posral do poslední vteřiny a já se už Holmesovi nedivím, že střílel. Já mít zbraň, tak bych možná střílel taky (pokud to čte PČR, je to samozřejmě vtip). Co se týče zpracování, tak to takový průser není, ale film to zachránit rozhodně nemůže.. kéž bych ráno vstal a zjistil že to byl jen hodně špatný sen..Zklamání roku, ne-li dekády. IDONTWANTTOLIVEONTHISPLANETANYMORE!
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Nevím, nevim,... Připadá mi, jako by už to nebyl Batman jako za starých časů. Vlastně se nám Batman objevuje na začátku filmu a v prostřední části prakticky jen sedí v nějaký díře a skřehotá jako malé děťátko. Už to není ten hrdina, kdy nakopával všem zadky.. To mně trochu zklamalo. I přesto si myslím, že film jako takový určitě nezklamal. Dobré napínavé scény z hodně akce, rozhodně nemohly nudit. Ikdyž na půlnoční premiéře mi 1. hodinu trochu sklouzávali vička. Ale ustál jsem to a mohl jsem dokoukat výborně natočený a strhující film se šťastným koncem :)
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
10
Sice to není tak dokonalý film jako Temný rytíř.Nicméně jako zakončení Nolanovi netopýří trilogie je to pořád velký hollywoodský nadprůměr.Herci jsou ve svých rolích skvělí,hlavně Hardy,Caine a Bale.A líp to snad ani dopadnout nemohlo.Za mě 100%
saboter
saboter
3 564 bodů