Temný rytíř povstal

84%

Komentáře a recenze 114

9 035 bodů
9
Nevděčná pozice a vysoká míra očekávání nabídly sice opět jiný, ale zřejmě ne úplně chtěný zážitek. Třetí díl trilogie o Batmanovi funguje do finále obstojně, jen aby to v něm otočil směrem, který je zajisté funkční, ale k celkové látce ne příliš důstojný. Díky tomu se z výjimečného završení skvělé série stává skvělý film, ale ne to mistrovské dílo, kterým mohlo být.
8 627 bodů
7
Pro mě podstatně slabší počin než druhý Dark Knight. Joker má s Batmanem mnohem lepší chemii než Bane (ovšem, že má). Nolan nemá cit pro pěstní souboje a tak spousta takových scén nepůsobí moc dobře. Občas je choreografie vyloženě zlá a třeba takové finální střetnutí Banea a Batmana není nikterak osudové či pamětihodné či jen intenzivní. K celé šíři filmu mám své výhrady, ale přesto to dokáže emocionálně zasáhnout. Má to svoje momenty, ale hřebíček neuhodil na hlavičku s takovou silou jako minule. Rozhodně jsem se ale dobře bavil. Nástup Batmana po dlouhých letech nečinnosti je suprová scéna (ač mi potenciál momentu též nepřišel maximálně využit). Jedničku moc nemusím. Na dvojce mi vadí jen to, že film není eRko. K tomuto dílu výhrady mám, ale stejně funguje. Videoherní Arkham Knight byl lepším završením trilogie (tam má závěr podobnou sílu jako prostředek ve filmové trilogii).
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
9
Do dvou třetin geniální dohra tíživosti a narůstající deprese, jakou nastavil předchozí díl. Pak ale jakoby si někdo vzpomněl, že je to vlastně komiksový film z hollywoodské produkce a finále onu potřebnou auru opravdovosti ztratí a zůstane "jen" výborná žánrovka. Nic proti tomu, ale po tom všem, čím si Batman prošel (jako postava i filmařsky) je to jednoznačný krok zpátky. Navzdory závěrečnému klopýtnutí je Temný rytíř povstal nejen důstojným, ale ba přímo vynikajícím završením velkolepé trilogie, která posunula hranice komiksu zase o něco dál.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
7
Jedním slovem obrovské zklamání a tento závěrečný díl nesahá těm předchozím ani po kolena. Nebýt první poloviny, tak bych šel s hodnocením ještě níž, protože ten závěr je opravdu děsný klišé. Mám z toho filmu pocit jakoby Cristopher Nolen dostal obrovský rozpočet, musel ho celý zbaštit a pak při produkci filmu dostal zácpu, takže to bolí, nechce se tomu ven a zkrátka to celé drhne, ale nakonec je vše venku a mi si můžeme užít další vizuální bobkovanou plnou zběsilých střihů.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Stíny tě zrazují, protože patří mně!
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
Nejdřív je třeba hrdinu srazit úplně na kolena, aby povstal 3x silnější. Christian Bale naposledy jako temný rytíř. Tom Hardy jako bezkonkurečně nejlepší Nolanův záporák - ničitel Bale. Rvačky mezi Batman a Balem jsou epické, ostatně jako celý film. Anne Hathaway to teda pěkně vymňoukla jako Catwoman, potěšila i účast Ras Al Gula v podání Liama Nelsona. Perfektní zakončení trilogie. Hlášky: Bane: (na Batmana) "Myslíš, že tma je tvůj spojenec. Ale jen jsi se na ni adaptoval. Já se ve tmě narodil. Vychovala mě. Světlo jsem nespatřil, dokud jsem nebyl dospělý muž. A to už mě pouze oslepovalo. Stíny tě zrazují, protože patří mně." / Alfred: "Vážně to tak bolí?" Bruce: "Klidně si to vyzkoušej sám!" / Bane: "Přišel jsi umřít se svým městem." Batman: "Ne. Přišel jsem tě zastavit." / Dagget: "Dal jsem ti peníze." Bane: "A to je tvá moc nade mnou?" Dagget: "Jsi jen čisté zlo." Bane: "Jsem nezbytné zlo." / Batman: "Žádné zbraně, žádné zabíjení!" Catwoman: "A kde je v tom zábava?" / Bane: "Zničíme Gotham. A pak, když všechno dokončíme a Gotham lehne popelem, pak máš mé svolení zemřít." / Batman: (na Banea) Řekni mi, kde je ten detonátor, a pak ti dám svolení zemřít." - 100%.
jirka26
6 288 bodů
8
čekal jsem impozantní zakončení, ale jsem trochu zklamán. Nicméňě film je to parádní.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Obravdu nemám rád Happy-endy.Tady jsem čekal, že by jsme se ho nemuseli dočkat ale bohužel je tam zas. Pro mě opravdu zklamání.A bohužel také jeden z nejhorších výstupů Toma Hardyho. Možná kdyby to o hodinu zkrátily a přidali cat woman a ubrali nudnejch scén bez jakéhokoliv smyslu tak by to bylo krásné zakončení trilogie, ale takhle se to opravdu moc nepovedlo. Průměrnej akční film s luxusní Anne Hathaway, které ta role nádherně sedla. Rozhodně nevyužitý potenciál Toma Hardyho a ten konec byl fakt hodně špatnej. Nejhorší díl z trilogie . Možná jsem měl moc velká očekávání ale takhle to je za 60%
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Po fantastickém díle s Jokerem, byl velmi těžký úkol natočit další díl, který by tomu konkuroval. Stalo se, ale občas to i vázlo. Tom Hardy jako Bane je velmi obstojný záporak, který se jen lehce nedostal na úroveň Jokera. Catwoman, Robin.. Příjemné vsuvky, které tam byli spíše symbolicky než aby přímo ztotožnili své komiksové předlohy. Batman je pořád skvělý, ikdyž měl tento film daleko více ponurou atmosféru. Konec film, zkrátka ukončil velmi pěkně tuto sérii a rozhodně se nemá za co stydět. Pro mnohé, stejně tak i pro mě.. Nejlepší série o Batmanovi.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
10
Tak na tento film jsem se vážně dlouho těšila a musím uznat, že jeho premiera v kině mě i přesto velmi překvapila... Velmi nabitý, akční, ale přesto překvapující... Nejlepší díl z celé trilogie, kdy se konečně dozvíme, jak to vlastně dopadne... ÚŽAS !!!