96 hodin

81%

Komentáře a recenze 57

Cettlovka
5 032 bodů
8
96 hodin se vešlo do 93 minut. Zrovna u tohoto filmu by mi vůbec nevadilo, kdyby trval mnohem déle. Mělo to takový moc rychlý sešup. Jinak hlavní hrdina Liam Neeson až moc dokonalý, přepral bandu takových pofidérních postaviček bez jediného škrábance :-( A dále jeho dcera, dobře puberťačka, ale na můj vkus až moc střeštěné přehrávání. Ale jinak celkem ok.
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Pro Liama je tohle asi velké překvapení stejně jako pro nás diváky. Zkrátka tohle je fantazie, zápletka výborná, časové ultimátum nezní nějak nelogicky a přehnaně. akce je tady výborná. Liam jako veterán speciální agent je výborná volba a fakt vypadá drsně. Akční scény jsou výborné a prostě se budete u této akční parády bavit od začátku do konce.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
tk tenhle film mě naprosto uchvátil, nevím, zda je to skvělým Liamem Neesonem či akcemi, které v reálu opravdu nezažijeme, ale i přesto je to jeden z nejpovedenějších filmů se skvělou pointou...
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Vynikající akční thriller. Bývalý agent tajné služby se musí vydat po stopách Albánských obchodníků s bílým masem kteří mu unesli dceru. Bohužel musí dokázat téměř nemožné. Má pouhých 96 hodin aby je vystopoval o dceru osvobodil. Bude muset využít všechny své dovednosti a zkušenosti pokud chce ještě někdy své jediné dítě vidět. Je schopen splnit slib který dal po telefonu svojí holčičce, že jí osvobodí. A jejímu únosci- Až tě najdu, tak tě zabiju. Nebo bude muset přijmout hořkou realitu neúspěchu ?
10
Přímočarost akčňáku osumdesátých a devadesátých let v moderním hábu ala Bournova trilogie s charizmatickým Neesonem v hlavní roli nasranýho fotříka, kterej je schopnej kuli svojí cerunce vystřílet všechny hajzly v Paříži. Pro mě jedno z největších filmových překvapeních posledních let takže plná pálka.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Po pátém zhlédnutí v Blu-ray projekci mi definitivně potvrdilo, že rozhodování mezi čtyřmi a pěti hvězdičkami je nesmyslné.Synestezie v dokonalým akčním střihu v efektně kvalitním zpracování, který vyráží dech.TAKEN funguje téměř ve všech stránkách a k hledání děr ve scénáři nám tvůrci nedají během 90 minut čas ani šanci (ikdyž po nějakém čase nám to dojde).Podkreslující závěrečné titulky dokážou diváka dostat do stavu, který způsobí zpětný přesun na všechny akční scény, které chceme vidět znova.Nejlepší Morel.Zahrát si Neesonovu roli a umřít.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8
Celkem velké překvapení, neznámý režisér, produkce Luca Bessona je poslední dobou spíše varováním než lákadlem, neoriginální téma a přesto: výsledkem je výborný akční film. Moc se mi líbila postava Liama Neesona, která celý film táhne dopředu. Právě jeho nesmírně efektivní chování bylo to, co mě fascinovalo. Člověk, který ví, že nemá čas a proto jde za cílem velmi úsporně, s ničím se nemaže, protože má prostě jen těch 96 hodin. Chová se vlastně stejně jako Jason Bourne - moje nejoblíbenější postava poslední doby. Akčních scény jsou mistrovské, zamrzí jen, že jsou vždy tak krátké, což bylo u Bourna taky a je to logické, když je je hrdina úsporný a efektivní, tak nemůže akce trvat dlouhé minuty.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Film 96 hodin je dnesk již klasikou a vůbec jsem se nedivil, že vytvořili i pokračování, které podle mě je až méně cenné. Liam Neeson mě nyní opravdu utvrdil v tom, že je jeden z nejlepších herců světa. Jinak jsem naprosto hltal každou minutu, každou sekundu a najednou jsem se tím skoro udávil. Na tento film budu ještě hodně dlouho v dobrém spomínat. Bezpohyb se jedná o jeden z nejlepších akčňáků a také o jeden z nejlepších filmů vůbec!
Ombak_Penari
2 764 bodů
9.5
Mohl bych sice napsat intelektuální komentář jak to všechno skvěle fungovalo a jak je skvělý Neeson a podobné plky, ale kašlu na to. Tohle byl prostě náser jako prase. Už od chvíle, co taťka Neeson poslouchá v telefonu, jak mu banda obchodníků s bílým masem právě mlátí a unáší dceru, jsem věděl, že tohle bude chtít hodně mrtvých, aby to srazilo hladinu adrenalinu zase dolů. A přesně to se stalo. Tempo snímku je zběsilé. Neeson postupuje podle systému "Dostaneš do huby, pak mi řekneš co chci a pak tě stejně zabiju, dobytku!", do toho efektní honičky po Paříži, zajímavé nápady (akční scéna na staveništi), ale především to rudo před očima a touha to všechno lidské bahno za něj vystřílet a vymlátit sám. Dokonalá jízda.
2 487 bodů
6
6/10