81%

Komentáře a recenze 57

stantheman
stantheman
2 399 bodů
6
Tak jak jsem se těšil na tento film , tak přišlo velké zklamání. Liam Neeson , který mi nikdy nevadil , tady mě zklamal a začal jsem přemýšlet , proč je tak obsazován , když je tak mizerný herec...asi pro ty jeho smutné a vlhké oči zraněné laně. Obecně film je z řady béčkových držkomlejnů , který by skvěle zapadl do programu TV Nova. Slaboduchí , nereálné , nezábavné...zbxtešná ztráta času.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
6.5
Velmi přecvídatelný děj filmu, podobných jsme totiž viděli už dost. Výkon hlavního hrdiny Liama Neesona byl samozřejmě skvělý, jak u něj lze očekávat. Místa natáčení byla vybrána dobře a působila vše velmi reálně. Myslím, že tento film netřeba vidět.
farb
farb
2 064 bodů
8
Parádních 80%! Tenhle debilní výplach, který se nebere vážně a disponuje parádní akcí, si to prostě zaslouží.
karlik4801
1 942 bodů
9
Až tě najdu, zabiju tě. Věta Bryana Millse na kterou si vzpomenu když kdokoliv zmíní tento film. Ještě že obsadili Liama Neesona, nejlepší volba, která mohla padnout. V téhle době letí akční polo-důchodci a Liam mezi ně krásně zapadl. Pro Bryana není možný neúspěch, za každou cenu musí dceru zachránit. Skvělý akčňák.
wop
wop
1 716 bodů
9
Výtečná akční jízda, podtržená pocitem, že se to může stát i Vám. Až vyrostu, chtěl bych být Liam Neeson.
psico
psico
1 671 bodů
9
Obětavost otce nezná hranic. Pro svou dceru by udělal cokoliv, třeba přejel půlku sveta a vypořádal se s jejími únosci snad kdekoliv na světě. Solidní thriller ve kterém Liam Neeson ukázal že je v top formě a s nikým se ve filmu nes*at a odprásknout každého záporáka kterého potkáte je krok správným směrem.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Neeson je prostě profík, novodobější odvar Johna McClanea s vážným ksichtem na obličeji, film jede celou dobu svižné tempo (žádný slabý moment), ideální stopáž kolem 90 minut. 87%
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
10
Bomba film včera večer som si ho pozrel a je to vinikajuci film davam 100
ondy9
ondy9
1 452 bodů
8
Ikonický akční biják, plný skvělých akčních scén, napětí, choreografie a hlavně nápadů. Liam Neeson jako totální badass zabiják, kterého nic nezastaví od záchrany jeho unesené dcery, tu předvedl opravdu neuvěřitelný výkon ve všech odvětvích ⌛ 80%
Jto_rating
Jto_rating
1 411 bodů
7
Idk proč, ale asi je to na mě moc starý xd ⬇️ . Spousta věcí mi přišla klišovitá (už jenom to že otco jde zachránit dceru a je bývalý agent or something like that). Moc šílenej střih na můj vkus a hudba tomu nepomáhala, navíc dává smysl že se mi to tolik nelíbí když už teď existujíúžasné díly Johna wicka. 🔫 Asi už se začíná projevovat problém "Everything is a copy of copy of copy" [Fight club] že už bylo viděno tolik kopií které rozvinuly ty dobré prvky víc a lépe, že první filmy které byli zábavné kvůli novotě v té době. Teď už působí jak kýč 🤷. Z nějakého důvodu jsem čekal že to skončí nějak zajímavě a ne basic happy endingem. Ono bylo i předvídatelné že je unesou, nepřišlo vám? A wtf Kim úplně zvládá to že s ní bylo obchodováno že byla pod drogama že měla být znasilnena atd.? Aspon něco tam mohlo být za psychické následky... 💀 Ale abych jen nenadával líbilo se mi zpracování obchodování s bílým masem, ugh to zní špatně xD, myslím jako umělecky ty světla a stíny vypadaly extrém dobře a ty tlačítka na hlasování a do toho jak se říkali ceny prostě nádhera. A taky že Bryan není úplně takovej ten všechno s nejmenšími následky člověk. Také se mi líbilo jak chytře řešil ty problémy např. to jak měl přečíst to co je tam napsaný aby poznal hlas a nebo daní vysílačky vedle telefonu z kteryho volá aby ho nenašly. Fight s nožem měl asi nejlepší choreografii. Film se netáhl a měl vyhovující délku, chtělo by to v této době taky nějaké kratší filmy už 😅. Ta scéna s tím když ho málem zabily jenže se povolila tyč 🤦, proč tam nebylo Deus ex machina nějakej týpek nebo cokoliv jiného. Jako náhody se dějí ale tohle mu přišlo že to moc tlačí na pilu, ale to je jen malá blbůstka, přece jenom je to akční film 📼. . Zbytek dílů nepotřebuji vidět ani nwm proč jsou, příběh mi přijde vyčerpanej. Doporučuji lidem které baví akční kriminálky. That's all bey.