96 hodin

81%

Komentáře a recenze 57

9 035 bodů
8.5
Neeson se vyšplhal na skvělého herce, s tak úžasným charisma, že by mu ho mohl každý závidět. Zde to opět dokázal a zvedl kvalitu filmu o desítky procent. Někdy občas(zatraceně málo) film má nějaké klišé, ale jejich strašně málo. Navíc má film zatraceně rychlé tempo, skvělé akční scény a již zmíněný Neeson z tohoto filmu dělá skvělou podívanou.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Svižně odsýpající francouzský akčňák s vynikajícím Liamem Nessonem v roli naštvanýho taťky.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Napůl old-fashioned, napůl v moderním evropském střihu plném úzkých uliček, kontaktních soubojů a kličkujících francouzských aut. S Britem v hlavní roli téměř dokonale funkční; a i když tam - zdá se - pořád jako by něco chybí, závěrečná balada na piáno podkreslující titulky vás přesvědčí, že to tam přece jen bylo, jen vám to došlo trochu později. Jinak scénář je samozřejmě demence roku :-).
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 012 bodů
8.5
Lian Neeson je zde obzvláště perfektní. Ačkoliv téma je omšelé, film má velký spád, je to výborně natočené. Hlavní negativum vidím v naivním scénáři. Film je ale tak dějově bohatý, že to ani zas tak nevadí.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Tak tohle je naprostá akční bomba. Prvních 20 zahřívacích minut se seznamujeme s postavama, proběhne nutný únos a začíná hodinová honba za záchranu dcery plná nonstop akce, která nedá vydechnout, která obsahuje vše co je potřeba, honičky, přestřelky, rvačky atd. Liam Neeson i ve svém věku zahrál toho svého agenta na penzi, kterej musí oprášit své schopnosti boje a všeho ostatního pro záchranu dcery dokonale a to co předváděl v akčních scénách se mi vyráželo dech a k tomu ještě to jeho geniální hraní a chování ve vypjatých situacích, no zkrátka bomba, kdyby všechny akční hvězdy 80. a 90. let uměli i hrát tak by to možná byli takové pecky jako je tohle. morelova režie je sice odkoukaná z hromady jiných akčních filmů, ale říkám si "Proč ne?!" Tento druh režie, rychlé trhavé a zmatené kamery, a rychlého střihu patří k dnešnímu akčnímu filmu a zde to ještě obohacuje příjemné prostředí krásné Paříže. Velmi příjemné překvapení od tohoto dříve ne moc známého režiséra a jsem hodně zvědav co nám nabídne příště a rozhodně jeho práci budu bedlivě sledovat.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
9
Hlášky: Bryan: "Má dcera byla unešena. Unesli ji Albánci." Jean-Claude: "Jak tohle víš?" Bryan: "Jsem v důchodu, ne v hrobě." / Bryan: "Jestli hned pustíte mojí dceru, všechno skončí, nebudu vás hledat ani pronásledovat, jestli ji nepustíte, budu vás hledat a najdu vás a zabiju vás." / Jean Claude: "Nemyslel jsem, že uděláš až takový binec." Bryan: "Na úklid jsem vážně neměl čas." / Bryan: "Chci letadlo." Stuart: "Dobře a kdy?" Bryan: "Před hodinou!" / Bryan: "Promiňte, slečno. Vím, že není vhodná chvíle, ale chci jen poradit, má dcera chce být zpěvačkou, nemáte nějakou radu?" Zpěvačka: "Ano, mám. Řekněte, ať si najde jinou kariéru." / Chlap: "To ti nikdy neprojde." Bryan: "Jestli chceš žít, dělej vše, aby prošlo." / Kamarád: "Lenny je pořád tak nabrušená?" Bryan: "Už to není Lenny, ale Lenora." / Sam: "Příští rok jde na kolej, co?" Bryan: "Jo." Sam: "Víš, že ji ztratíš?" Bryan: "Mám rok, abych ji našel." / (Bryan mučí zajatého Albánce elektrickými šoky a chystá se na odchod.) Albánec: "Ne! Ne! Prosím!" Bryan: "Věřím ti. Ale to ti stejně nepomůže." / (Těsně předtím, co Bryan do Sainta Claira vyprázdní zbytek zásobníku pistole.) Saint Clair: "Prosím, pochopte to... Celé to byl jenom obchod. Nebylo to osobní." Bryan: "Pro mě to bylo celé osobní." - 90%.
kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Liam by zlikvidoval snad i mexickou narkomafii.
jirka26
6 288 bodů
7
Nesson opět řádí, tentokrát v Istanbulu.
Pas
Pas
6 225 bodů
8.5
Tatínek... Odezva úspěchu Bourneova ultimáta, potažmo celé trilogie na sebe nenechala dlouho čekat a máme tu další vybroušený akční film z žánru. Hlavní jednotka pohybu - Liam Neeson je prototyp rozzlobeného muže, který přesně ví co dělá, oslňuje nejen svými bojovými schopnostmi všeho druhu, chytrostí a zkušeností s jakou se prodírá dopředu, ale i čistým odhodláním s trochou té otcovské lásky. Je zajímavou kombinací vytočeného zabijáka a ustaraného rodiče... Režie je velmi svižná a střih ve strachu, aby graf intenzity ani na sekundu nezakolísal, také poměrně zběsilý, možná bych ocenil i malinko více přehlednosti, ale to nestojí skoro za řeč. Hlavním záporem je poněkud povrchní, provařený a snad až naivní scénář - akce na sebe strhává veškerou pozornost a jemu to vůbec, ale vůbec nevadí...
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8.5
Po celkem hodně dlouhé době jsem si užil pořádný akční thriller, který se prostě s ničím ''nesere'' a je tak nějak správně surový. Opravdu dobrý zážitek plný akce. Liam Neeson je prostě drsňák, který nikdy nezklame.