72%

Komentáře a recenze 72

squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
5
Jako akční film je to docela dobrý, ale Captain Morgan je trapnej. No jo no, všechno nejlepší je doma v USA. Červeno-modro-bilý Mirek Dušín v pižamu. To už musí být psychická porucha. A k tomu, zase náckové. Tímhle tempem z nich bude brzy další klišé. Jenom štěstí, že neexistuje nějaký Kapitán Sovět.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
5.5
Docela slabota, asi nejhorší samostatný film o jednotlivých Avengerech.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Skoro až podprůměrný film s podivnými efekty nahoru dolů. Třeba tělo Evanse jako hubeňoura mě fakt hrozně rozesmálo. I s patnáckama dioptriema bych poznal, že není jeho. Vypadalo to fakt příšerně. Film jako takový je dost nudnej a zdlouhavej. Zpočátku to má slušnej náběh a neustále něco vylejzá na povrch, ale cca v polovině filmu je s tim konec a pluje to na stejný vlně. Akce je zoufale málo a humoru jakbysmet. Kdybych si nevzpomněl na nedávno brutálně sprasenýho G.I Joea tak bych dal možná i dvě *. Ale na druhou stranu jako jednorázová popcornová "zábava" to není až tak úplně k zahození. Pokud stihnete Kapitána Ameriku v kině rozhodně to nebude váš největší omyl, ale pokud až na DVD nebo v ubohém DivX tak asi ano :) 55%
Floridsky
4 376 bodů
8
Jeden z nejhůře hodnocených MCU filmů, ale já jej mám mezi těmi nejlepšími. Kapitán Amerika je můj oblíbený hrdina a jsem rád, že se film věrně drží komiksové předloze. Hlavně kvůli zasazení do II. světové války. Funguje to, atmosféra oné doby tu je. Obsazení je parádní. Chris Evans se na Rogerse hodí, Hugo Weaving si střihl dalšího skvělého záporáka a ostatní zúčastnění jsou také výborní. Příběh je sice klasická Marvel formule, ale to má tak každý origin. Je tu napětí, tempo filmu je dobré - žádné nudné části a vážnější tón filmu neškodí. Samozřejmě film není bezchybný. Postavy, ačkoliv mají backstory, tak během filmu neprojdou žádným vývojem a CGI mnohdy nevypadá moc dobře. Toť vše, takže tento MCU film, který jsem mimochodem viděl jako první ze ságy, si ode mne vysloužil 8/10.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
Předchozí Avengers filmy mam rád ale z tohoto jsem mněl celkem strach. Přece jenom maník oblečenej v Americkej vlajce. To smrdí amerikanismem až moc. Ale ono to neni vůbec blbý. Naopak je to důstojný člen série. Skvěle jsem se v kině bavil a vřele doporučuji to zkouknout. Komu se líbily filmy- Iron Man; Iron Man 2; Neuvěřitelný Hulk nebo Thor. Ten určitě zklamán nebude.
6
První půlka za plný počet bohužel potom příchází obrovský propad ( zajímaví že je to v tý akčnější půlce). Jinak výborné obsazení to nakonec zachraňuje na přijatelný střed. Přesto nejhorší člen tehle filmové miniserie za které vyjdou Avengers. Ikdyž Thor není taky zrovna hit. Držím palce Capitanovi aby si ve dvojce vylepšil reputaci v Avengerech totiž válel. Paleček nahoru za Tommy Lee Jonese.
bidlobox
3 802 bodů
7
Well well. Nic moc extra to tedy nebylo, ale od komiksových adaptací ani moc extra nečekám. Na tenhle film jsem se podíval především proto, abych zjistil něco více o příběhu jednoho z hrdinů filmu Avengers, na který se v budoucnu chystám, jelikož se na něj snášela samá chvála. Ale také jsem si znovu opakoval, jak moc se ta super Amerika bojí vnějšího nebezpečí, že potřebuje všechny ty superhrdiny a pak stejně přijde 11. září a ejhle, superpomoc nikde. Realita je zkrátka realita a tyhle filmy jsou pohádkami dodávající kuráž ustrašeným dítkům a tak je třeba je brát. Hrdina, nosící na své hrudi pruhy a hvězdičky, ve mně vzbuzoval největší nedůvěru a bude mít co dělat, aby to dalšími filmy změnil. Příběh přesto zaujal, rozhodně palec nahoru pro padouchovského Hugo Weavinga a také velký palec pro způsob, jakým je ono "marvelovské universum" pospojované. Producentský záměr se vydařil, jsem zvědavý na další filmové příběhy.
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Velmy povedená adaptace americké komiksové legendy se skvělým obsazením.ale vadímy že realistické pojetí na začátku padá do ůplného nerealismu.Ale jinak perfect!
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
8
Capitána jsem toho moc nečekala, už jen kvůli jeho jménu, no dost jsem se obávala co z toho vlastně vznikne, ale nakonec to nebylo vůbec špatné a dokonce jsem se i dobře pobavila a těším se na další díl. Možná to není nejlepší komixová adaptace, ale za podívání rozhodně stojí.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
6.5
První seznámení s Captainem pro mne přišlo v Avengers. Tam se projevil perfektně. Tento film mi ho také dobře ukazuje, ale není to nic úžasného. Hezký úvod Captaina Ameriky do filmu, nicméně třeba by to chtělo lepčí scénář. Dvojka snad bude natolik dobrá, že si na ní snad i koupím lupen do kina. Amerika není můj přímo oblíbený superhrdina (popravdě asi jeden z nejméně oblíbenějších), každopádně je nedílnou součástí Marvelu a Avengers. Hezké a příjemné osazení, které baví. Jones opět zářil. Nedalo by se říci, že se na dvojku nějak extrémě těším, ale pokud to bude přibližně stejně dobré jako třeba první Iron Man budu nadmíru spokojen o proti jedničce.