72%

Komentáře a recenze 72

jitulilinka
jitulilinka
153 bodů
8.5
Jo je to hloupé, nehorázně hloupé, ale aspoň se to nebere vážně, což jedině prospívá. Mně osobně komiks nic moc neříká, ale některé jejich filmové adaptace mám poměrně rád. Captain Amerika patřil až do zhlédnutí tohoto filmu, pro mně naprosto neznámé postavy a opravdu se ani nedivím. Tohle amerikánství není nic pro mě. Zvláštní zasazaní postavy do období druhé světové války s velkou řadou sci-fi prvků, dělá z filmu slušnou podívanou a hlavně neokoukanou "hero zábavu". Já osobně se slušně bavil.
erteple
erteple
67 bodů
7.5
Hezký příběh s hezkými herci, bohužel pro českého diváka neznámý a tím do velké míry nezajímavý.
nanab
nanab
52 bodů
10
Ta retro stylizace byla naprosto boží. Všude se tam hemží pseudoretro zařízení a artefaktůchtiví náckové, až jsem si z toho vzpoměl na staré dobré časy strávené u paření Return to Castle Wolfenstein. Fakt mi to hrozně sedlo a bojím se, že v současnosti nebude Kapitán Amerika zdaleka tak cool. Navíc měl fakt dobrou ženskou. Nejlepší ze všech Marvelovek. Chris Evans je v tý roli výbornej a neuvěřitelně se na to hodí. Moc se mi líbil i samotnej zrod Kapitána Ameriky, kostým a tak. Na první pohled spíše komickej hrdina, ale celé to tak nějak dávalo smysl a já jsem to žral a fandil jsem mu. I ten jeho bojovej styl je bezva. A ten konec byl nefalšovaně romantickej
lachtan
lachtan
18 bodů
7
Bylo to hezké, bylo to americké, ale za srdce to nevzalo. I Hugo Weaving byl tentokrát spíš směšný, než děsivý. Dávám 3 ryby z 5.
Jan Klokan
Jan Klokan
18 bodů
7
Je to docela dobrý otvírák do Infinity ságy.Pokud se na něj ale díváte prostě jen tak,řekl bych že zas tak nezaujme.Chris Evans není špatný,řekl bych že se na tu roli docela i hodí.Red Skull taky není špatný padouch.Hydra by podle mě mohla být udělaná jako větší sviňáci.Jinak to je takový průměrný záporák.
  • Téma války je za mě zajímavé,Herci docela dobří,dobrý začátek Infinity ságy
  • Nevysvětlena spousta věcí