Komentáře a recenze 72

8.5
Parádní 3D
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
8.5
A máme tu další superhrdinu z MCU. kapitána Ameriku..Primo zosobneni superhrdiny. Zatímco iron man,je playboy, a zazobanej arogantní sebetrednej parchant(myšleno jen v dobrém)tak kapitán, je vzor hrdiny jako takového, vždy, čestného, obtěžující se ho,vzorneho správného tvrdého chlapa. Válečná tématika je mi zde blízka.výcvik, přeměna na, superhrdinu, pak, následně akce, zaporak vše je zde, jak má být,pribeh výtečný, obsazení skvělé, audiovizualni zase s přehledem zvládnuté.85 procent jako samostatný film.80 procent v rámci MCU,zrod kapitána ameriky,představení budoucího Winter soldiera, a též Hydry, to vše jsme se museli dozvědět aby sme v dalších filmech netapali
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Captain America na mě zapůsobil hlavně atmosférou a tím, kde a kdy se odehrával, tím, že to bylo natočeno jako za druhé světové války mě překvapilo. A nejlepší na tom filmu je, že mě přesvědčil, že si pustím každý film od Marvelu, ať už bude o čemkoliv (krom Iron Mana 3). Dobré herecké výkony, režie taky fajn, příjemný příběh a dobrý konec. 80%
Kuca25
2 132 bodů
6
Tak jsem začal sledovat Marvel chronologicky, tak jak by šli filmy a seriály za sebou ve skutečnosti. Samozřejmě jako vždy se musí začít s Kapitánem Amerikou. Postavu ikonického Kapitána mám velmi rád, ale vždy jsem byl za to, že jeho první film je skutečně špatný. Teď po asi osmém shlédnutí musím změnit svůj názor. První Avenger není špatný je to průměrný superhrdinský film, který je navíc k tomu zasazen do zajímavého období. Možná, že můj dojem změnilo veškeré vědomí, které mám o budoucnosti této postavy a tak je pro mě koukat na jeho vznik mnohem příjemnější. A nebo když jsem nemocný tak mám prostě jiné měřítko. Celkový vizuál filmu je sice lehce přepálený a opravdu komiksový, ale svým způsobem se mi fakt líbil. Naštěstí to nepůsobí, že si pouze na druhou světovou hrají, ale že skutečně probíhá. Je to hlavně o motivech a scénářích hlavních postav. Tím se dostáváme k postavám, protože ty jsou v Marvelu přece to nejdůležitější. Chris Evans jako Kapitán Amerika - mega klišé, ale já ho prostě žeru. Hugo Weaving jako Red Skull - klasickej záporák s nacistickou tématikou. Mimochodem zavěrečný fight nic moc. Tommy Lee Jones jako Chester Phillips - velmi příjemné spojení vedlejší postavy se skvělým hercem, Sebastian Stan jako Bucky - velmi příjemná postava do chvíle kdy ho nezachrání kapitán amerika v tu chvíli na mě působí spíše jako důvod aby měl i Steve Rogers o něco strach. A nakonec Hayley Atwell jako Agenta Carterová - tu si snad zamiloval každý z nás. Je to takový super symbol tehdejší silné ženy, která však stále nedokáže plně skrýt své pocity. Uf to jsem se rozepsal.
farb
farb
2 064 bodů
6
Sympatickej správňák Chris Evans, krásná a rázná Hayley Atwell a hláškující Tommy Lee Jones jsou sice fajn elementy, ale od režiséra Joe Johnstona to film nezachrání. 6/10. Thor je lepší.
karlik4801
1 942 bodů
9.5
Obraz z druhé světové války s kuřetem co se snaží být vojákem v hlavní roli. Jde vidět duch, srdce a odvážnost Kapitána. Steve je ještě moc přiteplený, ale vidíme i jeho druhou a silnější stranu. Vizuál se nijak netrhnul, ale to ani nebylo potřeba. Jinak skvělá volba Huga Weavinga do role Red Skulla.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
Podle mně nejlepší Avengerovská sólovka.Chris Evans je dobrý Captain America a záporák správně slizký.Chyba filmu je že spadá do toho marvelovského stereotypu zrod,1 souboj,finále. Jinak je to dobrý film s atmosférou která mi místy připomněla skvělou hru Mafia.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
8
7,5/10 Z mladíka Steva Rogerse se stane Captain America.Pro někoho je první kapitán fajn,ale nic moc a pro někoho fakt super jízda během druhé světové války a já souhlasím s druhou možností.Cesta,kdy sledujeme mladého Steva a jeho proměnu v kápa je skvělá,stejně tak jeho přátelství s Buckym a samozřejmě romance s Peggy.Záporák Schmidt ujde,ale jeho motivace je no,řekněme nic moc.Ale zase Hydra jako taková není vůbec špatná.A to by byl příběh jednoho naspeedovanýho hubenoura z druhé světové války.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
10
Čistá komiksová zábava. Joe Johnston udělal to, co umí nejlépe, obětoval logiku i fyziku bezchybné stylizaci a využil dobové a typicky americké symboly ve prospěch filmu. Kapitán Amerika se tak stává nejen zábavnou podívanou o looserovi, co se stal hrdinou, ale také hromadu odkazů, vsuvek (Praha) a návazností na zbytek (filmově) komiksové universa. Já osobně se nejvíc bál akce a humoru, protože vidět panáka se štítem ve vlasteneckých barvách běhat po bitevním poli prostě není to pravé. Výsledek však předčil očekávání, protože film si na nic nehraje, využívá svých "pravidel" a netváří se zbytečně vážně. A hlavně dokáže suverénně rozesmát a vy musíte jen hrát jeho hru. Pak všechny ty nelogičnosti, různé odkazy na staré filmy a postupy v nich (technické i příběhové->válečné/špionské filmy->před pevností -střih-v pevnosti) prostě přijmete a budete se bavit v jedné velké komiksové klasice, která si vzpomíná, do jaké doby vlastně patří... a já s chutí vzpomínám také.