Top kina ČR: ONEMANSHOW zaznamenala po mimořádném úspěchu obrovský propad

Top kina ČR: ONEMANSHOW zaznamenala po mimořádném úspěchu obrovský propad
z natáčení | ATTACK FILM

5. místo

Gran Turismo
Gran Turismo
  • HBO Max
  • iTunes
  • Google Play
  • +3
79%
Gran Turismo: 2. trailer | Sony
tržby 2 miliony 23 tisíce Kč / návštěvnost 10 379 diváků / 58 kin
Třetí víkend se v českých kinech promítá volná adaptace oblíbené videoherní série Gran Turismo. Za tu dobu na film přišlo 58 tisíc platících, kteří za vstupenky utratili 11 milionů korun. Snímek měl ostrý start též v USA, kde o premiérovém víkendu utržil lehce přes 17 milionů dolarů a dostal se před dlouhodobě komerčně úspěšnou Barbie. Celosvětově má Gran Turismo na kontě 53 miliony dolarů, což je částečně zkresleno tím, že v neděli byl v severoamerických kinech tzv. National Cinema Day, kdy jedna vstupenka vyšla na pouhé 4 dolary (běžně stojí lístek trojnásobek).
Gran Turismo nepřekvapí, ale strhne. Automobilový adrenalin i povrchní emoce šlapou naplno
Recenze9. 8. 2023
Gran Turismo nepřekvapí, ale strhne. Automobilový adrenalin i povrchní emoce šlapou naplno

4. místo

Vocasy na tripu
Vocasy na tripu
  • iTunes
  • Google Play
  • O2 TV
  • +2
75%
Vocasy na tripu | Universal Pictures
tržby 2 miliony 388 tisíc Kč / návštěvnost 12 478 diváků / 84 kina
Dle mnohých komedie roku skončila aktuálně na čtvrtém místě žebříčku komerčně nejúspěšnějších filmů. Nekorektní Vocasy na tripu viděly za dva víkendy necelé 33 tisíce platících, lidé za vstupenky utratili 6 milionů korun. Celosvětově má snímek na kontě 21 milionů USD, přičemž ze severoamerických kin připlulo solidních 16 mega. Film nicméně vyšel na 46 milionů, tudíž je otázkou, zda se autorům investice vůbec vrátí.
Vocasy na tripu: extrémně sprostý film o tom, jak jsou psi nejúžasnější bytosti na světě
Recenze18. 8. 2023
Vocasy na tripu: extrémně sprostý film o tom, jak jsou psi nejúžasnější bytosti na světě

3. místo

Oppenheimer
Oppenheimer
  • SkyShowtime
  • iTunes
  • Google Play
  • +2
88%
Oppenheimer: 2. trailer | Universal Studio
tržby 3 miliony 911 tisíc Kč / návštěvnost 18 322 diváci / 90 kin
Oppenheimer na trojce, tedy stejně jako minule. Snímek věnující se vynálezci stojícímu za vznikem atomové bomby u nás vidělo téměř 450 tisíc diváků a divaček, tržby činí 92 miliony dolarů. Tříhodinové konverzačce se dařilo i celosvětově, z pokladen si tvůrci odnáší prozatím 777 milionů USD. Snímek je v kinech lehce přes měsíc a nějakou dobu ještě bude.
Recenze: Už to bouchlo! Oppenheimer vás buď rozloží na atomy, nebo se vás vůbec nedotkne
Recenze19. 7. 2023
Recenze: Už to bouchlo! Oppenheimer vás buď rozloží na atomy, nebo se vás vůbec nedotkne

2. místo

Barbie
Barbie
  • Rakuten
  • HBO Max
  • iTunes
  • +2
68%
Barbie: 2. trailer | Warner Bros.
tržby 4 miliony 325 tisíc Kč / návštěvnost 23 422 diváci / 103 kina
Na Barbie do českých kin za měsíc a kousek přišlo přes 620 tisíc platících. Ti za vstupenky utratili 117 milionů korun, což z filmu dělá komerčně nejúspěšnější titul, který měl letos i premiéru (nesmíme zapomínat na úspěch v prosinci premiérovaného druhého Avatara a Kocoura v botách). Úspěch Barbie, která celosvětově utržila miliardu 340 milionů dolarů, u nás neohrozí ani filmový projekt ONEMANSHOW Kamila Bartoška schovávajícího se za pseudonymem Kazma.
Film Barbie je příliš dobrý pro tento svět. Část publika z něj však může být zklamaná
Recenze18. 7. 2023
Film Barbie je příliš dobrý pro tento svět. Část publika z něj však může být zklamaná

1. místo

ONEMANSHOW: The Movie
ONEMANSHOW: The Movie
  • Netflix
  • iTunes
  • Google Play
  • +2
50%
ONEMANSHOW: The Movie: trailer | Kazma Kazmitch
tržby 11 milionů 565 tisíc Kč / návštěvnost 61 894 diváci / 150 kin
Minule se ONEMANSHOW: The Movie postarala o historický rekord v rámci premiérových statistik českého filmu. Nyní, tedy pouhý týden poté, patří snímku jen velmi nelichotivé prvenství. Jeho film se propadl oproti předchozímu víkendu o mimořádných 79 procent. Celkově má The Movie na kontě necelých 430 tisíc platících a tržby 79 milionů korun. Bublina splaskla, kinařů oproti premiérovému víkendu ubylo. Je tedy jasné, že Kazma uspěl u publika, které se rozhodlo koupit si lístek v předprodeji a umocnit hype kolem projektu. Ten skončil možná o něco dřív, než Bartošek čekal. Ve výsledku zas až tak moc nezafungovala ani kampaň s trezorem plným peněz, který údajně na jednoho držitele unikátního kódu čeká.
Je pravděpodobné, že The Movie v budoucích týdnech v rámci návštěvnosti a tržeb pokoří Nolanova Oppenheimera, Barbie však s největší pravděpodobností nedá a do celoročních statistik na nejvyšších příčkách nepromluví.
Kazma skutečně přepsal dějiny. Celovečerní ONEMANSHOW je nejfádnější film všech dob
Recenze16. 8. 2023
Kazma skutečně přepsal dějiny. Celovečerní ONEMANSHOW je nejfádnější film všech dob
zdroje: Kinobox, Unie filmových distributorů, Kinomaniak, Box Office Mojo, The New York Times